[CM] Makelijke manier om Fan Led mod?

Pagina: 1
Acties:

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:52

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Ik was paar weken geleden op een iedeetje gekomen, toen ik my AutoStyle boek aan doorbladeren was.

Want ik zag dit dingetje:
Afbeeldingslocatie: http://spawn.piratecove.org/images2/spinthiny.jpg

Deze ventieldopje met verlichting gaat alleen aan waneer banden gaan rollen, dit dingetje werkt op twee knoop cellen, dus het zou mooi zijn om ze te gebruiken in een fan.

Ik ben toen naar een auto onderdelen zaak gegaan om te kijken hoe deze dingetje eruit ziet, maar ze hadden hem niet, ze konden hem well bestellen.
Toen dacht ik, dat ik toch geen had en plus die fan die ik zou moeten gebruiken is een PAPST 120mm fan (variofan) en zoals meeste weten het is niet bepaald goedkoop om het hiermee te testen, waneer ik weer es tijd voor heb ga ik een bestellen en testen op een cheap ass sunon fan :)

Maar ik denk dat ie net ff te groot is, daarom ga ik kijken of ik hem met een knoop cel en led in plaats van lampje in kan zetten,

Ballans zal ook een probleem zijn maar dat zien we dan well :)

Vandaag had eentje op [H]ardocp forums ideetje om die mod met ledje en een knoopcell te maken, toen heb ik hem terug beantwoord met soort gelijk verhaal als hier boven, ik dacht ik zal ff GoT people ook ff laten weten , misschien kunnen ze het well gebruiken.

PS:Deze ventiel is niet te zien op AutoStyle dus je hoeft het daar niet te kijken, en als je een boekje van hun heb (nummer 5) dan kan je hem kijken op bladzijde 220

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 09:24

AcouSE

Swedish Chef

Met eentje heb je een groot probleem, want dan is je fan uit balans. Misschien dat het met twee werkt...

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

kijk hier maar eens

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Ja ik ken die site en die topic ook, maar het ging er om dat je eentje maakt zonder all die moeite ;)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Die ventieldopjes met lampjes zijn volgens mij te groot om in een fan te stoppen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 23:06 schreef E-Vix het volgende:
Die ventieldopjes met lampjes zijn volgens mij te groot om in een fan te stoppen.
Op woensdag 10 oktober 2001 17:45 schreef Reptile-X het volgende:
Maar ik denk dat ie net ff te groot is, daarom ga ik kijken of ik hem met een knoop cel en led in plaats van lampje in kan zetten,
Dat dacht ik all ;)

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:52
dat ding is idd errug groot, heb ze wel es gezien, iets van 3cm hoog ofzo en een diameter van een centimeter

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Zo! dat is groot ja, ik had ze nog niet gezien in het echt zoals ik zei boven...

Maar er is nog een optie om je fans te laten glowen, met blacklight en beetje blacklight verf op je fins ;)

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Ja ik had ze gezien,
i am lazy to do that u know ;)
Pagina: 1