Toon posts:

Avi. bestanden op TV bekijken met Win media playa?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier ben ik weer met een hele andere vraag als die van gister.
Ik heb afgelopen zondag kabels gekocht om dvd's op mijn TV te kunnen bekijken. Dit werkt prima.
Nou zou ik ook graag .avi bestanden op tv willen kijken d.m.v. Windows Media Player.
Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja kun je me dan ff uitleggen hoe ik het beeld in Windows media player op tv kan krijgen.
Alvast bedankt voor de hulp

Verwijderd

Ik weet niet of dit wel de goede forum is waar je de vraag stelt, maar in ieder geval kun je (naar mijn weten) in WMP niet overschakelen naar tv.

Ik weet niet welk DVD-programma je gebruikt, maar bij de meeste kun je ook avi's afspelen (behalve bij WinDVD).

Dan moet je verder alleen nog ff divx-codecs installeren (als je divx films wil kijken natuurlijk :) )

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Wat voor kabel is het precies?
Ik neem aan dat het geen tv-out kabel is want dan zou je deze vraag waarschijnlijk niet stellen :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Ik zit net te denken, maar kom erachter dat ik nog wat vergeet.

Heb je gewoon een videokaart met tv out?
want dan moet je gewoon overschakelen naar tv bij je vid-kaart instellingen en WMP opstarten en avi afspelen (duh! :) )

Als je een tv-kaart hebt weet ik niet hoe dat zit, omdat ik er zelf geen een heb :'( .