Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Door het mijn lan wordt mijn unreal server gestart als 192.168.0.1
Ik zou het veel leuker vinden als de server het goede, `naar buiten` ip gebruikte. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dat word volgens mij ook gedaan maar dat zie je niet ...
maar volgens mij worden ze gewoon allebij gebruikt hoor (maar LAN heeft voorang zeker ..)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Laatst online: 13:13

Exterazzo

Qeasy

Moet je wel ff aanvinken iets met Master Server, dat ie op de lijst komt :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Dat master gedoe heb ik gedaan natuurlijk ;)
Ik heb wel eerder een server succesvol kunnen laten verschijnen maar na wat nakijken kwam ik erachter dat het lan ( wat eerst nog niet geinstalleerd was ) er voor zorcht dat het 192.168.0.1 adres voorrang krijgt. Erg jammer, want dit zorgt ervoor dat dat de server geen informatie kan ontvangen en dus ook niet verschijnt.Hoe,.O hoe los ik dat nu op ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Hij's wel bereikbaar van buitenaf?

Zoja, maak dan een batch filetje waarmee je die utserver opstart en zet daarin achter het ucc commando -multihome jouw-echte-upadres.

Dus bijv. ucc.exe server DM-Curse][.unr?game=BotPack.TeamGamePlus?mutator=BotPack.NoRedeemer -multihome 255.255.255.255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Laatst online: 13:13

Exterazzo

Qeasy

Of je moet ff naar preferences gaan en daar bij network het goede ding kiezen, misschien staat die op LAN
=

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
Ook als ie niet op LAN staat zal je hem via LAN kunnen benaderen, UT pakt standaard alle ip's die beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ja ?
Als je bij de server properties kijkt onder LAN dan zie je dat 192.xx adres staan. Ik wou het voornamelijk bij unreal 1 proberen maar als ik terug ben van mn werk zal ik het even testen. Dank! :)

update..hij is niet bereikbaar van buiten af ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
*ik ben dol op chello*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Misschien is dit al gezegd, of ik lul er compleet naast:

Staat de UT server op de computer met de internet verbinding? Zo ja, dan kan je gewoon je PPP-IP doorgeven (vergeet niet je firewall open te zetten voor UT) en andere mensen kunnen er dan ook op.

Als het niet de Internet server is, moet je een proggie zoeken die kan poort-mappen, zodat als er op poort 7777 (of net wat je wilt) van de internet computer zoekt, dat die dan auto naar de pc wordt gestuurd waar UT server op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Laatst online: 01-03 12:55
192.168.x.x zijn safe IPs voor een back-end network, jij kan niet een buiten IP address gebruiken van datzelfde ntwerk, tenzij het om je router gaat. In dat geval is je UT server ook van buiten te berijken.
Als je UT server aan het backend network hangt moet je een paar porten forwarden naar de juiste computer (backend IP dan wel)
Van buiten af kunnen ze nooit een 192.168.x.x ip gebruiken voor jou computer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Dat is het hele probleem. De server draait op de comp met internet aansluiting maar geeft het interne adres voorrang waardoor de master uplink niet gemaakt wordt.
CommDante : Het ppp-ip doorgeven ?
Wat is dat en hoe doe ik het ? :)
Goh..ik hoop echt dat het kan want dan kun je teminste ondangs het lan je maten op de server uitnodigen. ( want dat gaat dus ook niet zo,..al geef ik mijn ip door )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
copy paste in een batch file en klik

:top
cd \unrealtournament\system
ucc server dm-Morbias][?game=Botpack.DeathMatchPlus?mutator=BotPack.NoRedeemer ini=unrealtournament.ini log=unrealtournament.log multihome=vul hier je buiten ip adres in
copy unrealtournament.log servercrash.log
goto top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Dank ! :) ..ga ik straks meteen proberen..hoe kan ik dit toepassen voor unreal classic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Laatst online: 01-03 12:55
voorang voor jou, of je hebt je router vekeerd geconfigureerd... Je buiten connectie moet het de eerste NIC zijn. Bij de master server uplink word alleen de listen port verstuurd, met nog wat andere zooi, maar niet het IP. Dit IP wordt gewoon uit de TCP/IP package gehaald.
Pagina: 1