Rekening UPC

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 19:43
Jaaaaaa, vandaag kreeg ik weer een vlopje van UPC in mijn brievenbus. dus ik heel nieuwsgierig die rekening ff opengemaakt (weet niet wat ze me anders hebben te vertellen) staat er een kopje op waar ik nog nooit van heb gehoord.
Cross services

Eenmalig (dat moet ik nog eens zien)
periode Beschrijving Bedrag

UPC is momenteel onbereikbaar, telefoon gaat hier niet eens over. dus vragen kan niet

Verwijderd

is dit per maand of 2 maanden?

als het 2 maanden is dan rekenen ze volgens mij niks meer dan normaal (als je kabel hebt natuurlijk...wat je vast wel hebt)

dus als ze niks extra rekenen dan zou ik me er niet zorgen over maken ;)

en als het wel meer is, dan snap ik niet dat ze het eenmalige bedrag niet neerzetten.

Verwijderd

over die helpdesk waar woon je ergens?

• gumtree
woon in de regio Arnhem, heb later wel een keer verbindig gehad maar heb na een half uur dat vet irritante wacht muziekje de hoorn neer gelegd.

De rekening bestaat voor de rest uit nog 2 onderdelen, namelijk de kabel TV en chello totaal is het dus vet te veel wat ik moet betalen. Ik wil dus weten wat die cross services zijn.

Verwijderd

Waarschijnlijk ben je over je datalimiet heen en hebben ze extra kosten in rekening gebracht.

Ik weet niet of dit datalimiet al is ingevoerd, maar ik heb hier en daar wat vage geruchten gehoord. Ben klantenservice maar zou ik zeggen :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 11 oktober 2001 12:42 schreef tjetta het volgende:
Waarschijnlijk ben je over je datalimiet heen en hebben ze extra kosten in rekening gebracht.
Onzin, kan nooit zonder opgave vooraf (tenzij anders vermeld in contract), bovendien heb je een contract met hen gebaseerd op de fair use policy.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 12:44 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Onzin, kan nooit zonder opgave vooraf (tenzij anders vermeld in contract), bovendien heb je een contract met hen gebaseerd op de fair use policy.
Dan zal het wel iets anders zijn :)

Misschien nog rekeningen die open stonden die je nooit hebt betaald?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 10 oktober 2001 17:33 schreef gumtree het volgende:
Jaaaaaa, vandaag kreeg ik weer een vlopje van UPC in mijn brievenbus. dus ik heel nieuwsgierig die rekening ff opengemaakt (weet niet wat ze me anders hebben te vertellen) staat er een kopje op waar ik nog nooit van heb gehoord.
[..]

lekker vaag of niet?

UPC is momenteel onbereikbaar, telefoon gaat hier niet eens over. dus vragen kan niet
Volgens mij verwarren ze je met een zakelijke klant. (leuk, dat nieuwe klant-info systeem van ze |:( )

• gumtree
Op donderdag 11 oktober 2001 12:51 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Volgens mij verwarren ze je met een zakelijke klant. (leuk, dat nieuwe klant-info systeem van ze |:( )
zou maar zo kunnen, ben ook in één keer vrouwelijk voor die gasten... ik weet zelf echter nog van niets. en heb ook geen plannen.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 23:38

Smarron

The bend

Bij mij dus ook de envelop door de bus.

Hebben die eikels de rekeningen van Prority Telecom en Chello bij elkaar gedaan! :( Doe moeten in 1 keer worden betaald!

Dat is nog niet het ergste ..

Chello staat normaal gesproken op mijn naam, op mijn rekening.
Priority staat normaal gesproken op de naam van mijn moeder, op haar rekening.

Nu hebben die eikels zonder pardon en enige info vooraf alles op mijn naam gezet en de rekening gaat naar het bankrekeningnummer van mijn moeder!!
:? Ik snap het zelf amper !! |:(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:12

DDX

nog achter gekomen wat 'cross services' is ?

zie nu op irc kanaal over 3 mensen die vandaag rekening hebben gehad van rond de 200 euro voor 'cross services'

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Hier ook zo'n leuke rekening |:(

let wel ff goed op de bedragen waar een min en plus voor staat :)
Cross Services
Eenmalig
12/04 Verwerkte Betaling (inc BTW) -63,99
06/05 Verwerkte Betaling (inc BTW) -91,47

Eenmalig
02/04 Saldo factuur vorige systeem (inc BTW) 205,97

En dan zijn er ook nog administratie kosten, die bedragen 0,63

---------------------------------------
subtotaal Cross Services (ex BTW) 51,14
kheb dus geen id wat die Cross Services zijn, maar daar ga ik nu ff over bellen :)

Verwijderd

jahoor, ik kan die Helpdesk dus niet berijken! :(

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:06
Over datalimiet staat nog steeds het volgende:
Geldt er een limiet voor dataverkeer?
Bij normaal gebruik hoeft een gebruiker niet bang te zijn dat hij een limiet zal overschrijden. chello is echter bevoegd om te beoordelen of een gebruiker onevenredig veel netwerkverkeer veroorzaakt, waardoor anderen hiervan hinder ondervinden. Mocht chello van oordeel zijn dat het hier inderdaad oneigenlijk gebruik betreft, dan zal chello de gebruiker hierop aanspreken. chello heeft een fair use policy opgesteld waarin omschreven staat wat wel en niet is toegestaan.
Daar zal het dus niet aanliggen. Ik denk dat Chello oftwel UPC zijn administratie nu echt helemaal overhoop is en dat een brief naar de consumentenbond geen kwaad kan.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Hier is nog iemand die een onverklaarbare rekening met de titel "Cross Services" heeft gehad. :(
En voor het bedrag van: 322.12 EURO!
47 euro kost een maand internet, dus dit zou betekenen dat ik 6 a 7 keer niet betaald zou moeten hebben.

