Exchange migreren 3 in 1 ?

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Er staat bij ons bedrijf een verhuizing voor de deur. Dit betekent dat ik te maken krijg met 3 exchange servers met elke een eigen domein.

Deze verschillende domeinen moeten in stand blijven !

Ik zou het liefste de drie servers migreren naar 1 server, kan dit en heeft iemand hier ervaring mee ?

En zo ja hoe kan ik dit oplossen.

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025

desmoquattro

Duwgatie

wel geprobeerd met 2 domeinen maar het ging hopeloos mis ,het waren 2 win 2000 advaced servers met exchanche 2000 en dat gaat echt niet goed of ik deed iets niet goed

LOL

• Padje
Iemand anders wel een goede ervaring hier mee ?

Verwijderd

Dat is zeker mogelijk ja. 3 apparte ExchangeServers is grote onzin. Tenzij je natuurlijk 1000-den mailboxes per server hebt oid.

Maar zoek eens in de google newsgroups naar 'multiple domains exchange 2000'. En de hint: default recipient policy. Hier moet je de 'extra' domeinen bij configgen.

• Padje
Dank je ben aan het zoeken iemand anders nog iets ?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 10 oktober 2001 22:42 schreef Padje het volgende:
Dank je ben aan het zoeken iemand anders nog iets ?
Gebruik het progje Exmerge.exe (staat op je Exchange CD) Hiermee kun je de Exchange 5.5 mailboxes (als je 5.5 gebruik tenminste :) ) naar een .PST file exporteren die je vervolgens weer kunt importeren in Exchange 2000.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

En de hint: default recipient policy. Hier moet je de 'extra' domeinen bij configgen.
Klopt helemaal...

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Padje
Sorry vergeten te vermelden het betreft hier 3x Exchange 5.5 server.
En deze moet samen naar 1 server worden terug gebracht.

Verwijderd

Gaat het om het migreren van emaildomeinen of nt domeinen? Als het het eerste betreft (daar ga ik een beetje vanuit) dan is het ook belangrijk om te weten of die servers nu al in dezelfde Organisation Unit zitten en misschien wel in dezelfde site.

Graag nog wat meer info over de exchange en nt topology. Alles is mogelijk maar dan moet ik wel iets meer weten.

Gr,
Brian
Pagina: 1