Suse 7.2 installeren via FTP

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja een appart topic want in dat andere topic reageert niemand en dat ging eigelijk ergens anders over, nu wel, hoe installeer ik via FTP, welke server heb k nodig? en hoe krijg ik een bootdisk waarmeee je via ftp kunt installeren, op een oude redhat bootdisk (kan k em nog herinneren) kon dit gewoon maar op die van suse 7.2 vind ik alleen een cd-rom optie terug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al op http://www.suse.de/en/ gekeken?
Ik zal wel ff op zoek gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb niets kunnen vinden...
heb gekeken op www.suse.de/en en in het 7.1 handbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7.2 wordt zelfs als voorbeeld gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja daar be k ondertusse ook al achter, weet ook al wat ik fout deed, waar scoor ik modules voor mijn realtek 10mbits kaartje (ben de naam vergete die k in mijn redhat kernel gebruikte) ??

edit: ne2k-pci module dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb een update van de suse site ff kijken of die werkt, het probleem schijtn bekent te zijn maar op de site geven ze als oorzaak dat je bootdisk niet goed geschreven is maar dat is ie wel, weet de url niet meer maar zoiets als op google zoeken naar: "ne2k-pci module download"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Keej heb de bootdisk image van suse gebruikt op hun site..... geen ne2k-pci module aanwezig, had ook zo'n image gebrand die heete driver-update stonde ook geen modules op volgens yast2, hij zegt steeds insert floppy met modules dat doe 9ik en dan zegt ie dat ie ze niet kan vinden of dat ik de foute dir opgeef maar ik heb helemaal geen dir opgegeve, dus hoe laad je nu mdoules ?????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2 images nodig: boot en modules
omdat hij weet waar de modules op de officieele image staan vraagt hij er niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar krijg ik modules image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zijn we weer

in dezelfde dir als de bootdisk image staat ook modules2

dat zijn de netwerk modules

had ik al getiept trouwens

enneuh dat je geen reacties krijg komt waarschijnlijk door het gebrek aan geduld

je hebt in 20 minuten ook al zelf een boel bedacht

welkom in de wereld van linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k ehb het al geinstalleert, thnxs
Pagina: 1