Dit betekent dus oorlog aan UPC. Allereerst zouden ze dit moeten specificeren volgens mij.
Ik verdenk ze van het volgende: UPC heeft ooit een paar fouten gemaakt in de facturatie naar mij toe. Dit is al meer dan 2 jaar geleden. Het was opgelost, maar ik vrees nu van niet. Moet ik al die oude shit weer gaan opzoeken stelletje onbetrouwbare }:O!!!! Ook zijn er wegens wanprestaties een aantal maanden chello kwijtgescholden. Ik zou toch niet WEER daarover in debat moeten met ze....

En als laatste, maar als dat zo is dan werken er echt alleen maar :+, het zal toch niet zo zijn dat ze guldens en euroos doorelkaar hebben gehaald met de migratie naar hun nieuwe systeem. Want dan zijn ze nog niet van me af!

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, want er zullen zeker meer mensen zijn (zo niet iedereen die iets met chello te maken heeft) die zo'n leuke factuur heeft gehad.

• DDX

DDX

jahoor ben thuis en ook hier cross services
185,93

overzicht klopt ook zo lekker :

chello internet
subtotaal 40,29

cross services
subtotaal 186,56

totaal (ex btw eur) 226,85
btw bedrag (eur) 7,77
totaal (inc btw eur) 234,62

btw rekenen kunnen ze ook niet dus....

en daarnaast is internet ook opeens duurder geworden
zonder dat ik daar ooit een brief over gehad heb
(ook geen email, wat ik wel weer van andere mensen heb gehoord)

• gumtree
dit is alweer een oudje,

ondertussen ben ik er achter wat die cross services waren in mijn geval. Het had met teveel betaalde borg van de modem te maken.

Maar, we zijn er nog niet. Elke maand valt er netjes dat beruchte UPC vlopje in de bus, elke maand met het juiste bedrag. ook elke maand de regel die me verteld dat het bovenstaande bedrag op die en die datum van die en die rekening wordt afgeschreven (ja, het is mijn eigen giro nummer) Maar tot op heden is er de afgelopen 6 maanden nog niets afgeschreven.

omdat ik geen zin heb in een vette rekening achteraf heb ik maar eens een slapende }:O wakker gemaakt. dus weer gebeld, deze keer slechts 1 minuut wachttijd met bijbehorende James Overlast muziekje. De administratief medewerker wist me te vertellen dat ik geen betalings achterstand had, :? het enige bedrag wat openstond was het bedrag wat nog afgeschreven moest worden. Wat moet ik nu nog meer doen??? ik heb dacht ik mijn best gedaan.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 20:29 schreef gumtree het volgende:
...
nahja, bij mij kwam het dus deze maand, en elke maand is de rekening gwoon afgeschreven etc, dus ze krijgen helemaal nix van mij :)

• DDX

DDX

hier hebben ze het er ook over :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/502163/
(in SG, niet helemaal op juiste plek dus lijkt me)

trouwens over paar minuten :

---
www.coax.nl

Agenda

22 Mei '02 Online spreek-uur
Vanaf 21:00 uur, een uur lang direct in contact met het COAX-bestuur op de COAX Chat.
---

http://www.coax.nl/chat

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 20:56 schreef DDX het volgende:
hier hebben ze het er ook over :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/502163/
(in SG, niet helemaal op juiste plek dus lijkt me)

trouwens over paar minuten :

---
www.coax.nl

Agenda

22 Mei '02 Online spreek-uur
Vanaf 21:00 uur, een uur lang direct in contact met het COAX-bestuur op de COAX Chat.
---

http://www.coax.nl/chat
thanx, die chat ga ik cker ff bezoeken :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 20:29 schreef gumtree het volgende:
dit is alweer een oudje,

...knip.....

Wat moet ik nu nog meer doen???
(extra) spaarrekening openen, iedere maand netjes het normale upc bedrag daarheen storten. Heb je het in ieder geval ergens apart staan als ze erom vragen, en verder hopen dat ze er niet meer om vragen.....
Na 2 jaar verjaart een betaling..............

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• DDX

DDX

Op woensdag 22 mei 2002 21:00 schreef Schum1 het volgende:

[..]

thanx, die chat ga ik cker ff bezoeken :)
erg rommelig kanaal, schieten we dus ook niks mee op :(

Verwijderd

idd, wat een zootje daar... :(

• DDX

DDX

logisch natuurlijk, iedereen heeft allemaal verschillende problemen

zoiets kan je beter in een forum doen op www.coax.nl ofzo

• Bergen
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Hier een ex-upc-werknemer aan 't woord :)

Het was de bedoeling dat de rekeningen in 't nieuwe systeem superduidelijk zouden worden. Ze zijn ook best duidelijk nu, maar bij Cross Services zet iedereen natuurlijk vraagtekens. Ook mensen op 't Call-Centre.

Cross Services zijn kostenposten (bij- of afschrijvingen) die eigenlijk niet onder een ander kopje kunnen worden geplaatst. Het kan dus vanalles zijn: borg van een modem wat je terugkrijgt (of wat nog nooit in rekening was gebracht (gebeurt ook)), teveel betaald geld wat je terug wilde hebben, teveel in rekening gebracht geld, te weinig in rekening gebracht geld, geld wat je terugkrijgt vanwege een storing, etc etc.

Als je wilt weten wat het is moet je even naar het bedrag kijken (LET OP BTW!!) en eens nadenken wat het kan zijn, per maand dus. Nog even een hoopje bedragen opgesomd, alles in euro's, excl. BTW, per maand, precies weet ik 't niet meer, hangt ook wat van de regio af..

Borg Chellomodem: Gelrevision: +/- 19 euro, rest: +/- 38 euro.
Borg Plus-TV decoder: kleine 29 euro.
Borg DTV: +/- 45 euro.
TV: tussen 5 en 10 euro.
Chello: 38 euro nogwat.
Priority: 10 of 11 euro.
Plus-TV: hangt van 't abonnement af (basis-/themapakket, met of zonder cinenova enzo)
DTV: ongeveer 28 euro.

