Traag heeft nu zelf al een tijdje niks meer gepost. Bij de search naar traag was 5 dagen geleden dat traag had gepost.
Maf dat hij nu ook niet meer post
Maf dat hij nu ook niet meer post
Maar op GoT niet meer.Op woensdag 10 oktober 2001 18:50 schreef Bulldog het volgende:
Spreek en zie Traag nog regelmatig op irc /icq... volgens mij leeftie dus nog wel![]()
.
Op woensdag 10 oktober 2001 18:57 schreef Bulldog het volgende:
Laat um lekker z'n gang gaan....
Traag is de laatste die ik zou bannen (op mezelf naOp woensdag 10 oktober 2001 18:53 schreef wildhagen het volgende:
Gebanned misschien?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op woensdag 10 oktober 2001 19:00 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Traag is de laatste die ik zou bannen (op mezelf na). En nee hij is niet gebanned nee (zelfs nog nagekeken
)
Verwijderd
Waarom ? Ja hij heeft een intelligenter overkomende nick, maar is dat ook de redeOp woensdag 10 oktober 2001 18:59 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Als hij toch rustig aan post dan wil ik wel met zijn username wisselen
[..]
Ook en hij heeft meer postOp woensdag 10 oktober 2001 19:23 schreef Courage het volgende:
[..]
Waarom ? Ja hij heeft een intelligenter overkomende nick, maar is dat ook de rede![]()
Verwijderd
Dacht ik het nietOp woensdag 10 oktober 2001 19:25 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
Ook en hij heeft meer post
Verwijderd
Doe hem de groeten van /me ItSnowsOp woensdag 10 oktober 2001 18:50 schreef Bulldog het volgende:
Spreek en zie Traag nog regelmatig op irc /icq... volgens mij leeftie dus nog wel![]()
.
En als hij weer terug komt als mod. dan geeft hij hlpdsk een eeuwige ban (wanneer die bedreigd was)Op woensdag 10 oktober 2001 20:05 schreef Blue-eagle het volgende:
• hij is bedreigd door HlpDsk
Maar ff serieus, als ie ooit weer net zo (overdreven) actief wordt, gaat ie dan ook weer modden?
Verwijderd
Kan het zijn dat ie net inlogdeOp woensdag 10 oktober 2001 20:05 schreef Blue-eagle het volgende:
• hij zorgde ervoor dat de database server het niet meer goed deed (sinds ie weg is is het wel sneller hier...)
Verwijderd
Reden bedreigd door hlpdskOp woensdag 10 oktober 2001 21:09 schreef Zef het volgende:
Niemand eraan gedacht dat het wel eens om die "persoonlijke redenen" zou kunnen zijn, waarom hij ook uit de crew stapte
Verwijderd
Hmmmmmmmm. Yep, vink ookOp woensdag 10 oktober 2001 21:25 schreef Devil_2000 het volgende:
Blijf het echt jammer vinden dat Traag is gestopt als modje, echt heel jammer man
Doh...Op woensdag 10 oktober 2001 21:09 schreef Zef het volgende:
Niemand eraan gedacht dat het wel eens om die "persoonlijke redenen" zou kunnen zijn, waarom hij ook uit de crew stapte
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
agreed.Op woensdag 10 oktober 2001 22:36 schreef DR het volgende:
Wat boeit het nou dat Traag 5 dagen nietpost
- hij kan ook ff geen behoeft hebben @ got om te replyen oid
- dat ie geen mod meer, tja jammer maar hij koos ervoor
- ik a toch ook geen topic openen.....blabla post niet meer
Op woensdag 10 oktober 2001 19:25 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
Ook en hij heeft meer post
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Hoe moeten wij dan aan die info komen? Zal traag toch zelf moeten postenOp donderdag 11 oktober 2001 23:26 schreef Artwido het volgende:
Gaan we nu als er een drol bij Traag dwars zit hier ook een topic over openen?
Verwijderd
die uitspraak past wel heel erg goed bij traagOp woensdag 10 oktober 2001 21:48 schreef saviour het volgende:
Boeiend.
Dit topic kan net zo hard weer op slot imo.
Verwijderd
Welnee, we gaan gewoon in het riool zitten meten. Wanneer een interval wat langer duurt zit er iets dwars.Op donderdag 11 oktober 2001 23:36 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Hoe moeten wij dan aan die info komen? Zal traag toch zelf moeten posten
misschien is saviour wel een kloon van traagOp donderdag 11 oktober 2001 23:54 schreef iefje het volgende:
[..]
die uitspraak past wel heel erg goed bij traag
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq