En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
animated gifs maak je toch niet in PHP/ASP/Perl enz? dat doe je gewoon met een programma toch 
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Ja, maar dan is de informatie dus al niet meer actueel op het moment dat ik het bestandje upload.
Verwijderd
Je kunt met PHP images maken. (Gif niet meer geloof ik)Op woensdag 10 oktober 2001 18:37 schreef Prammenhanger het volgende:
animated gifs maak je toch niet in PHP/ASP/Perl enz? dat doe je gewoon met een programma toch
Moet je maar ff zoeken op php.net; images.
Hier op Got is er ook een groot topic over geweest, en daardoor is Chem geloof ik mod bij /14 geworden.
Zoek die eens op, staat veel nuttige info in.
Verkeerde forum, en ik zou met componenten werken, in ASP dan. Anders lukt het naar mijn weten niet.
Ok, ik weet genoeg, in ieder geval dat ik het niet met php ga doen... Nu weet ik alleen nog steeds niet hoe zo'n gif er uitziet in hex/binary mode...
Das iets voor later, bedankt
Het kan wel met PHP hoor, chem z'n icoon is ook een dynamisch gegenereerde animated gifOp woensdag 10 oktober 2001 20:06 schreef AntiChris het volgende:
Ok, ik weet genoeg, in ieder geval dat ik het niet met php ga doen... Nu weet ik alleen nog steeds niet hoe zo'n gif er uitziet in hex/binary mode...
Niet alleen met php... hij roept weer een ander programma aan, net als ikOp woensdag 10 oktober 2001 20:54 schreef woutf het volgende:
Het kan wel met PHP hoor, chem z'n icoon is ook een dynamisch gegenereerde animated gif
niet meer? Hoezo niet meerOp woensdag 10 oktober 2001 18:41 schreef Tizzwat het volgende:
[..]
Je kunt met PHP images maken. (Gif niet meer geloof ik)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
van http://www.php.net/manual/en/function.imagecreatefromgif.php:
Note: Since all GIF support was removed from the GD library in version 1.6, this function is not available if you are using that version of the GD library.
Met ImageMagick kun je vanuit PHP wel animated gifjes maken. GIFjes zijn trouwens opgebouwd uit een soort segmeten. Onder andere picture frames en comment blocks enzo.. informatie daarover weet ik verder ook niet te vinden.
Dat is trouwens ook niet de bedoeling, aangezien GIF geen open formaat is.
ga jij dan maar even op wotsit.org kijken, hiero, onderaan de lijstOp donderdag 11 oktober 2001 01:11 schreef Bigs het volgende:
Met ImageMagick kun je vanuit PHP wel animated gifjes maken. GIFjes zijn trouwens opgebouwd uit een soort segmeten. Onder andere picture frames en comment blocks enzo.. informatie daarover weet ik verder ook niet te vinden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
compuserve is na 20 jaar ineens gaan zeiken over hun copyright.
Maar volgens mij was door de rechter besloten dat omdat ze veel te laat daar over gingen zeiken en omdat gif zo ingeburgerd is dat ze daar geen aanspraak meer op kunnen doen.
Maar volgens mij was door de rechter besloten dat omdat ze veel te laat daar over gingen zeiken en omdat gif zo ingeburgerd is dat ze daar geen aanspraak meer op kunnen doen.
Verwijderd
ik heb hem lekker in ASP staan... werkt perfect, gewoon het images component van serverobjects.com
Ok, die wotsit is wel extreem handig, ook voor andere formaten! Nu gaan we eens kijken wat het makkelijkst is (waarschijnlijk de ACM-manier
).
Mja, en hier staat topic probably ook beter
Mja, en hier staat topic probably ook beter
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.