Toon posts:

Computer sluit niet af... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer gewoon via start probeer af te sluiten doet hij eerst een tijdje (1 min.) niets en dan ineens wordt het beeld zwart maar de computer blijft lopen! :( Hoe krijg ik dit weg? Ik heb een Intel Pentium II 350@466 192Mb Asus P3B-f Asus v6800 Geforce 256 DDR Deluxe ect...

BvD

Verwijderd

Welk OS gebruik je?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

als het win98 is,is er geloof ik een patch voor

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 07:57
Wat je ook nog zou kunnen proberen is in msconfig "snel afsluiten" uit te schakelen.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01
voor windows 98 is een patch, zoals een voorganger al zei. Dit hielp eens bij mij.

Verwijderd

dit wil ook(onder win98) gebeuren als je netwerk en usb hebt....

Verwijderd

ik heb ook zoiets ooit eens gehad, was iets met instellingen in BIOS (vaag maar dat is wat ik me ervan herinner, was al jaartje terug)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
www.microsoft.com ---> windows update---> 0p producten---> patch voor win98 problemen met het afsluiten..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows ME.

Verwijderd

Hm. winme .. kijk dan ff bij winme voor updates.. misschien staat ie er wel tussen, of ga anders gewoon een ander os draajen, winme zuigt nogal (no flamez :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

in bios
VGA asign IRQ 9

staat wel ergens in bios

Verwijderd

Topicstarter
Het is alweer over. :) Het is gewoon weg gegaan, alsnog bedankt voor de reacties. :) Slotje! :P

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Bij mij veroorzaakte die patch juist het vastlopen tijdens afsluiten. Als je die dus geinstalleerd hebt, verwijder hem dan ff, en kijk wat er gebeurt.

ieeeepppppp :P

Pagina: 1