-----------------------

*Call-centre gesprek-voorspel-modus-stukje*
Ok als je belt om te vragen aan iemand op 't callcenter waar het voor is, is het eerst maar de vraag of ze je rekening er wel bij kunnen pakken. Bij veel klanten kan dat namelijk niet. Erg lastig, maarja. Dan pakken ze je rekening erbij en gaan ze kijken of het bedrag bekend is. Als het bedrag niet bekend is gaan ze kijken in de gespreks-historie bij de aantekeningen of iemand iets heeft bij- of afgeboekt. Als ook daar niets staat wordt het vaag... Dan moet er maar een berichtje richting debiteuren worden gestuurd, dan moeten die het uitzoeken.

Oh enneh, lees ook ff mijn nieuwe topic over de nieuwe DTV-rekeningen..

Verwijderd

dit verhaaltje werd ons dus ook in #coax verteld, kheb geen id hoe ik nu contact met chello op moet gaan nemen, maar betalen doe ik cker niet!

De chello helpdesk is in gesprek of kost me teveel geld, en mailtjes worden bij mij automagisch beantwoord en meer komt er niet :(

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 22 mei 2002 22:38 schreef Schum1 het volgende:
dit verhaaltje werd ons dus ook in #coax verteld, kheb geen id hoe ik nu contact met chello op moet gaan nemen, maar betalen doe ik cker niet!

De chello helpdesk is in gesprek of kost me teveel geld, en mailtjes worden bij mij automagisch beantwoord en meer komt er niet :(
Voorlopig hoef je in ieder geval niet te proberen de klantenservice te bereiken. Als je in Friesland/Flevoland woont valt het nog wel mee, de drukt op het call-centre in Leeuwarden valt meestal wel mee. Als je daar 5 minuten in de wacht staat is het al lang. Maar vanwege die rekeningfout (zie link naar topic in mijn vorige post onderaan pagina 1 van dit topic) is het voorlopig wel ff druk op alle call-centres.

Je zou kunnen mailen of faxen, maar het kan heel lang duren voor je antwoord krijgt omdat daar ook best een achterstand op de verwerking kan zijn. Mocht je over het onderwerp, waarover je gemaild of gefaxt hebt, later weer gebeld hebben, dan krijg je meestal zowieso geen antwoord meer op je mail of fax, er vanuit gaande dat het tijdens het telefoongesprek al is opgelost/afgehandeld. Logische conclusie natuurlijk en meestal ook waar.

Affijn. Hoe kom je dan WEL in contact? Blijf gewoon in de wacht staan. Het kost je 22 ct per minuut, maarja.. je komt er vanzelf door.

Andere optie: ga ff naar een UPC-winkel. Dan word je meteen geholpen. Let er wel op dat ze ff een aantekening maken in het systeem (vraag er gerust naar, vragen kost niets! :)). Als je later met het callcentre belt en ze kunnen niets terugvinden in het systeem over dat jij in de winkel iets hebt afgesproken, dan heb je geen poot om op te staan natuurlijk. Enneh vraag in de winkel of je ff mag meekijken wat ze voor je noteren :) Dat mogen ze niet weigeren namelijk. :)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

het mooi is, tepeltje werkt bij een callcentre in haarlem, waar wij mensen bellen om ze een van de 3 "nieuwe" (yeah right) diensten aan te bieden.
tepeltje is nu ICT-muts, maar ik was daar eerst belschaap op UPC. wat een hel.
mensen horen alleen maar de negatieve dingen van upc. koersen die zakken rekeningen die niet kloppen bla bla.
het is een hel om te scoren voor upc.

maar zoals ik al zei is tepeltje ICT-muts, en heb ik niets meer met UPC noch het bellen er op te maken. (behalve zorgen dat het blijft bellen).

maar wat ik kwijt wou over ons allen geliefde upc:
ik heb zelf chello, en niet al te veel problemen er mee, goede snelheid enzo, niet al te vaak storingen of whatever.
UPC staat gewoon bekend om zijn slechte service naar de klant! je heb geluk als je dienst zonder problemen aan word gesloten, en als je rekeningen goed gaan.
ik heb zelfs een man aan de lijn gehad die me een taart wou geven als ik zijn storingen op kon lossen (extern bedrijf, mijn bedrijf kan daar nix aan doen, geen taart voor tepeltje! kut upc ;) )

maar wat ik gewoon niet begrijp is waarom UPC niet eerst hetgeen wat hij heeft verbeterd en dan pas nieuwe klanten aanneemt, en nieuwe districten overneemt.
UC is een massaal bedrijf, zorg dan dat je ook zo overkomt, de profesioneliteit laat zeer de wensen over, als ie er uberhaupt al is!
het kan allemaal zo goed zijn, het is het alleen niet omdat er een groot aantal prutsers zitten.

als je het niet geloofd, ga maar een uurtje zitten bellen bij mijn bedrijf.
PM me maar voor de details (www.2contact.nl)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 00:00 schreef TepelStreeltje het volgende:
klant! je heb geluk als je dienst zonder problemen aan word gesloten, en als je rekeningen goed gaan.
ik heb zelfs een man aan de lijn gehad die me een taart wou geven als ik zijn storingen op kon lossen (extern bedrijf, mijn bedrijf kan daar nix aan doen, geen taart voor tepeltje! kut upc ;) )
k heb geluk dat de rekeningen niet goed gaan >:) :o B-)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 23 mei 2002 02:49 schreef BBL the 2nd het volgende:

[..]

k heb geluk dat de rekeningen niet goed gaan >:) :o B-)
Roep maar niet te hard. Bereid je maar vast voor want het zit er dik in dat alles achteraf wordt rechtgebreid. Maak je borst maar nat. Ik woon sinds augustus vorig jaar ook op mezelf in Leeuwarden en heb ook nog NOOIT een rekening gehad. Ik wacht ook op het moment dat ik een rekening krijg om U tegen te zeggen. Gelukkig kan er met mensen die een opgehoopte rekening krijgen zonder problemen een betaalregeling worden getroffen.

