Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
live ware 3 gebruiken 
en de live in pci slot 2 stoppen
en de live in pci slot 2 stoppen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Bekend probleem, was bij mij ook
Plus dat ie ook nog eens gedeeld werd door m'n ide controller.
Dus zodra ik muziek aant luisteren en
aan het kopiëren van cd was of aan het netwerken was liep ie vast.
Gewoon SB live verplaatsen (zoals hierboven gezegd)
en alles is opgelost.
Netwerk mag gedeeld IRQ hebben, maar niet de geluidskaart.
Dat geeft probleempjes (bij SB Live dan)
Plus dat ie ook nog eens gedeeld werd door m'n ide controller.
Dus zodra ik muziek aant luisteren en
aan het kopiëren van cd was of aan het netwerken was liep ie vast.
Gewoon SB live verplaatsen (zoals hierboven gezegd)
en alles is opgelost.
Netwerk mag gedeeld IRQ hebben, maar niet de geluidskaart.
Dat geeft probleempjes (bij SB Live dan)
Ik ga het morgewn meteen uittesten! Hij zit nu ff een divx te coderen
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
keb em aan de gang. Ik heb eerst alles eruit gehaald en dan de geluidskaart in een pci geplaatst totdat ie goed werkte, vervolgens heb ik mijn netwerkkaart geinstalled. Huidige config: AGP: geforce2mx200
, PCI4: sblive, PCI5: Level One Netwerkkaartje
Is dat met DOS emulatie? Ik heb ook m'n SBLive in PCI4 en heb constant gedonder met de DOS emulatie (PCI 2 en 5 zitten NICs, AGP is een ATi kaart met IRQ allocatie, USB staat aan).Op donderdag 11 oktober 2001 19:54 schreef Chevy454 het volgende:
keb em aan de gang. Ik heb eerst alles eruit gehaald en dan de geluidskaart in een pci geplaatst totdat ie goed werkte, vervolgens heb ik mijn netwerkkaart geinstalled. Huidige config: AGP: geforce2mx200, PCI4: sblive, PCI5: Level One Netwerkkaartje
Die DOS emulatie is niet eens zo essentieel (heb al een tijdje geen DOS mode meer voor iets anders dan BIOS flashen, fdisken etc. gebruikt) maar vind het niet zo netjes. Als jij het wel met DOS emu hebt... hoe
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb eerst de geluidskaart geinstalleerd, ik heb met de custom instal alles behalve de DOS drivers geselecteerd. Daarna heb ik em opnieuw opgestart en de SB16 emulatie uitgeschakeld. Als ie aanstaat dan weet ik niet of alles dan goed gaan werken. Vervolgens heb ik mijn nic geinstalleerd. Wederom opnieuw opstarten.
Kleine opmerking: Ik had eerst mijn sblive en NIC in pci2 en pci5. Deze delen de IRQ's. Niet doen dus. Je kan een xtra irq krijgen door ?allocate irq to vga? uit te zetten.
Alles draait nu als een zonnetje.
Kleine opmerking: Ik had eerst mijn sblive en NIC in pci2 en pci5. Deze delen de IRQ's. Niet doen dus. Je kan een xtra irq krijgen door ?allocate irq to vga? uit te zetten.
Alles draait nu als een zonnetje.
Pagina: 1