de live 5.1 drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:15

lange

Boom Boom?

Topicstarter
omdat jvs het blijkbaar alweer nodig vond een slotje op het vorige topic te gooien, hier maar weer een nieuwe.

als reactie op de post van jvs:
ik heb dus al alles doorgezocht bij creative en het enigste wat ik vind is een playcenster pakket van 19mb en aangezien ik achter een isdn lijntje zit duurt dat wel erg lang.
ik hoopte dus dat iemand mij aan enkel de drivers kon helpen (zonder al die extra software), ter grootte van 4-5 meg ofzo?
als die niet bestaan zeg dat dan gewoon maar zo schiet het ook niet zo op.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04

Yucko

One clown to rule them all !

ik heb hier een directory met live 5.1 drivers, en die is ongeveer 6,x mb groot .... zonder alle poespas als ik me niet vergis.

mail me maar op: <jajoah@home.nl>

ps: win9x drivers wel te verstaan.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
We are sorry! The drivers are currently unavailable.
The drivers will be back online as soon as possible.
We apologize for the inconvenience caused.
JVS, je moet niet meteen beginnen met blaaten :P

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:15

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 17:49 schreef jadjong het volgende:

[..]

JVS, je moet niet meteen beginnen met blaaten :P
jah idd als er een site brak is dan is het die van creative wel.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

ff blaten :o hebben jullie wel eens hier [topic=288637/1/50] gekeken :?

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga maar lekker bijdehand lopen doen hoor :Z... Maak het gelijk maar weer persoonlijk ook. Dat topic komt redelijk "wie mailt mij even een bestand, want ik ben me cd kwijt" over... En met een beetje zoeken met google ofzo had je best wel een mirror kunnen vinden (of ga je me vertellen dat er voor de best verkochte geluidskaart geen mirror sites zijn? :?).

Verder mag een dubbelpost niet, en had je me ook gewoon even kunnen e-mailen of icq'en. Hadden we het gewoon op kunnen lossen. Ik wil je waarschuwen niet nog een keer zomaar een topic te heropenen, want dat is dus niet gewensd. :(. In [forum=15] mag je daar ook over discusseren en als een topic onterecht dicht ging en je legt dat even rustig uit dan ben ik best tot rede te brengen hoor...

je hebt je drivertjes en je hebt je credits een beetje verspeeld dus deze gaat ook dicht.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.