Hoi, ik wil mijn lieve HD's (2xIBM 40GB 60GXP) lekker in DMA laten draaien, maar dat lukt niet
Als ik het vinkje in win98se aanvink van DMA, en start braaf opnieuw op, dan is het vinkje vrolijk weer weg 
Ja de search heb ik al gebruikt, dingen als 2x achterelkaar geprobeert, met debug in DOS gecheckt of ze wel op udma kunnen en dat kunnen ze (tot UDMA2 mode, dus dat zit wel snor dacht ik zo), in het BIOS opstartschermpje geeft ie ook aan dat ie op UDMA2 draait, alleen in windows lukt het niet!
Ik heb ook in een of ander bestandje in windows\inf zitten zoeken (ben ff de naam kwijt) vanalles gebprobeert, maar hij wil niet! (mijn mobo is een abit bh6 met een cely700@912 daar zal het niet aan liggen want mijn brandertje en dvd'tje staan wel in DMA)
Ja de search heb ik al gebruikt, dingen als 2x achterelkaar geprobeert, met debug in DOS gecheckt of ze wel op udma kunnen en dat kunnen ze (tot UDMA2 mode, dus dat zit wel snor dacht ik zo), in het BIOS opstartschermpje geeft ie ook aan dat ie op UDMA2 draait, alleen in windows lukt het niet!