Op vrijdag 24 mei 2002 10:43 schreef raptorix het volgende:
Gerben mijn moeder is enkele dagen hier fulltime mee bezig geweest, door dit hele voorval is ze zelfs lichtelijk overspannen geraakt omdat ze voor haar studie veel afhankelijk is van haar internet, daarnaast is ze 3 dagen van het kastje naar de muur gestuurt en zat ze ook nog net voor een lange vakantie.
Ja.. Wat moet ik hiervan zeggen.. 't is Amsterdam he.. Ik weet verder ook niet wat ik er dan mee moet.
Ik heb zelf dus ook meegemaakt dat UPC met rekeningen komt van 2 jaar terug, en of ik die wil betalen, sorry maar ik kan mijn betalingen van 2 jaar terug niet meer achterhalen, daarvoor moet ik apart contact opnemen met mijn bank zodat ik oude overzichten kan zien.
Gooi jij ouwe bankafschriften weg dan? Da's wel het laatste wat ik zou doen

Idd irritant van UPC ja..
Daarnaast liegt men in Amsterdam gewoon erg vaak, sorry maar als de hele helpdesk is platgebelt ga mij dan niet vertellen dat een medewerker daar niet weet wat crosservices zijn.
Zie mijn Cross-Services verhaal onderaan pagina 1..
Zelfs de COAX had geen idee waar het over ging.
Nee doh.. alsof die er meer van weten dan UPC

Wie houdt zich nou meer bezig met rekeningen? UPC of COAX? UPC-medewerkers krijgen elke dag een berg rekeningen onder ogen, COAX niet een per dag als je 't mij vraagt.. Misschien stuurt iemand wel eens zijn rekening op naar COAX, maar wat moeten die er dan mee? Die kunnen niet eens in de klantengegevens kijken immerz..
Jij zegt dat UPC geen slecht bedrijf is,
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik UPC niet als oplichters zie. En wie kan daar beter over oordelen dan iemand die daar zelf een tijd heeft gewerkt? Ik ben het best met je eens dat UPC een slecht bedrijf is. Dat wil zeggen: de organisatie, de directie, de mensen van de beslissingen, die zijn superslecht bezig. Een call-center als dat in Leeuwarden probeert best wel zijn best te doen. Maarja je hebt maar te handelen naar opdrachten van bovenaf he.. Maar van een call-center in Amsterdam kan ik niet bepaald zeggen dat ze daar hun best doen. Integendeel als je 't mij vraagt. Gesprekken met agents in Amsterdam zijn altijd koppig en nutteloos. Gesprekken met agents in Eindhoven en Nijmegen, om maar eens een paar te noemen, zijn altijd gezellig en nuttig; die willen je tenminste graag helpen.
sorry maar dit bedrijf is gewoon superdom en hypocriet bezig, om voorbeeld te geven, men heeft als slogan, DAG en NACHT online,
Euh.. ja ik ben ook dag en nacht online. NIET IEDEREEN heeft problemen met Chello. Het is maar een klein aantal hoor.. En jij DIE mensen hoor je zeuren! Mensen bij wie Chello prima werkt hoor je nooit! Onthoud dat eens!
en dan nog heel lollig mensen gaan waarschuwen dat ze niet te veel mogen downloaden, ok ik ben ook tegen die megadownloaders, maar met dit slogans werk je het wel in de hand,
Dat vind ik niet. Dat is maar net hoe een klant dat opvat. Jij vat dat op alsof je meteen ook maar constant moet downloaden als je online bent. Alsof het internet daar voor bedacht is

Filetransfers zijn maar een bijkomende handigheid van 't internet. De hoofdtaak van het internet blijft nog altijd informatieverschaffing.
daarnaast is er nog steeds geen duidelijke datalimiet.
Nope.. Het schijnt dat elke maand de 50 grootste downloaders een officiele waarschuwing krijgen.
Dat is dus een gerucht.Op vrijdag 24 mei 2002 13:23 schreef sh00k het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met UPC ik ga het nu per direkt opzeggen.
Je doet maar... Niemand houdt je tegen. Ben ik nu onverschillig? Nee hoor. Het is je eigen keus.. UPC zal je er iig niet van proberen te weerhouden.