if broken it is, fix it you should
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
jah, ik beheer dat dingOp woensdag 10 oktober 2001 19:40 schreef machielwagenaar het volgende:
heb je toegang tot de freescoserver? dan kun je namelijk heel wat lolligs doen
daar trapt ie niet inOp woensdag 10 oktober 2001 19:42 schreef laupro het volgende:
Ben je er geen beheerder ofzo? Dan zeg je gewoon even dat je wat dingen moet instellen ofzo en dan ondertussen ff zijn wachtwoorden ophalen!
komen vanzelf al zijn passes voorbij..
dan PAYBACK time..
Verwijderd
Vroeger was dat voor de Linux en Unix ELITE behouden, nu ook voor jan en alleman windhoos xp.
Verwijderd
Heeft ie wat geshared....?
Weet je zijn ip..?
Gebruikt hij ICQ...?
Dit soort info is wel handig als je met iemand wilt f*cke
Verwijderd
pak kabel, trek uit hub
bijt in kabel.. kauw...
grr grom grom
hij geen netwerk meer...
ps. je laten hacken in je eigen LAN is natuurlijk wel super
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt freesco interne ip's laten blokkeren, einde internet toegang.........Op woensdag 10 oktober 2001 19:48 schreef elgringo het volgende:
[..]
jah, ik beheer dat ding
ddossen?Op woensdag 10 oktober 2001 19:52 schreef algabra het volgende:
Waarom niet zijn pc DDOS'sen? Zeer aangenaam.
Vroeger was dat voor de Linux en Unix ELITE behouden, nu ook voor jan en alleman windhoos xp.
wat op zijn pc? os: w98seOp woensdag 10 oktober 2001 20:03 schreef snapnie het volgende:
Wat draait die gast op zijn pc..?
Heeft ie wat geshared....?
Weet je zijn ip..?
Gebruikt hij ICQ...?
Dit soort info is wel handig als je met iemand wilt f*cke
geshared: wat mp3's, download dirs
ja dat ip weet ik
icq heeft ie wel maar gebruikt hij haast nooit
dan moet hij toch een client proggie hebben draaien?Op woensdag 10 oktober 2001 20:08 schreef prenobe het volgende:
Sub7.....
En dan af en toe zn scherm laten omdraaien enzo..
dank u...Op woensdag 10 oktober 2001 20:24 schreef Basp het volgende:
Meld hem aan voor allemaal vage sites, zodat zijn mailadres overspoeld wordt met onzin. Wel een beetje drastisch, maar mischien wel bruikbaar.
zijn er ook sites war je voor 100 van die dingen tegelijk aangemeld word????
www.microsoft.comOp woensdag 10 oktober 2001 23:50 schreef elgringo het volgende:
[..]
dank u...
zijn er ook sites war je voor 100 van die dingen tegelijk aangemeld word????
Rookworst zonder R is ook worst.
Onder win98se? Dacht het nietOp woensdag 10 oktober 2001 23:55 schreef hezik het volgende:
type eens in in je browser:
\\<zijn ip>\C$
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Dan is het toch simpel??? Gooi je gewoon wat dicht van hem... lijkt mij tenminste dat dat kan!!!Op woensdag 10 oktober 2001 19:48 schreef elgringo het volgende:
[..]
jah, ik beheer dat ding
Forget your fears...
...and want to know more...
distributed denial of service attack...toch?Op woensdag 10 oktober 2001 23:47 schreef elgringo het volgende:
[..]
ddossen?
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Verwijderd
jullie moeten het gewoon op een menselijke manier oplossen. En als dat niet lukt, dan trek je gewoon z'n kabel uit de hub en dan is het feest af (er van uitgaande dat jij het internet regelt/betaalt).
end-of-story
.... maar wel lachen voor een keertjeOp donderdag 11 oktober 2001 14:12 schreef TheIceCoMan het volgende:
Ddos , spam, flood of wat dan ook.. het is allemaal lame
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
gewoon elke dag 10K/s minder geven
(als dat kan met FreeSCO
Kun je met freesco niet gewoon de snelheid cappen? Dat ie max 5 kb/s downstream heeft oid?
