wat vind je van dit spel?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
wat vind je van dit spel?

een spel waarin je met 4999 anderen kunt oorlog voeren te land, zee en in de lucht in zich afpelend in het heden. warbirds maar dan 20x zo groot (deelnemers) en met bestuurbare boten, tanks, AA, en als infanterie renegade style. Waar je als je in rang stijgt een hogere rang krijgt en ook orders kan gaan geven op een gegeven moment. (dit is op dit moment technisch moeilijk haalbaar tenzij je een supercomputer als server hebt en een ix als verbinding)

geef hier jullie commentaar op en bedenk zelf ook iets.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:14
Ja leuk, maar hier wordt al aan gewerkt ( weet zo geen naam, geen ontwikkelaar, las wat in een blad ( ook geen id meer :) ).
Dat wordt een game die continu doorgaat, je kan je eigen spul over laten nemen door de pc dan, of gewoon weg gaan, maar dan krijg je geen geld, misschien iemand een id hoe het heet na dit?
En SONY is ook met zoiets bezig, maar dan met allemaal space shit... flink minder dus.
Team Fortress wordt dit in het klein :).

Flickr | Lego collectie

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Ging de game Halo niet die richting op?

Verwijderd

Dat lijkt me dus echt vet gaaf he echt oorlog voeren op de computer. Zie het nou al voor me je logged in bij jouw company blijkt dat net de vijand binnenvalt dus jij je geweer/voertuig in en mee vechten. (of natuurlijk zelf aanvallen) Maar zit zelf ook al zo'n 5 jaar met dit idee in mijn kop hoopend op de dag dat een uitgever zo'n spel eindelijk maakt :)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Dat was toch Sovereign?

Verwijderd

TAG_Speedy heeft het over de opvolger van Civilisation, titel ontschiet me even.

Enorm uitgebreid en alleen via internet speelbaar, als je dan niet speelt neemt of de computer het over of je veranderd je stad in een bijna onneembaar fort. Als je dan toch wordt aangevallen krijg je bericht via SMS of email.

Echt aan alles is gedacht, van individuele units tot het grote geheel en met een compleet werkende economie.

Maar ik wacht wel op TF2 ;)

• Speedy
Ja die bedoelde ik, en alleen via internet is no problem... :D.

Flickr | Lego collectie

• Kool
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik las laatst wat over een spellenontwikkelaar, de naam is me even ontschoten, die met iets vergelijkbaars bezig is.

Zij hebben al een helikopter-simulatie, tank-sim, en ik meen straaljager-sim waarmee je in dezelfde spelomgeving kunt multi-spelen. Als hier ook nog een 1st person shooter bijkomt komt dit behoorlijk in de richting!

• Elect
  • Niet online
Codename: Eagle komt al in de buurt, nu alleen de grotere map nog (economie zuigt .. niet doen)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
http://www.spelletjesgarnaal.be/specials/godgame/index.html

Deze beschrijving gaat nog verder dan alleen oorlog voeren, maar een game waarin je alles kunt.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35
wacht maar even tot stribes 2 uit komt dan zal je het wel zien wat je wilt.
daar in is ook alles mogelijk hoor.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

daar heb ik ook wel eens over nagedacht. lijkt mij dus ook supervet. dat je id met een paar duizend mensen een enorme oorlog voert die gewoon maanden kan duren incl het sms gebeuren enzo. super!
maar dan moet wel overal aan gedacht zijn en dan moet het echt _goed_ uitgebreid zijn en zo dat iedereen altijd wat anders doet...

man

This too shall pass

• Speedy
Tribes 2 wordt goed, maar niet zo als deze games, Tribes is meer alla Quake, maar dan met voertuigen. Lopen geen 1000 man en je beheert geen enorme legers.

Flickr | Lego collectie

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Gata het geen Planetarion 3D heten ofzo :D

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
zeer interessant allemaal.

ik ben dus niet de enige.

maar ik dank dat het niet eeuwig door moet gaan. De reden dat ik wardirds noemde is dat (toen ik het 2 jaar voor het laatst speelde, het in nl. nogal prijzig.) elke maand gereset wordt. je kunt meedoen wanneer je wilt en als je weg bent kan er niks gebeuren. ik vind dit veel beter als dat je je zit zorgen te maken hoe jouw karakter zich redt en gedraagt als je er niet bent.

btw. wie heeft wel eens WarBirds gespeeld hier?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Klinkt een beetje als UO, Everquest, Asherons Call enzo, maar dan met Tanks ipv ridders en mages, en blijkbaar alleen PvP.

Zou opzich best te doen moeten zijn, alleen lijkt me een continu doorgaande oorlog niet echt te doen. Uiteindelijk wint 1 partij toch en moet alles weer opnieuw gebeuren..

Verwijderd

lijkt me wel leuk
maar ga je dan met 4999 ander multiplayeren of zo op 1 server

Verwijderd

he ocf81 even deze link bekijken, your dreams come true.
http://www.wwiionline.com /

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
wow!!!!!

dit ga ik uitproberen.

thnx guidje.

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

ocf81 nou nattedroom of niet, dit lijkt me echt een top spel.
Alleen moeten we nog even geduld hebben.
I want it NOW!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1