spreekt zichzelf tegen he?Op woensdag 10 oktober 2001 20:35 schreef BreadFan het volgende:
Yep
Alleen mijn 50 spellendoos wil niet
BreadFan
ik kreeg GTA2 niet aan de gang toen ik win2k had (heb nu XP)
en Carmageddon 2 ook niet
voorderest deed alles het
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Veruit de meeste wel, een aantal niet. Veelal oude, of goedkope kutspelletjes.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Neej spellen uitgebracht voor de release van Win2K zijn niet altijd speelbaar. MJA who cares??
Tenzij je een patch op de site van de makers haald.Op woensdag 10 oktober 2001 20:42 schreef BrainDamage het volgende:
Neej spellen uitgebracht voor de release van Win2K zijn niet altijd speelbaar. MJA who cares??
Is bij mij met heel veel spellen gelukt, zoek gewoon met google op patch AND win2000 Of ga direct naar de site van de makers van het spel (staat vaak achterop de doos)
20*350ZO45°
I care, want daar zit NFS4 namelijk ook bijOp woensdag 10 oktober 2001 20:42 schreef BrainDamage het volgende:
There is no magic.
Doet NFS4 het onder XP?
Draai 2000 met SP2, dat werkt gewoon prima met de meeste recente spellen. Wat ik niet kan spelen is jammer dan, voor dat spel 10 anderen
Draai 2000 met SP2, dat werkt gewoon prima met de meeste recente spellen. Wat ik niet kan spelen is jammer dan, voor dat spel 10 anderen
is je shift kapot?Op woensdag 10 oktober 2001 23:29 schreef PersistantEleganto het volgende:
ALLES SPEELBAAR OUWE
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1