En ja Tepeltje, dat is de fout van UPC inderdaad, dat ze DTV op de markt brengen zonder het eerst uitgebreid te testen. Voor DTV zijn er (meende ik) 30 testklanten geweest. Bij hen ging het al bagger, niets werkte. Wat zou een logische aanpak zijn? Zorgen dat alles perfect werkt bij hun en dan het produkt brengen. Maar nee hoor, UPC gaat "alvast" een *BERG* abonnementen de deur uit doen. AARGH. Het hele callcentre bruisde ook van onbegrip maarja wat doe je eraan.. de hoge heren hebben het zo beslist |:(

Chello gaat hier overigens ook als een trein. Ook heb ik Priority van UPC waar ik ook nooit problemen mee heb. De slechte naam komt eigenlijk maar bij uit twee hoeken: het kleine gedeelte mensen die joekels van problemen hebben en het zo ver schoppen dat ze bij Radar in de studio komen en een hele grote groep mensen bij wie 't internet nou niet bepaald snel werkt.

En vergeet niet: aan een slechte naam kom je heel gemakkelijk. Maar kom er maar weer eens vanaf...

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik kreeg dus een rekening van rond de 137 euro of iets dergelijks ook crosservices dus, wat echter bizar is dat onlangs wij een overzicht kregen van achterstallige betalingen, tjah vind je het gek als men zo onregelmatig facturen stuurt, ik ben toen alles netjes nagelopen wat en idd was er 1 maand niet betaalt, deze heb ik voldaan, die idioten durfden zelfs nog zaken van 2 jaar ervoor te factureren |:( . Nu komen ze een paar maannden later weer met zulke bullshit, helpdesk is niet gratis, dit vind ik zowiezo belachelijk ik moet informatie hebben over een rekening daar mag imo geen betaalt nummer voor zijn, dat dient voor technische zaken te zijn.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-05 16:23
Hmmz.. ik hoorde al van een collega uit Nijmegen dat de rekeningen gevallen waren en dat er problemen waren, ben ik blij dat ik ff CHello technische support doe, en niet de Rekeningvragen :Y)

ps. ik heb mijn rekneing (nog) niet binnen..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

En hierzo ook iemand met "cross services"

Saldo factuur vorig systeem (incl btw) 197,61 euro.

K'heb de borg van de modem + installatie kosten al betaald, en betaal elke maand braaf de rekening, dus ik vraag me af wat het is.

Gelukkig ligt er een service centre op de weg naar huis toe, kan ik vanmiddag maar eens goed gaan zeiken daarzo >:)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op donderdag 23 mei 2002 11:12 schreef Gio het volgende:
En hierzo ook iemand met "cross services"

Saldo factuur vorig systeem (incl btw) 197,61 euro.

K'heb de borg van de modem + installatie kosten al betaald, en betaal elke maand braaf de rekening, dus ik vraag me af wat het is.

Gelukkig ligt er een service centre op de weg naar huis toe, kan ik vanmiddag maar eens goed gaan zeiken daarzo >:)
Laat het dan even weten hier... ik heb hem namelijk ook gehad... :(

330 euro ... :o

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Ik weet niet zeker of je geholpen wordt, maar je kan proberen om de Verkoopafdeling te bellen: 0800 - 1872 (0800 - 1UPC)(gratis)

Ik neem aan dat je een rekening krijgt voor iets wat UPC je verkocht heeft, dus bel je de Verkoopafdeling :)

Anders vragen of ze je willen doorverbinden.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 23 mei 2002 10:34 schreef raptorix het volgende:
..., die idioten durfden zelfs nog zaken van 2 jaar ervoor te factureren |:(
Ja en het is wettelijk nog toegestaan ook :)
Nu komen ze een paar maannden later weer met zulke bullshit, helpdesk is niet gratis,
Zie elders dit forum, de helpdesk van @Home gaat ook 10 euroct/min kosten. Net als UPC.
Op donderdag 23 mei 2002 10:49 schreef Warbringer het volgende:
Hmmz.. ik hoorde al van een collega uit Nijmegen dat de rekeningen gevallen waren en dat er problemen waren, ben ik blij dat ik ff CHello technische support doe, en niet de Rekeningvragen :Y)

ps. ik heb mijn rekneing (nog) niet binnen..
Yep, zie mijn topic hier, waar nog niemand op heeft gereageerd :z
Op donderdag 23 mei 2002 13:28 schreef SGBas het volgende:
Ik weet niet zeker of je geholpen wordt, maar je kan proberen om de Verkoopafdeling te bellen: 0800 - 1872 (0800 - 1UPC)(gratis)

Ik neem aan dat je een rekening krijgt voor iets wat UPC je verkocht heeft, dus bel je de Verkoopafdeling :)

Anders vragen of ze je willen doorverbinden.
Very smart :) Die mensen hebben helemaal geen verstand van rekeningen dus ze kunnen je er iig niet bij helpen. Je hebt wel kans dat ze je willen doorverbinden ja... Hangt een beetje van de persoon af die je aan de lijn krijgt denk ik. Maar je komt zowieso gewoon achteraan de wachtrij te staan en dan vraag ik me af of ze je wel bij de goeie regio neerplanten.

• raptorix
Heel leuk gerben maar de Helpdesk wil telefonisch geen vragen beantwoorden met betrekking tot facturering, daarnaast is er nogal een verschil tusen een helpdesk en een servicedesk. Een helpdesk daar kan ik me nog iets van voorstellen dat daar geld voor gerekent wordt, het is immers iets van toegevoegde waarde, echter het is te belachelijk voor woorden dat als een bedrijf fout op fout maakt in haar administratie dat ik daar a 10 eurocent per minuut voor aan de telefoon moet hangen, en dan ook nog 45 minuten (heb toen maar opgehangen).

