Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Helemaal gratis ende voor niets? Geen addertjes onder het gras? Heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Ja, gratis zuigt.Op woensdag 10 oktober 2001 17:20 schreef VincentB het volgende:
Helemaal gratis ende voor niets? Geen addertjes onder het gras? Heeft iemand hier ervaring mee?
Kijk hier maar eens: Domain name registries around the world
.ag = Antigua and Barbuda
Jij bedoelt .ar = Argentina
Hmmm, die Argentijnse site is helemaal in het Spaans. Is niet zo makkelijk...Op woensdag 10 oktober 2001 17:47 schreef Area53 het volgende:
Kijk hier maar eens: Domain name registries around the world
Also available in EnglishOp woensdag 10 oktober 2001 18:06 schreef VincentB het volgende:
[..]
Hmmm, die Argentijnse site is helemaal in het Spaans. Is niet zo makkelijk...
Rechts bovenin in het rood.
Ben zelf even een naampje aan het reggen, gaat erg langzaam
edit:
Ben maar gestop want het niet vooruit te branden en mijn spaans is te slecht geworden
Ben maar gestop want het niet vooruit te branden en mijn spaans is te slecht geworden
Als het bij iemand succesvol gelukt is laat het is weten he.
Gratis domeinnamen dat zou leuk zijn
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
maar dat duurt dan nooit lang hoorOp woensdag 10 oktober 2001 18:47 schreef tomsworld het volgende:
Als het bij iemand succesvol gelukt is laat het is weten he.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ja, vind je het gek. Alle tweakers zijn nu een domeintje aan het pikken!Op woensdag 10 oktober 2001 18:16 schreef Area53 het volgende:
edit:
tja dan doe je net als ik altavista's translator er over heen gooienOp woensdag 10 oktober 2001 18:06 schreef VincentB het volgende:
[..]
Hmmm, die Argentijnse site is helemaal in het Spaans. Is niet zo makkelijk...
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
wat is dat nou voor onzin, niet betalen voor het domeinnaam maar wel voor de server...alsof je dan ook niet betaald voor de domeinnaam...das gewoon een oeroude verkoop truuk...
Jahoor bij deze auto krijgt u gratis deze superdeluxe cdwisselaar en dolbysurround 3d systeem van 69696 watt voor in de auto.... denk je dan werkelijk dat die auto niet ietsje duurder gemaakt is om dat "gratis" erbij te kunnen geven?
Jahoor bij deze auto krijgt u gratis deze superdeluxe cdwisselaar en dolbysurround 3d systeem van 69696 watt voor in de auto.... denk je dan werkelijk dat die auto niet ietsje duurder gemaakt is om dat "gratis" erbij te kunnen geven?
Het IS gratis, maar je moet formulieren invullen in het argentijns. Ik ken die taal niet zo goed, en mij is het dus nog nooit gelukt een domeintje te reggen. Ook gratis zijn volgens mij domeinen op .kg. Kijk eens op united.kg.net (dacht ik)
Verwijderd
WTF, is echt een strijd om zo'n ding aan te vragen... Heeft niemand een walktrough.. Ik blijg copy pasten naar altavista en van pulldown menutjes als je maar 2 opties hebt hebben ze ook nog nooit gehoord. Moet je eerst op een helppagina gaan uitzoeken dat je 'persona' moet neertikken.
Misschien wil Maxima helpen met het invullen van het formulier????
BTW. Ik weet een bedrijf dat voor fl 140,- per jaar (als ik mij niet vergis) voor particulieren
BTW. Ik weet een bedrijf dat voor fl 140,- per jaar (als ik mij niet vergis) voor particulieren
Hier had uw advertentie kunnen staan!
Ik kom al niet eens door paso 1 (stap 1), het uitkiezen van een domeinnaam.
Wanneer ik dit invul: "mijngekozennaam.ar" krijg ik de melding:
Hoe doen jullie dit?
