Moet je eens www.gamerS.nl proberen
Slave of Thieves
Dat is al een tijdje hooreen paar dagen[
Bij de weg: http://gamer.gamepoint.net / leidt naar de zelfde site
gamer.nl is gamer.gamepoint.net geworden
heb ik niet meer :P
Verwijderd
Hey maverick, volgens mij ben ik je al eerder tegengekomen in een topic over gamers.nl
. Maar nu loop je toch echt grote BS uit te kramen. GAMEZ.NL BETER DAN GAMERS.NL? Kom op hey! Bekijk dat design, bekijk die 3 nieuwspostings per dag! Het aantal reviews is misschien iets beter dan gamers.nl (wat vast wel zal veranderen na de overname van GP) en het niveau is ook hoog, maar gamers.nl blijft toch met gemakt gamez.nl voor. gamers.nl heeft sowieso geen concurrentie, gewoon omdat er geen goede nederlandse gamessites zijn (Gamepoint dan
). Gamers.nl is ook niet da top maar ze hebben tenminste de meeste potentie so far.
Verwijderd
xxxMaverick: Laat me niet lachen.
Gamez.nl is toch zo'n trieste site wat ontworpen lijkt door een kind van 12.
Er is absoluut geen structuur te vinden op die site, laat staan dat ze nieuws hebben.
Gamers.nl is daarintegen ontzettend snel met nieuws en zo hoef ik niet 100 andere site's af om te lezen of er nieuws is.
Hun reviews zijn de laatste tijd ook aan de betere kant en ook hun columns zijn het waard om te lezen.
Het niveau van gamers.nl is stijgende!!
Gamez.nl is toch zo'n trieste site wat ontworpen lijkt door een kind van 12.
Er is absoluut geen structuur te vinden op die site, laat staan dat ze nieuws hebben.
Gamers.nl is daarintegen ontzettend snel met nieuws en zo hoef ik niet 100 andere site's af om te lezen of er nieuws is.
Hun reviews zijn de laatste tijd ook aan de betere kant en ook hun columns zijn het waard om te lezen.
Het niveau van gamers.nl is stijgende!!
Verwijderd
Weet je ook waarom ?
Ik dacht dat ReakGamer al een site had !
wel verwarrend al die namen, ik hou het wel bij Gamers.nl
Ik dacht dat ReakGamer al een site had !
wel verwarrend al die namen, ik hou het wel bij Gamers.nl
RealGameR, zul je bedoelen. En RealGamer heeft een eigen site - doe maar een gok hoe dit heet... inderdaad, www.realgamer.nl
Ik ben benieuwd hoe de 'nieuwe' Gamers.nl er gaat uitzien...
En natuurlijk ook af en toe bij RealGamer langsgaan. Kan ook geen kwaad... (nietwaar Sander??)
Ik ben benieuwd hoe de 'nieuwe' Gamers.nl er gaat uitzien...
En natuurlijk ook af en toe bij RealGamer langsgaan. Kan ook geen kwaad... (nietwaar Sander??)
Jongens rustig! Dan had ik het natuurlijk niet over het nieuws van hun. Ik bedoelde de kwaliteit van het schrijven. Dus geen spelfouten enz enz...... En betere revieuws naar mijn mening. Qua nieuws is games natuurlijk beter......maar toch vind ik alles wat ze schrijven een bedroevend laag niveau hebben.........
maar ja, wie ben ik??
maar ja, wie ben ik??
Verwijderd
xxxMaverick: Jij bent Maverick
idd vond ik vroeger de schrijfstyle van gamers.nl erg beneden niveau, maar sinds ze vernieuwd zijn is het niveau erg omhoog gestegen.
Vooral de columns zijn toch best goed geschreven (en zonder spelfouten voor zover ik zie
)
Natuurlijk zitten er een paar posters bij die het niveau naar beneden halen, maar de meerderheid van de crew die ze nieuw aangenomen hebben is echt niet zoveel slechter dan sommige Tweakers crewleden, want sommige van de Tweakers postings zijn soms ook om te huilen.
gamers.nl vind ik de beste site voor alles wat met games te maken heeft en tweakers de beste qua hardware
idd vond ik vroeger de schrijfstyle van gamers.nl erg beneden niveau, maar sinds ze vernieuwd zijn is het niveau erg omhoog gestegen.
Vooral de columns zijn toch best goed geschreven (en zonder spelfouten voor zover ik zie
Natuurlijk zitten er een paar posters bij die het niveau naar beneden halen, maar de meerderheid van de crew die ze nieuw aangenomen hebben is echt niet zoveel slechter dan sommige Tweakers crewleden, want sommige van de Tweakers postings zijn soms ook om te huilen.
gamers.nl vind ik de beste site voor alles wat met games te maken heeft en tweakers de beste qua hardware
zucht......Ik zal ze nog eens een kans geven dan. Morgen ga ik alles eens ff doorlezen
Pagina: 1