ik zal proberen om het goed te zeggen:
zo gou ik mijn aan-knop indruk, is wel te merken dat hij aangaat, maar het gaat al direct fout:
ik zal op een rijtje zetten wat het NIET doet en wat het WEL doet;
NIET:
-dat kleine speakertje,
-ik zet mijn beeldscherm aan (groen lampje), maar na een al snel word deze oranje.
WEL:
-alle lampjes van o.a. cd-rom diskettestation power enzo.
-al de coolers (cpu, voeding en 3dkaart enzo)
dus alles doet het, maar ik krijg geen beeld of piepje vanuit de speeker dat laat merken dat hij aan het opstarten is/gaat opstarten.
ik heb geprobeerd mijn beeldscherm op een andere computer te testen (deed het wel goed). en ook heb ik geprobeerd mijn beelscherm te vervangen door een andere (deed het nog niet).
ik heb zorgvuldig gekeken of mijn speakertje goed was aangesloten, wat ook zo is.
wat kan het zijn? dat ervoor zorgt dat mijn computer het niet doet.
ik heb een KT7A moederbord (die kan tot de 1,2ghz heb ik in boekje gelezen)
en een AMD Athlon 1,4 ghz (dus dat is dus logies dat die het niet doet, MAAR, ik heb er een andere AMD op gezet, van onder de ±1ghz geloof ik, en die deed het ook niet)
al enig idee?
mijn ram zit goed aangesloten.

zo gou ik mijn aan-knop indruk, is wel te merken dat hij aangaat, maar het gaat al direct fout:
ik zal op een rijtje zetten wat het NIET doet en wat het WEL doet;
NIET:
-dat kleine speakertje,
-ik zet mijn beeldscherm aan (groen lampje), maar na een al snel word deze oranje.
WEL:
-alle lampjes van o.a. cd-rom diskettestation power enzo.
-al de coolers (cpu, voeding en 3dkaart enzo)
dus alles doet het, maar ik krijg geen beeld of piepje vanuit de speeker dat laat merken dat hij aan het opstarten is/gaat opstarten.
ik heb geprobeerd mijn beeldscherm op een andere computer te testen (deed het wel goed). en ook heb ik geprobeerd mijn beelscherm te vervangen door een andere (deed het nog niet).
ik heb zorgvuldig gekeken of mijn speakertje goed was aangesloten, wat ook zo is.
wat kan het zijn? dat ervoor zorgt dat mijn computer het niet doet.
ik heb een KT7A moederbord (die kan tot de 1,2ghz heb ik in boekje gelezen)
en een AMD Athlon 1,4 ghz (dus dat is dus logies dat die het niet doet, MAAR, ik heb er een andere AMD op gezet, van onder de ±1ghz geloof ik, en die deed het ook niet)
al enig idee?
mijn ram zit goed aangesloten.