Wanneer ik dit invul: "mijngekozennaam.ar" krijg ik de melding:
De link geeft trouwens een 404. Alleen "mijngekozennaam" invullen (dus zonder .ar) werkt ook niet.Dominio padre no válido
Para nombres de dominios bajo el subdominio edu.ar, diríjase a http://www.riu.edu.ar/proctec/procedimientos.html
Hoe doen jullie dit?
Je zou het aan iemand kunnen vragen die Spaans spreekt (*hint)Op woensdag 10 oktober 2001 22:23 schreef sproggle het volgende:
WTF, is echt een strijd om zo'n ding aan te vragen... Heeft niemand een walktrough.. Ik blijg copy pasten naar altavista en van pulldown menutjes als je maar 2 opties hebt hebben ze ook nog nooit gehoord. Moet je eerst op een helppagina gaan uitzoeken dat je 'persona' moet neertikken.
Wat ik straks had uitgevonden, is dat je op deze pagina, deze volgorde moet handhaven:Op woensdag 10 oktober 2001 22:23 schreef sproggle het volgende:
1.Entity registration -> Alta de entidad (bedrijf dat de registratie doet)
2.Person registration ->Alta persona (contact persoon van het bedrijf)
3.Host (DNS) registration ->Registro de servidor de nombres (dns servers van je site)
4.Domain name registration Registro de denominación (en dan eindelijk de pagina waar je de naam kan reggen)
Ik denk dat als het wilt proberen (je moet wel erg veel tijd hebben, want die gasten veranderen nooit, nog steeds niet vooruit te branden
Succes, ik geef het op, ik ga lekker
<edit>
TIP1: Alleen deze kun je reggen: Domeinnaam.COM.AR, Domeinnaam.NET.AR en Domeinnaam.ORG.AR
TIP2: http://world.altavista.com/ voor al je vertalingen
</edit>
Ik ga er zo even naar kijken en post mijn bevindingen hier!
edit:
Formulier 1 is ingevuld, nu krijg ik als ik het goed begrepen heb een mailtje met een nummer, en dan kan ik weer verder!
Formulier 1 is ingevuld, nu krijg ik als ik het goed begrepen heb een mailtje met een nummer, en dan kan ik weer verder!
Okee, ik heb een volgnummer binnen. Nu verder met stap 2!
edit:
Stap 2 is voltooid.
Was wel vaag, je moest een bedrijf uitkiezen uit een lijst. Ik heb maar gewoon gekozen voor een willekeurig bedrijf (KPN QWest), zal wel goed zijn...
Nu wachten op het bevestigingsmailtje en dan verder met stap 3 alweer!
Stap 2 is voltooid.
Was wel vaag, je moest een bedrijf uitkiezen uit een lijst. Ik heb maar gewoon gekozen voor een willekeurig bedrijf (KPN QWest), zal wel goed zijn...
Nu wachten op het bevestigingsmailtje en dan verder met stap 3 alweer!
Aaargh, ik zit helemaal vast. Ik kap ermee, ik word er niet vrolijk van!
Das heel erg leuk, maar de hamvraag is natuurlijk: waar heb je dat aangevraagd?!Op zaterdag 13 oktober 2001 21:12 schreef VipTweak het volgende:
mijn domeinnaam : groeneweg.ath.cx is ook gratis, ondersteunt DDNS en werkt perfect.
edit:
En nog iets: jouw site geeft een 404
En nog iets: jouw site geeft een 404
hier ben ik ook eens mee bezig geweest, maar ik geloof dat ik toen een of ander identificatie nr moest invullen. ja... dat had ik natuurlijk weer niet. Verder heb ik 't nooit weer geprobeerd.
wie wilt nou een domeinnaam op ath.cx ???Op zaterdag 13 oktober 2001 21:12 schreef VipTweak het volgende:
mijn domeinnaam : bladebla en reclame voor site de gebla
Pagina: 1