Foto's iLOOK 2 case

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hey,
Ik vroeg me af waar ik plaatjes kan vinden of de website van deze kast: iLOOK 2 Blue. Het lijkt me wel een erg mooie kast met een leuk voedingkje (350 WATT) voor mijn AMD 1,4 Ghz. Alleen ik kan geen plaatjes van deze kast vinden...
Ik heb er 1tje gevonden op http://www.exile.nl maar voorderest ook niet. Als jullie zo vrij willen zijn om mij plaatjes tge laten zijn van deze kast of links...zou dat erg aardig zijn.
Mzzl, Mmore 323

Verwijderd

he bah, dat blauw is dus echt lelijk, maar dit is mijn mening.

Ik kan je niet echt helpen, dat plaatje is de eerste die ik zie :)

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik zie 300 watt en geen 350?

• lvh

lvh

Voor de luieriken onder ons:

Afbeeldingslocatie: http://www.exile.nl/media/ilook2bleu350.jpg

Zowiets, is dat de gene die je bedoelt?
Gekeken bij behuizingen, staat zeer duidelijk bij "300watt voeding"

• lvh

lvh

K'vind um eigenlijk ook lelijk :)

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja dat is die gene die ik bedoel alleen dat plaatje komt ook van www.exile.nl en die had ik dus al gezien. ten 2e als kopje staat dat ie 300 watt is en in de tekst staat dat ie 350 Watt is. Alleen weten jullie waar ik nog meer plaatje kan vinden van die kast? Of specificatie (die kloppen) en/of reviews etc.
Thanxz in Advance

Verwijderd

volgensmij redelijk merkloos, product van de apple iWhatever gekte, zal wel een wazige koreaan zijn, denk niet dat je er een site van zal vinden

• woeper
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:20
dat is echt een vreselijke kast, je moet de front er eerst afhalen om de zijkanten los te maken. En bij de afdek platen van de 5.25 bays kun je wel met heel veel gemak naar binnen drukken! waarna je de hele front er weer af kan halen om de afdek platen weer goed te zetten!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 14:56 schreef woeper het volgende:
dat is echt een vreselijke kast, je moet de front er eerst afhalen om de zijkanten los te maken
Dat probleem is snel opgelost, bij de zijkanten moet je even de bovenste gaatje losknippen (waar het frontje door gaat) dan kan je ze zijkant er zo afklikken. no problem.

Ik zal vanavond m'n brakke webcam eens te voorschijn halen en eens wat schieten ;)

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

lelijke kast???? misschien, maar ik zie een boel mogelijkheden. De voorkant is mooi egaal voor een 12 cm fan, goed, wit en blauw is lelijk, maar wat als je de kast nou eens donkergrijs maakt??? Ik vind hem nu niet echt mooi, maar wel eentje met een hoog potentieel *D

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

FFF

vin em nie mooi, Maar best te doen

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Haha, zoiets heeft iemand die ik ken ook. Kostte 150 piek met een 250Watt voeding, is best stil.
Hijs niet echt lelijk, werkt met zo'n handige klicksysteem dus nooit meer schroefjes.

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 18:00

ET

Is dat deze?

Elevation Case A219T ATX
ATX Middle Tower Case with 230Watts Power Supply.
With two different color like: BlueGreen & Transparent Blue Blue Color

van: http://www.cbx.com.ph/parent.htm

Verwijderd

Brakke kast. De zaak waar ik werk heeft ze ook gehad. Klik-systeem is niet echt super vast. meer dan twee drives kun je er niet in kwijt omdat je dan tegen het mobo aan zit. We hebben nu dezelfde met een ander frontje..die ziet er beter uit als deze, maar de inhoud is nog steeds bagger
Pagina: 1