Een vraagje waar ik al een tijd mee bezig ben: Ik kan niet uploaden naar home.planet.nl. Bij Planet snappen ze er niks van, ondersteunen geen Linux en of ik het met LeechFTP nog eens wil proberen. Nee dus, want ik moet geen windows op mijn pc. Wat gebeurt er : Ik kan verbinden met home.planet.nl, vervolgens inloggen, en dan niet veel meer. Als ik "ls" doe, gebeurt er niks meer, sterker nog, het lijkt wel of mijn xterm helemaal vast zit, want die doet ook niks meer. Ik heb dit geprobeerd met : ftp, mc, wxftp etc. Ook verbinden vanuit de browser met ftp://user@home.planet.nl lukt niet. Dat wil zeggen, ik moet wel mijn wachtwoord nog invullen en daarna blijft 'ie staan op "Retrieving directory listing".
De details : Ik werk met Debian 2.2r3, Woody doet 't ook niet. Ik draai de firewall van adsl4linux, ftp-en naar andere ftp-servers werkt wel, en mijn ftp-account bij Planet doet het vanaf mijn werk (NT4) wel gewoon. Ik heb geprobeerd om in passive mode te verbinden, maar dit levert hetzelfde probleem op
Het systeem waar ik het vandaan probeer is rechstreeks aangesloten op het modem, dus masquerading zou het probleem niet kunnen zijn.
Is er iemand anders die onder linux werkt, en een account bij planet heeft, en waarbij dit wel werkt ? Ik snap er geen barst van
!
De details : Ik werk met Debian 2.2r3, Woody doet 't ook niet. Ik draai de firewall van adsl4linux, ftp-en naar andere ftp-servers werkt wel, en mijn ftp-account bij Planet doet het vanaf mijn werk (NT4) wel gewoon. Ik heb geprobeerd om in passive mode te verbinden, maar dit levert hetzelfde probleem op
Is er iemand anders die onder linux werkt, en een account bij planet heeft, en waarbij dit wel werkt ? Ik snap er geen barst van