Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Gewoon kleine tafjes gebruiken; stuurwiel is een betere oplossing kun je analoog gas geven.
Verwijderd
M
Ik heb datzelfde probleem met mijn ms sidewinder racing wheel
ben je net aan een goede qualificatie-ronde bezig schiet het gas er vol op GVD!!!
Ik heb datzelfde probleem met mijn ms sidewinder racing wheel
Win, ik ken dat probleem ook 
Je moet je Stuur gewoon goed configrueren
Als het goed is, tijdens het configrueren krijg je altijd een oneven getal.
als je vol gas geeft is het 123 en als je vol remt is het 0, nu moet je bij het gas geven er voor zorgen dat het 122 wordt
en bij remmen 0, als ie vraag om neutraal te geven.. moet je dus 122/6= 62 geven.
(dit is maar een voorbeeld)
Je moet je Stuur gewoon goed configrueren
Als het goed is, tijdens het configrueren krijg je altijd een oneven getal.
als je vol gas geeft is het 123 en als je vol remt is het 0, nu moet je bij het gas geven er voor zorgen dat het 122 wordt
en bij remmen 0, als ie vraag om neutraal te geven.. moet je dus 122/6= 62 geven.
(dit is maar een voorbeeld)
heb ik niet meer :P
Is wel realistisch, gebeurt in werkelijkheid ook wel eens.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
hmm is mischien wel realistisch, maar tog erg lastig als hij dat steeds in de laatste bocht voor finish doet bij Belgie 
Maar ik zal er binnenkort eens een ander toetsenbord aan hangen, kijke of dat werk
Maar ik zal er binnenkort eens een ander toetsenbord aan hangen, kijke of dat werk
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
update:
Ik probeer het nu met een Logitech Wingman. En ik lijk zelfs veel meer vrijheid te hebben
Met het toetsenbord heb ik het idee, dat hij heel erg voor je stuurt, en ja ik het dat uitstaan?
Maar trouwens wel ff wennen met een speelstok
Ik probeer het nu met een Logitech Wingman. En ik lijk zelfs veel meer vrijheid te hebben

Met het toetsenbord heb ik het idee, dat hij heel erg voor je stuurt, en ja ik het dat uitstaan?

Maar trouwens wel ff wennen met een speelstok
Pagina: 1