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 22:13
"Als er in de oude administratie nog open rekeningen stonden worden deze opgenomen onder de noemer "Cross Services" in de nieuwe administratie. Later worden die dan afgeboekt op de oude administratie. In het geval dat u, naar uw eigen mening, geen openstaande rekeningen heeft dient u direct kontakt met UPC op te nemen en vragen of men deze openstaande rekeningen kan specificeren en natrekken. U kunt contact opnemen met UPC middels 0900-1580 (10 ct per minuut) of middels hun website."

• Artwido
  • Laatst online: 18-05 22:26
Dus nog niemand weet nog exact wat die crossing service inhoud?

Ik heb vandaag geprobeerd te bellen maar geen doorkomen aan. :(

Dus ik wacht op de eerste die het antwoord weet.

edit:
ik was net iets later dan bovenstaande reply :P

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 23 mei 2002 16:50 schreef raptorix het volgende:
Heel leuk gerben maar de Helpdesk wil telefonisch geen vragen beantwoorden met betrekking tot facturering, daarnaast is er nogal een verschil tusen een helpdesk en een servicedesk. Een helpdesk daar kan ik me nog iets van voorstellen dat daar geld voor gerekent wordt, het is immers iets van toegevoegde waarde, echter het is te belachelijk voor woorden dat als een bedrijf fout op fout maakt in haar administratie dat ik daar a 10 eurocent per minuut voor aan de telefoon moet hangen, en dan ook nog 45 minuten (heb toen maar opgehangen).
Wat lul je nou? Ik heb anderhalf jaar lang telefonisch rekeningvragen beantwoord bij UPC! Bij de klantenservice wel te verstaan. De termen klantenservice en helpdesk worden nogal eens verward. De (Chello-)helpdesk is er voor internetproblemen (als die niet door de klantenservice kunnen worden opgelost) en de klantenservice is er voor de rest.

Enneh Artwido, lees ff mijn grote post onderaan pagina 1. Daar heb ik zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen wat onder het kopje Cross Services valt.

• raptorix
Op donderdag 23 mei 2002 20:40 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Ik heb anderhalf jaar lang telefonisch rekeningvragen beantwoord bij UPC! Bij de klantenservice wel te verstaan. De termen klantenservice en helpdesk worden nogal eens verward. De (Chello-)helpdesk is er voor internetproblemen (als die niet door de klantenservice kunnen worden opgelost) en de klantenservice is er voor de rest.

Enneh Artwido, lees ff mijn grote post onderaan pagina 1. Daar heb ik zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen wat onder het kopje Cross Services valt.
Ik zeg helemaal niet dat je liegt, ik zeg alleen dat men gister tegen mij heeft gezegt dat men geen vragen beantwoord over facturen. Deze lui zijn gewoon pure oplichters, men pleurt gewoon een factuurpost neer onder een vage naam, zonder enige specificatie. En dan moet ik zelf nog gaan uitzoeken en bewijzen dat het niet klopt, laat me niet lachen, deze hele organisatie is 1 vertoning van Chaos. Mijn moeder is een halfjaar terug afgesloten omdat zei weigerde rekeningen te betalen over een periode waarin ze niet eens een UPC telefoon had, de UPC winkel heeft dit zwart op wit meegegeven, statement van UPC: ja mevrouw u moet eerst betalen en dan willen wij wel onze factuur specificeren, sorry maar dat is gewoon OPLICHTING.

Het wordt gewoon tijd dat men UPC van het glasvezel net gaat onteigenen, vergeet niet dat het de burgers zijn die dit net gefinancieert hebben door middel van overheidsgeld, IMO is het ook een diepe schande dat de gemeente amsterdam het voor stinkend geld verkwanselt heeft aan een stel kneuzen die wat financieringe hebben gevonden.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Yep het is soms ook een grote kneuzenbende maar het wordt wel allemaal aangestuurd vanuit de top natuurlijk. Op de klantenservice hebben we (zo noem ik het nog maar ff) geen inbreng in regels naar de klant toe. Je wordt soms gewoon gedwongen om te liegen, zo van: "Als er iemand over belt, zeg dan maar dat ...". Hieraan heb ik nooit meegewerkt, ik ben altijd lekker eerlijk gebleven, khad nooit zin om te liegen op commando. Dikke vinger.

Terwijl ik je reactie lees en voorbij het woordje 'Amsterdam' kom denk ik meteen "och nee toch.. dat verklaart alles.". Het zit namelijk zo dat men bij alle call-centres een KLOTEHEKEL heeft aan de Amsterdamse "collega's" omdat die nooit een reet willen doen als je er heen belt met een vraag voor een klant die bijvoorbeeld vroeger in de regio A'dam woonde en nu in de regio Friesland/Flevoland woont. Ze willen je ook maar met moeite doorverbinden naar een juiste afdeling. Als je belt sta je eerst al tijden in de wacht (ja we hebben geen rechtstreekse nummers, vanuit een ander call-centre moeten we net zo goed in de wacht staan) en als je eindelijk iemand hebt mag je hopen dat ie niet meteen de telefoon weer neerlegt wat ik zelf ook wel meegemaakt hebt. Sta je voor nix een half uur in de wacht |:(

Affijn, moraal van dit verhaal: scheer UPC niet over 1 kam. Ik weet zeker dat je het heel anders had ervaren als je buiten de regio A'dam woonde. Ok, daar heb je nu niets aan, maar ik wilde het ff met je delen.

Misschien ervaar jij UPC als pure oplichters, well I don't. Als ik een rekening onder een vage naam krijg denk ik meteen aan een vorige bewoner ofzo, met misschien nog openstaande abonnementen en openstaande facturen! Dat zou meteen verklaren waarom de bedragen op je rekening niet kloppen toch? Ik vind 't allemaal heel logisch. Als je zo'n rekening krijgt op een verkeerde naam klad je toch met grote letters erop "WOONT HIER NIET MEER, POST RETOUR" en douw je hem evenhard weer in de brievenbus terug? Hij is tenslotte niet aan jou gericht, je betaalt toch niet voor een ander? En je gaat al helemaaaal niet uitzoeken of EEN ANDER zijn rekening wel klopt. Doh!

