Zie voor meer info ook: http://www.tweakers.net/plan/121
Wordt het onderzoek hervat, zo ja wanneer gaat dat gebeuren?.
Of is het onderzoek al afgerond, zo ja, waar kan ik het eindverslag /rapport bekijken?.
.
Ik zou graag willen weten wat de 'status' hiervan op _dit_ moment is. Het onderzoek is, voor zover ik weet, niet volledig afgemaakt omdat er schijnbaar nog wat problemen waren met pop-up vensters of heb ik nog 'iets' gemist?.WebAds en Insites Consulting houden van 10 tot 28 september op Tweakers.net een onderzoek over het internetgebruik in Nederland en de waardering die de bezoeker heeft voor deze site. Hierdoor kun je op de frontpage lastig gevallen worden met een popup die vraagt mee te werken aan de enquete. Met behulp van een koekje wordt getracht te voorkomen dat de popup meerdere keren in beeld verschijnt. Mochten er extreme irritaties ontstaan door het popup venstertje dan horen we dat graag. Er kan dan een eventuele oplossing gezocht worden .
De onderzoeksresultaten zijn belangrijk voor Tweakers.net en we zouden het daarom strak vinden als je je medewerking verleent.
Wordt het onderzoek hervat, zo ja wanneer gaat dat gebeuren?.
Of is het onderzoek al afgerond, zo ja, waar kan ik het eindverslag /rapport bekijken?.
Denk dat er inmiddels, 1 maand later, vast wel wat 'duidelijkheid' isUpdate: er lijken wat onvoorzine problemen te zijn met de vragenlijst. De popup is uitgezet tot hier duidelijkheid over is verkregen.