Router + 3 pc's met hub, zo?

Pagina: 1
Acties:

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Ik heb hier 3 pc's die via een hub rechtstreeks op internet zitten (ik weet het, is nogal link), nu wil ik er een router tussen zetten (heb nog een oude pc staan. Moet dat dan op de volgende manier?
Kabel>router>hub>3pc's, is winroute een beetje simpel te configureren?

Alvast bedankt,

Henkie20NL

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 10 oktober 2001 20:24 schreef Henkie20nl het volgende:
Ik heb hier 3 pc's die via een hub rechtstreeks op internet zitten (ik weet het, is nogal link), nu wil ik er een router tussen zetten (heb nog een oude pc staan. Moet dat dan op de volgende manier?
Kabel>router>hub>3pc's, is winroute een beetje simpel te configureren?

Alvast bedankt,

Henkie20NL
UTFS
idd ja zo sluit je je die handel aan

op de oude pc(486 ofzo) freesco installen...ff de vragen beantwoorden in interpretten maar :)

Verwijderd

Zo zeker freesco nemen in plaat van winroute. Is namelijk ff een stukkie veiliger en stabieler :)

Suc6

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Heb freesco gedownload en op een floppy gezet, is het echt zo dat je alleen die floppy nodig hebt, geen OS ofzo? Ook geen linux, dat zou namelijk niet zo mooi zijn, snap ik niet zoveel van.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 12:16 schreef Henkie20nl het volgende:
Heb freesco gedownload en op een floppy gezet, is het echt zo dat je alleen die floppy nodig hebt, geen OS ofzo? Ook geen linux, dat zou namelijk niet zo mooi zijn, snap ik niet zoveel van.
http://www.ssp.be.tf/

Staat een handleiding in het nederlands....Ook uitleg over de flop en hoe je het op de HD kunt zetten

Verwijderd

freesco is linux en een os... hehe
is echter een gestripte (nou ja kernel en routing programma en nog een paar dingetjes) versie... en is redelijk simpel te configureren...

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

rawrite.exe uitvoren
freesco.027 intypen
a
enter

nu maakt i een diskette
Pagina: 1