Bij het verhaal van je moeder zet ik ook vraagtekens. Als je in de winkel zwart op wit hebt gekregen dat ze geen Priority Telecom had in een bepaalde periode en ze wordt afgesloten ga je toch weer met dat ding naar de winkel?

Ok, ik gooi het even over een andere boeg! STEL: JIJ werkt bij UPC en iemand belt op: "Ik ben afgesloten omdat ik de rekeningen niet betaal voor Priority terwijl ik dat toen en toen helemaal niet had!"
Wat zeg jij dan? "Ok mevrouw, ik boek het voor u af, het komt in orde"?? Natuurlijk niet! Je wilt toch eerst zeker weten dat ze toen geen Priority had? Daar wil je toch een bewijs van hebben? Volgens de pjoeter heeft ze het gewoon gehad.. Snap je wat ik bedoel? Niet altijd meteen roepen hoe stom UPC is. Stel je ff voor dat JIJ op de klantenservice zit en dat er iemand met zo'n vraag belt..

Let wel dat ik hier niets probeer goed te praten he, ik werk niet meer voor UPC.

• raptorix
Gerben mijn moeder is enkele dagen hier fulltime mee bezig geweest, door dit hele voorval is ze zelfs lichtelijk overspannen geraakt omdat ze voor haar studie veel afhankelijk is van haar internet, daarnaast is ze 3 dagen van het kastje naar de muur gestuurt en zat ze ook nog net voor een lange vakantie.

Ik heb zelf dus ook meegemaakt dat UPC met rekeningen komt van 2 jaar terug, en of ik die wil betalen, sorry maar ik kan mijn betalingen van 2 jaar terug niet meer achterhalen, daarvoor moet ik apart contact opnemen met mijn bank zodat ik oude overzichten kan zien.

Daarnaast liegt men in Amsterdam gewoon erg vaak, sorry maar als de hele helpdesk is platgebelt ga mij dan niet vertellen dat een medewerker daar niet weet wat crosservices zijn. Zelfs de COAX had geen idee waar het over ging.

Jij zegt dat UPC geen slecht bedrijf is, sorry maar dit bedrijf is gewoon superdom en hypocriet bezig, om voorbeeld te geven, men heeft als slogan, DAG en NACHT online, en dan nog heel lollig mensen gaan waarschuwen dat ze niet te veel mogen downloaden, ok ik ben ook tegen die megadownloaders, maar met dit slogans werk je het wel in de hand, daarnaast is er nog steeds geen duidelijke datalimiet.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik ben nu ook zo'n rekening rijker :(

Kan dus niet want ik heb alles betaald. Vraag mij af welke rekening er open moet staan dan. Klantenservice niet bereikbaar/

Dar wordt een lange brief >:)

• sh00k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 06:43
Ik heb het nu wel gehad met UPC ik ga het nu per direkt opzeggen.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 24 mei 2002 10:43 schreef raptorix het volgende:
Gerben mijn moeder is enkele dagen hier fulltime mee bezig geweest, door dit hele voorval is ze zelfs lichtelijk overspannen geraakt omdat ze voor haar studie veel afhankelijk is van haar internet, daarnaast is ze 3 dagen van het kastje naar de muur gestuurt en zat ze ook nog net voor een lange vakantie.
Ja.. Wat moet ik hiervan zeggen.. 't is Amsterdam he.. Ik weet verder ook niet wat ik er dan mee moet.
Ik heb zelf dus ook meegemaakt dat UPC met rekeningen komt van 2 jaar terug, en of ik die wil betalen, sorry maar ik kan mijn betalingen van 2 jaar terug niet meer achterhalen, daarvoor moet ik apart contact opnemen met mijn bank zodat ik oude overzichten kan zien.
Gooi jij ouwe bankafschriften weg dan? Da's wel het laatste wat ik zou doen |:( Idd irritant van UPC ja..
Daarnaast liegt men in Amsterdam gewoon erg vaak, sorry maar als de hele helpdesk is platgebelt ga mij dan niet vertellen dat een medewerker daar niet weet wat crosservices zijn.
Zie mijn Cross-Services verhaal onderaan pagina 1..
Zelfs de COAX had geen idee waar het over ging.
Nee doh.. alsof die er meer van weten dan UPC |:( Wie houdt zich nou meer bezig met rekeningen? UPC of COAX? UPC-medewerkers krijgen elke dag een berg rekeningen onder ogen, COAX niet een per dag als je 't mij vraagt.. Misschien stuurt iemand wel eens zijn rekening op naar COAX, maar wat moeten die er dan mee? Die kunnen niet eens in de klantengegevens kijken immerz..
Jij zegt dat UPC geen slecht bedrijf is,
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik UPC niet als oplichters zie. En wie kan daar beter over oordelen dan iemand die daar zelf een tijd heeft gewerkt? Ik ben het best met je eens dat UPC een slecht bedrijf is. Dat wil zeggen: de organisatie, de directie, de mensen van de beslissingen, die zijn superslecht bezig. Een call-center als dat in Leeuwarden probeert best wel zijn best te doen. Maarja je hebt maar te handelen naar opdrachten van bovenaf he.. Maar van een call-center in Amsterdam kan ik niet bepaald zeggen dat ze daar hun best doen. Integendeel als je 't mij vraagt. Gesprekken met agents in Amsterdam zijn altijd koppig en nutteloos. Gesprekken met agents in Eindhoven en Nijmegen, om maar eens een paar te noemen, zijn altijd gezellig en nuttig; die willen je tenminste graag helpen.
sorry maar dit bedrijf is gewoon superdom en hypocriet bezig, om voorbeeld te geven, men heeft als slogan, DAG en NACHT online,
Euh.. ja ik ben ook dag en nacht online. NIET IEDEREEN heeft problemen met Chello. Het is maar een klein aantal hoor.. En jij DIE mensen hoor je zeuren! Mensen bij wie Chello prima werkt hoor je nooit! Onthoud dat eens!
en dan nog heel lollig mensen gaan waarschuwen dat ze niet te veel mogen downloaden, ok ik ben ook tegen die megadownloaders, maar met dit slogans werk je het wel in de hand,
Dat vind ik niet. Dat is maar net hoe een klant dat opvat. Jij vat dat op alsof je meteen ook maar constant moet downloaden als je online bent. Alsof het internet daar voor bedacht is :P Filetransfers zijn maar een bijkomende handigheid van 't internet. De hoofdtaak van het internet blijft nog altijd informatieverschaffing.
daarnaast is er nog steeds geen duidelijke datalimiet.
Nope.. Het schijnt dat elke maand de 50 grootste downloaders een officiele waarschuwing krijgen.Dat is dus een gerucht.
Op vrijdag 24 mei 2002 13:23 schreef sh00k het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met UPC ik ga het nu per direkt opzeggen.
Je doet maar... Niemand houdt je tegen. Ben ik nu onverschillig? Nee hoor. Het is je eigen keus.. UPC zal je er iig niet van proberen te weerhouden.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bla bla bla

