Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

CS vs. TacOps ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd terug kwam ik voor de verandering weer 's op PlanetUnreal en daar zag ik de mod TacOps(voorheen SWAT) voor UT.

Aangezien ik CS erg vaak speel en dit toch eigenlijk de CS voor UT zou moeten zijn, heb ik het toch maar even geprobeerd.

Mijn conclusie : No match 4 CS

Ik moet toegeven, grafisch zit het natuurlijk op een hoger niveau, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk, maar het is echt niet te spelen.
Ik mag toch wel zeggen dat ik een redelijk potje kan CS-en, maar mijn TacOps poging was echt bagger.
Nou kan dat natuurlijk ook aan mij liggen, maar dezelfde wapens in CS, bv de Ingram zijn niet mee te spelen.

Meer met dezelfde ervaring, of ligt het allemaal aan mij.(kan me niet voorstellen)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik zal em vnanavond ff downen en proberen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ik snap echt geen moer van die MOD.. Wat is nou eigenlijk de bedoeling? Bij mission objectives krijg ik een leeg scherm en ik zie geen verschil tussen de SWAT en de Terrorists..
Maar dat zal wel aan mij liggen..

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Ik heb nog nooit CS gespeeld (kreeg het vroeger niet aan de praat en heb het eigenlijk nooit meer geprobeerd daarna :o), maar ik vind Tactical Ops best geinig, en dan vooral de wapens. De gameplay is niet zo denderend. Tegenwoordig speel ik ook vaak CTF met de TacOps wapens, dat is ook best leuk :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 10:59
Het is de bedoeling als SWAT dat je de gijzelaars gaat bevrijden in het terroristenkamp.
En het is dus de bedoeling als Terrorist, SWAT zo snel mogelijk uit te schakelen zodat zij geen kans hebben om gijzelaars te bevrijden.

Het is wel een toffe mod maar nog in beta, je kan het nog niet vergelijken met CS dat al af is.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Oh, moet je gijzelaars bevrijden? :D
En ik alsmaar die terroristen afknallen! :) Da's toch veel leuker? ;) En daar win je de round ook mee!

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

infiltration is de betere MOD op dit gebied voor UT. CS is nog steeds de beste voor HL

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

CS is nog niet af.. ook nog steeds beta...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
Zit nogal een veschil tussen Beta 1.x en Beta 7.0, maar vindt het eigenlijk 2 totaal verschillende spellen, TO is meer op snelle actie in DM stijl ( teminste wat ik speelde... ren naar binnen, bam bam, nieuwe pot ), CS komt meer op taktiek.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Waar kan ik de mod Infiltration dan downloaden?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 13:13

Demo

Probleemschietende Tovenaar

CS zou toch ondersteuning krijgen van Valve als ze niet meer beta waren ofzo?
BTW: CS roelt!!!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
CS krijgt al ondersteuning van Valve.
Er is toegezegd door Valve dat als CS uit de beta versies is(dus versie 1.0) dat CS dan in een patch wordt opgenomen net zoals tf(c).
Pagina: 1