Toon posts:

Diablo II 1.03 probs

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik de 1.03 patch heb geinstalleerd loop Diablo II erg regelmatig vast.

ben ik de enige met dit probleem?

Verwijderd

Klopt heb ik ook sinds de patch dus je ben niet de enige.

Heb het ook al van meer spelers gehoord en er is niets aan te doen gewoon ff reboot en weer gaan.

Het is IMHO beter zo dan na 5 min uit de game gekicked te worden en dan is de game ook weg nu kan je teminste nog joinen en weer verder gaan.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Scim, had Sander ook de hele tijd gister. af en toe hing die gewoon, en soms knalde die eruit. Ook nog een keer een spontane reboot. Ik heb nog 1 keer een foutmelding gezien, en dat was iets van een acces violation. jaja.

Ik had trouwens nergens last van. Het liep alleen nog slechter dan anders. D2-netcode sux! LAG OP EEN LAN?!?!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
misschien is de nieuwe patch V1.08 een oplossing, hij zou meer stabiliteit moetten geven.

Ik had laatst ook een aparte bug...tijdens een nagal hektisch gevecht draaide mijn carracter zich om en sindsdien loopt hij alleen nog maar achteruit..! :(
De gevechten enzo doet'ie nog wel goed alleen het lopen niet..? :(

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

De enige versie van Diablo die een v1.08 patch heeft is Diablo 1. Zal dus denk ik niet geheel goed werken met Diablo 2. Ben alleen benieuwd welke abilities ze nu weer gaan verneuken in de v1.04 patch.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Digital, dat probleem heb ik ook wel eens gehad. Kon geen enkele instelling vinden om dit weer recht te breien. Soms komt het weer goed als je flink aan het vechten slaat :)

Greetz,

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
:o Sh*t..,je hebt gelijk, maareuhh.., ik heb hem toch echt bij de diablo2 meuk weggetrokken, Hmmm...

'k had net weer een leuk bugje..,
ik was net dood gegaan (Ja, ja dat kan gebeuren) en toen ik ESC drukte en weer in het dorp kwam lag m'n lichaam op het punt waar altijd je "Town Portal" staat... >:)

Verwijderd

Dat is geen bugje. Dat hebben ze gedaan omdat je wel eens een connection interrupt kan krijgen en dan alles kwijt kan raken :(

Door het lijk van je terug te gooien naar het dorp kan je later nog inloggen en alsnog je lijk ophalen :)

maar weer ontopic ik heb er ook last van net als vele anderen op NL 1 kanaal van open battle.net
Tis nu maar w8en wat er gaat gebeuren met v1.04

Verwijderd

Diablo2 loopt bij mij gewoon altijd vast, versie 1.00, 1.01, 1.02, 1.03, boeit allemaal niet. Vage is dat ie het soms nog geen 5 minuten uithoudt en anderen keren 6 uur achterelkaar niet crashed.... :(

Verwijderd

De vraag is dan, ligt het wel aan diablo?
LOL, sorry moest ik ff kwijt. Ik ben er zo een die altijd wel diablo kan spelen zonder vastlopen. Enige porbleem dat ik heb gehad is zo'n errortje dat je niet meer kan inloggen en dat je voortdurend eruit gekicked wordt. Terwijl als je een ander char neemt, is er nix aan de hand.....

Newayz..Ik w8 op kabel, en dan gaan ik ook eens b.netten :)
Pagina: 1