Ik heb een cordless muis en toetsenbord en nu lees ik dat dat niet goed is voor games, maar waarom niet?? Goed onderbouwde meningen graag
Verwijderd
baterijen gaan snel op
het kan ook zijn dat: als je er een ruk aan geeft de muis erg vaag gaat doen.
als je vast heb heb je nergens last van.
het kan ook zijn dat: als je er een ruk aan geeft de muis erg vaag gaat doen.
als je vast heb heb je nergens last van.
de een heeft er last van de ander niet dus ga maar eens gamen en dan merk je of fijner is of niet
Mijn draadloos keyboard en muis van logitech (het nieuwe model) bevalt me goed!!
(Nog) Geen problemen gehad.
Yup, ik heb ook een draadloze muis en toetsenbord van Logitech. En het bevalt me ook prima. Met games heb ik nog nergens last van gehad.
En ja, de baterijen gaan vrij snel leeg. Die van de muis gaan ongeveer 2 weken mee, en die van mijn toetsenbord dik het dubbele.
Maar verder, toppie hoor...
En ja, de baterijen gaan vrij snel leeg. Die van de muis gaan ongeveer 2 weken mee, en die van mijn toetsenbord dik het dubbele.
Maar verder, toppie hoor...
tää on taas niin tätä
Nou je zal het maar net hebben dat je midden in een battle zit en je muis kapt ermee en je toetsenbord.........
'k Heb altijd een vooraadje 'cheap ass' batterijen op mijn desktop liggen.
Mocht m'n muis leeg raken tijdens DE_DUST2 dan is dat in 5 sec. gepiept.
Verder geen problemen met game performance whatsoever
Cordless in het algemeen is ook zeer handig ivm TV out. Mijn pc staat in slaapkamer, tv in huiskamer. Gewoon muisje mee en klikken maar.
Verder wil ik ook die nieuwe sleek black optical cordless desktop set van Logi. Lekker keyboard is dat zeg!
Nadeel is dat ik dan die muis dubbel heb, voordeel: ik hoef niet meer naar de slaapkamer te rennen om op ESC te drukken!
/edit/
typo
/edit/
Mocht m'n muis leeg raken tijdens DE_DUST2 dan is dat in 5 sec. gepiept.
Verder geen problemen met game performance whatsoever
Cordless in het algemeen is ook zeer handig ivm TV out. Mijn pc staat in slaapkamer, tv in huiskamer. Gewoon muisje mee en klikken maar.
Verder wil ik ook die nieuwe sleek black optical cordless desktop set van Logi. Lekker keyboard is dat zeg!
Nadeel is dat ik dan die muis dubbel heb, voordeel: ik hoef niet meer naar de slaapkamer te rennen om op ESC te drukken!
/edit/
typo
/edit/
Pagina: 1