Geforce 2 mx 60Hz herstellen

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 20:16 schreef aphrodisiac het volgende:
Je moet gewoon wat veranderen in je registratie:
Start -> Run -> regedt32 (is makkelijker straks qua wijzigen dan regedit). Vervolgens ga je naar HKEY_LOCAL_MACHINE -> System -> CurrentControlSet -> Services -> NV4 -> Device0 (neem aan dat je maar één NVidia videokaart hebt). Ga aan de rechterkant op zoek naar jou videokaart -> NV[model]_MODES, deze 'modelnummers' kun je terugvinden in de .inf file van je videokaart drivers (moet je zelf maar ff in die .inf files graven). Wat je nu doet is één van die 'modes' kopieren in bijv. NotePad en bij elke resolutie de refreshrates wijzigen (let hier dus op wat je monitor aankan). Vervolges plak je het gewijzigde zooitje terug in je registratie. Tot slot rebooten en als het goed is pakt ie nu de door jou als 'laagste' ingestelde refreshrate.

Gevonden met de search. Alleen nu kan ik mijn NV[model] niet vinden. Wie kan mij helpen :? . Heb Creative Geforce 2 mx 32 SDR PCI

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Heb al bij hardware eigenschappen gekeken, maar daar kon ik het niet vinden. En ik wil van mijn 60Hz bij games :)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 20:21 schreef Cobus_NL het volgende:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (22/09/01) gelezen :?
Jep, fix werkt niet wat "not nvidea based". Deze fix hierboven is het enige wat ik nog niet heb gerpobeerd

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 20:21 schreef Cobus_NL het volgende:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (22/09/01) gelezen :?
Ja, maar fix werkt niet :)

En heb ook al modes onder 002 aangepast via regedit naar 30-70,85-100,+,+ Werkt ook niet |:(