ik had een reply op men werk gemaakt, maar hotmail heeft em weer verkracht!
doe ik strax ngo wel een ker

(kan je je replies ook deleten?

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:43 schreef raptorix het volgende:

Daarnaast liegt men in Amsterdam gewoon erg vaak, sorry maar als de hele helpdesk is platgebelt ga mij dan niet vertellen dat een medewerker daar niet weet wat crosservices zijn. Zelfs de COAX had geen idee waar het over ging.

Jij zegt dat UPC geen slecht bedrijf is, sorry maar dit bedrijf is gewoon superdom en hypocriet bezig, om voorbeeld te geven, men heeft als slogan, DAG en NACHT online, en dan nog heel lollig mensen gaan waarschuwen dat ze niet te veel mogen downloaden, ok ik ben ook tegen die megadownloaders, maar met dit slogans werk je het wel in de hand, daarnaast is er nog steeds geen duidelijke datalimiet.
Net zoals Warbringer.. Collega uit andere regio ;) Ben ik dus heel blij dat ik ook alleen storingen en technische helpdesk doe. Ik haat werkelijk waar de billing service.
Ik heb mij meerdere keren geergerd aan de geweldige duidelijkheid van de facturen die je voor je krijgt als er een boze klant belt. Ja ik heb helaas, maar ook gelukkig een korte tijd billing service gehad :(

Vreselijk ergerlijk is het als je de gigantische call history moet doornemen van de klant en dan nog eens jezelf door een doolhof van facturen moet worstelen. En inmiddels staat de klant weer 10 minuten in de wacht. Deze ellende krijg je dus omdat iedere keer als de klant belt hij/zij wel weer een andere medewerker krijgt die ook weer alles van voren af aan moet doornemen |:(

Maar even wat betreft de opmerking dag en nacht online. Begrijp wel dat dit niet gezegd is met het oog op 24/7 pompen en zuigen. Het hele verhaal wat betreft fair use policy dat we het hele netwerk moeten delen is misschien wat onduidelijk voor sommigen. Het is niet zo dat als jij zwaar zit te downen en te uppen met je verbinding dat automatisch de verbinding van anderen trager wordt. Comcontroller heeft een mechanisme wat ervoor zorgt dat gewoon elk modem een frame krijgt om data te kunnen ontvangen en verzenden. Switches in onze backbone werken ook met fairness. Dus als er meerdere gebruikers gaan internetten op dezelfde comcontroller zal de zware gebruiker zijn verbinding dus ook minder snel gaan dan bv. 's nachts.

De reden waarom ze dus liever niet hebben dat er zwaaaaar gedownload en geupped wordt is de belasting op de servers binnen de backbone.

Maar wat al eerder gezegd is billing service medewerkers moeten klanten via de standaard regels en wegen helpen. Denk niet gelijk zo negatief over de medewerkers zelf. Ik ken genoeg mensen op de werkvloer die vaak genoeg hun best doen om een klant op een zo goed mogelijke manier proberen te helpen door langs de standaard lange procedure wegen te handelen.

Wat ik me eigenlijk afvraag naast dit. Hoe zit het eigenlijk met mensen die wel eens afgesloten zijn :? Is het nou echt zo dat jij nooit geen aanmaningen hebt ontvangen :?
Dit beweren namelijk zoveel klanten die hiervoor bellen.

Ook vraag ik me af of je na de installatie afspraak voor chello te hebben gemaakt ook een brief hebt gehad. Deze brief bevat dan de bevestiging plus het inschrijfformulier voor de webcam(tegenwoordig headset). Ook heel veel klanten beweren dus dit niet te hebben gehad.

Ik persoonlijk heb dus wel keurig een brief gekregen met dit formulier. Ik ben benieuwd naar reacties. Ik heb het dan over subscribers in de regio R'dam.

• smilex
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 23:33
Copy/paste van het support gedeelte van de chello website;

Onduidelijkheid over fakturen.

23 mei 2002
De afgelopen weken hebben veel klanten een faktuur van UPC ontvangen met daarop de term "Cross Services". Het betreft hier de eerste faktuur uit het nieuwe klantensysteem waarbij de nog openstaande posten uit het oude systeem zijn meegenomen. Voorafgaand aan deze faktuur had een brief met een toelichting moeten worden verstuurd. Helaas is er een fout gemaakt waardoor de faktuur te vroeg is gestuurd en de begeleidende brief niet in alle gevallen op tijd arriveerde. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor deze bijzonder vervelende fout. De fakturen die zijn verstuurd zijn op zich correct. Het kan echter zijn dat u de openstaande bedragen inmiddels al had voldaan en dat de faktuur en de betaling elkaar gekruisd hebben. In dat geval kunt u de faktuur als niet verzonden beschouwen.

think interactive

• smilex
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 23:33
* smilex is ook medewerker UPC rotterdam en vraagt zich af wie Softice dan eigenlijk is en op welke afdeling hij werkt?

