AMD XP

Pagina: 1
Acties:

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes over de nieuwe telg van AMD:

1/ kan deze zo op de ASUS A7M266, en zo nee, moet ik dan wachten op een nieuwe bios versie, of een ander mobo kopen?

2/ hoe is het gesteld met de temparatuur?

3/ is er al iemand die de XP heeft en wat is de ervaring, wat vind je er van?

4/ hoe is het gesteld met de voeding, moet deze aangepast worden >300 Watt?

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

1> Hij kan zo goed als op elk Socket A mobo
2> Schijnt wat beter te zijn dan de Tbirt, wat ik wel weet is dat ie waarschijnlijk erg goed is over te clocken (fsb van 190)
3> -
4> Weet niet zeker, maar lijkt me sterk dat dat moet.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
4) Ik dacht dat de Athlon XP juist zuiniger met stroom zou worden en ook minder warmte zal uitstralen. Ik denk dat 300W dus wel voldoende is; voor de voorlopige snelheden dan.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-08 18:17

Metten

ik hou het graag simpel

volgens de wet van behoud van energie zou het raar zijn dat een processor die minder heet word dan zijn voorganger opeens meer energie zou verbruiken dan zijn voorganger...

Verwijderd

Schijnt wat beter te zijn dan de Tbirt, wat ik wel weet is dat ie waarschijnlijk erg goed is over te clocken (fsb van 190)
Gaat je hardware niet naar de tering met zo een hoge fsb.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 18:31 schreef D.Patty het volgende:

[..]

No idea, maar er was al iemand die het voor elkaar had gekregen, stond hier ergens op t.net of GoT.

Wil ik ook! :)

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Topicstarter
[b]D.Patty

Euuh nee hoor, dan start de computer niet meer op.
btw eea wil niet zeggen dat je met een tweak proggie via de desktop geen schade kan veroorzaken, is dus wel mogelijk als je via je desktop tweakt!!

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Vraag 3 is nog niet beantwoord, ik ben zelf ook wel benieuwd naar ervaringen.

Of is er nog niemand met zo'n AMD XP :?

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Perfect werkt die XP ik heb het gehoort van een intel Fanaat en dat zegt wel genoeg, zelfs hij die eigelijk nooit toegeeft dat AMD een keer seller is, zegt dat dit gewoon extreem is en dat Intel nu toch ff maar moet gaan (nog meer)nadenken over die northwood om hem toch in een goede verhouding te zetten kwa prijs/prestatie! :9

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 21:13 schreef Love_Logic het volgende:
Perfect werkt die XP ik heb het gehoort van een intel Fanaat en dat zegt wel genoeg, zelfs hij die eigelijk nooit toegeeft dat AMD een keer seller is, zegt dat dit gewoon extreem is
Argh! Heb je net een nieuwe pc gekocht..... Agh ja maar ff die oude rotzooi van Irritant Nutteloos Traag En Langzaam maar ff alle eer aan doen door deze te vervangen >:) zodra ik weer geld heb :(

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 20:01

Jag

Zullen we het hier wel in het juiste forum over hebben? Moved vanuit HA.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 13:03

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb een A7V133 en ik wil dus ook een Athlon XP gaan kopen.
Eindelijk die Duron de prullenbak in.
Maar de grote vraag is heeft een XP voordeel voor mij?
Kan ik gaan genieten van de features die ze in de chip gebakken hebben.
AMD heeft de A7V133 nog niet officieel goed gekeurd.
De A7V266 hebben ze wel goedgekeurd.
Of kan ik toch maar beter voor een elcheapo T'bird gaan??
Pagina: 1