Eerst beginnen met een switch aanschaffen zodat er al heel wat minder de sniffen valt, en een extra NIC (bij voorkeur Realtek 8029 of nog brakker
Vervolgens de rest aan een creatieve geest met verstand van networking overlaten.. Statisfaction guaranteed
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
Verwijderd
Als deze knaap TCP heeft geinstalleerd dan word dat automatisch gebonden aan zijn 'client voor microsoft netwerk'. Als hij dat niet handmatig heeft veranderd, staat zijn netbios poort (137, 138, 139 kweet niet meer zeker) en dan zou zijn pc kunnen flooden, ooben.. in ieder gavla laten crashen. Er zijn zat tooltjes ( winnuke bijv)hiervoor te vinden. Kijk maar es op astalavista.box.sk .... Maar voor dat je daar heen gaat zorg eerst voor een goeie virus scanner.Op woensdag 10 oktober 2001 23:49 schreef elgringo het volgende:
[..]
wat op zijn pc? os: w98se
geshared: wat mp3's, download dirs
ja dat ip weet ik
icq heeft ie wel maar gebruikt hij haast nooit
Verwijderd
1
| ping -f [ip] |
doen
Lekker volle bandbreedte pingen
$ zorgt imho voor een hidden share, of is er een mcse'er die dit tegenspreekt ?Op vrijdag 12 oktober 2001 11:08 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Wat doet die 'C$' eigenlijk precies. Van het eerste gedeelte weet ik wat ie doet, maar wat doet dat laatste achter de slash dan?
Verwijderd
(je kan ook inbreken in zijn kamer en zijn pc-kast vol pissen)
LET OP!! Eerst de stekker eruit!!Op vrijdag 12 oktober 2001 11:12 schreef Count_Grishnackh het volgende:
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
lolOp vrijdag 12 oktober 2001 11:12 schreef Count_Grishnackh het volgende:
toets "maillist" in een search engine en schrijf zijn email adres op de eerste 500 sites ofzo.
Verwijderd
Ik hoop voor je, dat je huisgenoot niet van Tweakers.net afweet, anders heb je nog kans dat je bespioneerd wordt
Succes
Ik heb ook met hem gebabbeld, en hij zegt dat ie het niet meer doet? mar waarom zou ik hem vertrouwen????Op donderdag 11 oktober 2001 14:12 schreef TheIceCoMan het volgende:
Ddos , spam, flood of wat dan ook.. het is allemaal lame
jullie moeten het gewoon op een menselijke manier oplossen. En als dat niet lukt, dan trek je gewoon z'n kabel uit de hub en dan is het feest af (er van uitgaande dat jij het internet regelt/betaalt).
end-of-story
weenie, dat was dus de vraag ......Op donderdag 11 oktober 2001 17:05 schreef JJJ het volgende:
Hmm, inet compleet blokkeren is kut.
Kun je met freesco niet gewoon de snelheid cappen? Dat ie max 5 kb/s downstream heeft oid?
more details..... plzOp donderdag 11 oktober 2001 17:01 schreef m-m het volgende:
sniffen blijft de beste optie.. er is zelfs geloof ik een leuk proggie dat snift en alle FTP/telnet/pop3 passwords logt... zoek daar es naar, plezier gegarandeerd
freesco<->hub<->alle usertjes...Op donderdag 11 oktober 2001 19:38 schreef JJay het volgende:
Lekker zulke users in je netwerk![]()
![]()
Eerst beginnen met een switch aanschaffen zodat er al heel wat minder de sniffen valt, en een extra NIC (bij voorkeur Realtek 8029 of nog brakker) voor in je Freesco server waar 'meneer-de-hackert' op aangesloten wordt.
Vervolgens de rest aan een creatieve geest met verstand van networking overlaten.. Statisfaction guaranteed
dus dat zal moeilijk gaan
Verwijderd
hehe adminshare only.... kom je toch niet bij...Op woensdag 10 oktober 2001 23:55 schreef hezik het volgende:
type eens in in je browser:
\\<zijn ip>\C$
Verwijderd
met ping vanaf 1 pc volle bandbreedte (10mbit) pingen... dat moet ik nog zien en als dat lukt heeft iedereen daar last van aangezien het hubs zijn....Op vrijdag 12 oktober 2001 11:06 schreef MaStEr-D het volgende:
met linux kan je altijd heerlijk
code:
1 ping -f [ip]
doen
Lekker volle bandbreedte pingen