Op donderdag 11 oktober 2001 14:03 schreef willem169 het volgende:
[..]
Wat ik dan graag zou willen weten is of dit inderdaad makkelijk kan in Illustrator. Men neme een aanal objecten, deze groeperen wij.
En dan ?
Hoe kan ik van een vorm (lijn of circle ofzo) aangeven dat het een path is, en vervolgens die groep objecten daaraan koppelen ?
Hey dat vroeg ik al...
okay ik weet dus niet of het mogelijk is maar lijkt me van wel. Laat ik het dan zimpel houden ik wil van een lijn _____ een mooie boog maken. Dus geen boog tekenen maar een boog maken van een lijn die ik al gemaakt heb.
Mag ook in photoshop!!
Als ik al niet simpel een object kan buigen in illustrator noch photoshop dan vind ik het beide toch een beetje foute programma's hoor! Ik bedoel ik vraag volgens mij niks vreemds. (geen flame op jullie, wel een beetje richting het overgewardeerde photoshop en illustartor) Ik heb van beide een boek en van beide een reader en daar kon ik niks in vinden.
Tot nu toe ben ik in photoshop en illustartor nog niks tegengekomen wat ik niet met mijn oude vertrouwde MsImageComposer kan maken. (waarvan de microsoft site niet eens weet dat het bestaat volgens mij maar dat terzijde)
Maar ik studeer sinds kort multimedia en daar zijn beide programma's een vereiste en hoor ik met beide mijn tekeningen te kunnen maken.
Als het echt niet kan, dan misschien iemand in een ander programma?