McFraGG de gekste !!
ja maar leg mij eens uity waarom de ene kabel sneller is dan de andere dan ...
Dat soort informatie kan ik ook wel kotsen
Dat soort informatie kan ik ook wel kotsen
McFraGG de gekste !!
Kwaliteit van de kabel..
Voor 100Mbit moet je cat5 kabel hebben..
Maargoed, ik kan me niet voorstellen dat ze in die zaak nog mindere kwaliteit hebben.. cat5 is gewoon standaard..
Misschien wilde die gast interessant doen ofzo..
Voor 100Mbit moet je cat5 kabel hebben..
Maargoed, ik kan me niet voorstellen dat ze in die zaak nog mindere kwaliteit hebben.. cat5 is gewoon standaard..
Misschien wilde die gast interessant doen ofzo..
bij de ene kabel zitten er 8 draden in: 4 om storing te voorkomen. Deze is 100 mbit.
de andere heeft 4 draden, zonder de kabeltjes om storing te voorkomen...deze zijn voor 10 mbit
dacht ik
de andere heeft 4 draden, zonder de kabeltjes om storing te voorkomen...deze zijn voor 10 mbit
dacht ik
Het zal allemaal best maar mij is verteld dat je bij 10 mBit 2 paren gebruikt en bij 100 mBit alle 4 de paren...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
tering.. ik wist dat niet
nooit van gehoord ook .. en wat is daar de standaard van dan ?
ik heb nml bij vobis me kabeltjes gekocht en daar blaas ik 100 op
doen 10mbit kabeltjes het niet meer met een 100mbit netwerk ofzo ?
nooit van gehoord ook .. en wat is daar de standaard van dan ?
ik heb nml bij vobis me kabeltjes gekocht en daar blaas ik 100 op
doen 10mbit kabeltjes het niet meer met een 100mbit netwerk ofzo ?
McFraGG de gekste !!
Ho, hier wordt wat mis-informatie verstrekt.
Zowel 10Base-T als 100Base-TX gebruiken alleen de paren 1 (pins 1&2) en 2 (pin 3&6). Het verschil is dat 10Base-T ook op kabel-kwaliteit CAT-3 en CAT-4 werkt, terwijl voor 100Base-TX CAT-5 of beter nodig is. Het verschil tussen de categorieen zit onder andere in het aantal twists per meter van de paren (UTP = unshielded TWISTED pair). De truc van UTP is dus dat van elk paar de + en - draad omelkaar zijn gedraaid, wat de gevoeligheid voor storingen van zowel de buur-paren als ander bronnen vermindert.
Er zijn wel Ethernet-variaties die gebruik maken van alle 4 de paren, 100Base-T4 en 100Base-VG (het HP VG-AnyLAN) gebruiken alle 4 de paren en speciale encoding-technieken om 100 Mbps te halen over CAT-3 kabel.
Zowel 10Base-T als 100Base-TX gebruiken alleen de paren 1 (pins 1&2) en 2 (pin 3&6). Het verschil is dat 10Base-T ook op kabel-kwaliteit CAT-3 en CAT-4 werkt, terwijl voor 100Base-TX CAT-5 of beter nodig is. Het verschil tussen de categorieen zit onder andere in het aantal twists per meter van de paren (UTP = unshielded TWISTED pair). De truc van UTP is dus dat van elk paar de + en - draad omelkaar zijn gedraaid, wat de gevoeligheid voor storingen van zowel de buur-paren als ander bronnen vermindert.
Er zijn wel Ethernet-variaties die gebruik maken van alle 4 de paren, 100Base-T4 en 100Base-VG (het HP VG-AnyLAN) gebruiken alle 4 de paren en speciale encoding-technieken om 100 Mbps te halen over CAT-3 kabel.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
ff eventueel 'n adviesje.. ik gebruik zelf gwone ISDN kabel van de gamma... is zeer goedkoop (f20 voor 15 meter gloof ik) en is gwone cat 5 utp kabel
If it ain't broke, fix it till it is...
bedankt mvdejong
ik snap em. mijn vrede met die winkel is weer hersteld
ik snap em. mijn vrede met die winkel is weer hersteld
McFraGG de gekste !!
Pagina: 1