Stuur anders even een mailtje (mailadres staat in m'n profiel) :)

think interactive

• sh00k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 06:43
Die 2e brief die ik ontvangen heb staat alleen de datum factuurnummer en bedrag bij nog steeds niet wat de bedragen nou werkelijk zijn.

• raptorix
Tjah vaagheid troef, ik ga vandaag in ieder geval een aangetekende brief de deur uit doen waarin ik opschorting van betaling eis tot men specificeert waar deze cross services voor staan, ik wil gerust netjes betalen maar dan moet men wel aangeven waarvoor.

• DDX

DDX

Handig hoor upc, die 2e brief (Die eigenlijk als 1e gestuurd had moeten worden begrijp ik?) heb ik nog niet ontvangen
bijna week later nu...

net zoals dat ik nooit van upc heb gehoord dat tarief deze maand omhoog gaat
(email nooit gehad, wel genoeg spam op het upc account dat ik verder nooit gebruik, en brief kon er zeker niet vanaf?)

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Kreeg ik ook.

Crosservices..... never heard of, en niet omschreven op de factuur, dUs dok ik dat niet.

Verder kreeg ik 2 facturen zonder omschrijving
1 dag later de omschrijving van de 2 facturen, vaaaaaaagg

Maar erger, 3 rekening nummers worden er genoemd
en niet 1 de eerdere die ik op al mijn afschriften heb!

vr.gr.

B

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• DDX

DDX

tot op heden nog niks van omschrijvingen gehad
ga dus niks betalen
ze komen maar met een deurwaarder ofzo...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 12 juni 2002 00:02 schreef DDX het volgende:
tot op heden nog niks van omschrijvingen gehad
ga dus niks betalen
ze komen maar met een deurwaarder ofzo...
Lijkt me geen slim plan.

Je kan beter een brief terug sturen anders sluiten ze je misschien af.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hmmm,mensen krijgen rare rekeningen en ik geen :{
Geen wonder dat het zo goed gaat met UPC

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14
hehe... ik heb er ook nog geen gehad.
Vriend van mij ontvangt ook al geen rekeningen...

ons hoor je niet klagen :)

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 12 juni 2002 00:26 schreef The Source het volgende:
hehe... ik heb er ook nog geen gehad.
Vriend van mij ontvangt ook al geen rekeningen...

ons hoor je niet klagen :)
Totdat je ze in 1 keer krijgt

[sub] * Kez moet nog rekeningen krijgen van 3 jaar and counting :X [/sub]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• DDX

DDX

Op woensdag 12 juni 2002 00:09 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Lijkt me geen slim plan.

Je kan beter een brief terug sturen anders sluiten ze je misschien af.
alsof ze brieven lezen...

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

cross services:
Over het algemeen zaken die nergens anders onder te brengen zijn >migraties tussen UPC's oude en nieuwe systeem, dan wordt het saldo van een klant naar het nieuwe systeem overgeboekt. Het is dus het gewone bedrag alleen staat er cross services voor en daar schrikken veel mensen van.
Reken gewoon ff uit wat je normaal betaalde,zul je zien dat er niks veranderd is.

nee ik werk er niet (meer), heb het ff nagevraagd..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 19:15
Hier issie ook binnen;

02/04; Saldo vorige systeem; €544.13

Vorig jaar ook al problemen gehad met betalingen, sindsdien was eigenlijk alles ok volgens mijn. Helaas kan ik niet zo goed tegen dit soort 'foutjes' en zal UPC hier een klantje kwijtraken aan KPN en Cistron. Stelletje idioten; rekeningen van 1200 hollandse guldens versturen aan redelijk tevreden klanten die altijd alles netjes op tijd betalen.

Dit in overigens in Amsterdam.

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
via email:

Geachte chello abonnee,

Per 1 juli 2002 zal er een aantal wijzigingen in de algemene voorwaarden van chello van kracht worden:

- Bij de installatie van chello dient een nieuwe abonnee zelf zorg te dragen voor een werkende ethernetkaart. Deze was voorheen onderdeel van de installatie en werd door UPC gratis geleverd;
- De betalingstermijn is gewijzigd in 14 dagen;
- De minimale contractsperiode wijzigt van 3 naar 12 maanden (tenzij schriftelijk anders overeengekomen), daarna per maand opzegbaar. Dit geldt voor alle klanten die zich vanaf 1 juli aanmelden;
- Communicatie van UPC aan haar klanten kan vanaf 1 juli onder meer ook per email geschieden aan het aan de klant beschikbaar gestelde chello email adres.

U kunt de nieuwe voorwaarden vanaf dinsdag 18 juni vinden op chello.nl en op de webite van UPC: www.upc.nl. Ook kunt u ze telefonisch aanvragen via 0900-1580 (10 cpm). De nieuwe algemene voorwaarden worden u dan zo spoedig mogelijk gratis toegezonden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

UPC Nederland

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Op dinsdag 18 juni 2002 18:18 paste XippIX een email
Zie de frontpage: http://www.tweakers.net/nieuws/22174 :o

Verwijderd

ik heb et zelfde gehad met lag stoten van upc :). sindsdien als ik een upc auto tegen kom prik ik de banden lek en spuit ik hem onder met gravity. }) }) }) })

• Rocky
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 10:26:
ik heb et zelfde gehad met lag stoten van upc :). sindsdien als ik een upc auto tegen kom prik ik de banden lek en spuit ik hem onder met gravity. }) }) }) })
Topic is al meer dan een jaar oud!!!!

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Eeuwige dank voor deze mededeling 8)7

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.