Webdesing is gewoon een kwestie van geluk of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:09
Okay ik ben vandaag er eindelijk achter gekomen hoe de "webdesign wereld" in elkaar zit. Het is gewoon 1 grote kwestie van geluk.

Okay klein voorbeeld dat zich gisteren en vandaag afspeelde. Ik ben een hele tijd met een Fisichella fan site aan de gang geweest vanaf het begin af aan toenk niks kon en langzamerhand werd het/ik beter en beter. De site komt zo nooit af want je begint telkens nieuwe dingen te leren kennen.

Nu kwam ik gisteravond samen met een "bekende" op een idee om een site te maken van/over de plaats waar ik woon (ongeveer 6á7000 inwoners)(hij niet helpen hè.). Omdat hier geen enkele site van is, en omdat ik vrij veel connecties heb bij mensen uit deze plaats, bv de plaatselijke krant. (En omdat ik het een beetje heb gezien met die andere.)
Die "bekende" kon me dan wel hosten. Hij maakt ook zo'n site over z'n woonplaats. Hij heeft een enorme sponsor die voor hosting enzo zorgt. Maar ik moest dan zelf voor een domein zorgen. Nou dat wil ik wel betalen.
Nu heb ik net een gesprek met hem gehad en nu kan het niet door gaan om meerdere redenen. Nu moet ik iets van F600,- per jaar betalen, voor hosting en domein.

Zo zie je maar weer, mensen die geluk hebben komen verder in deze "wereld" dan ik ooit zal komen. Ik hou het lekker voor gezien met deze hobby en ga net als m'n leeftijds genoten spelletjes spelen.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
slotje..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Wat heeft webdesign met hosting te maken :?

Als designer maak je toch gewoon een site die het bedrijf dan maar ergens moet hosten he.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:09
Op woensdag 10 oktober 2001 19:32 schreef r0bert het volgende:
slotje..
Dude ?
Dit kan je echt niet menen.
Vertel ik eens hoe het zit en vraag ik andere mensen wat zij ervan vinden en dan kom jij aanzetten met slotje ?

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 22:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Die bekende van je heeft geen geluk. Het komt echt niet vanzelf aanwaaien, dat soort ŽgelukŽ moet je gewoonweg afdwingen.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:14
Wat een onzin dit zeg :Z :Z
Wat een tijdverspilling

Verwijderd

Je moet ook niet aan dingen beginnen zonder je in de achtergrond te verdiepen.

En btw: je schrijft design fout...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Erg leuk allemaal.. of niet.. maar niet iets voor W&G... verder heeft webdesign net als al het andere werk niets met geluk te maken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.