Microsoft Natural keyboard pro

Pagina: 1
Acties:

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37
Me verjaardag komt er aan nu zou ik graag bovenstaande toetsenbord willen heb.
Maar ik typ zo: Beide duimen voor spatie, pinken voor shift en de rest voor de letters.
Is dit nou een probleem als ik deze toetsenbord wil? Of gaat het typen met meerdere vingers juist beter?

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:03
Aan beide kanten zit gewoon een shift, dus dat is geen probleem. Zelf typ ik er na enig wennen inmiddels minstens zo snel op als op andere toetsenborden en ik vind het een stuk ontspannenner. De scheiding in het midden zit precies op de plek waar ik al overschakelde van mijn linker op mijn rechterhand. Links heeft de t, g en b als uiterste letters, rechts de y, de h en de n.

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37
Daar zit mijn scheiding ook ongeveer!:) Krijg namelijk last van me polsen soms op deze no-name gare toetsenbord. Dus dat ik 6 vingers in totaal gebruik voor de letters maakt helemaal niet uit? Ik ga me verlanglijstje alvast maken ;)

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:03
Dus dat ik 6 vingers in totaal gebruik voor de letters maakt helemaal niet uit?
Dat lijkt me geen probleem. Maar het is natuurlijk wel zo dat als je met acht vingers typt (plus je duimen voor de spatie), je je polsen minder hoeft te bewegen, wat erg fijn is als je daar last van hebt. En ik kan me voorstellen dat je ook wat minder verkrampte polsen krijgt als je pinken niet de hele tijd op dezelfde plek hoeven te zitten.