Ik heb dus een Pioneer DVD-116 in mijn PC-tje zitten en die doet wazig. Eerst had ik een of andere Aopen maar die heb ik terug gebracht omdat ie alleen dc-roms kon lezen.
Die pioneer doet gewone CD-roms perfect. Geen probleem. Maar zodra ik DVD's ga gebruiken gaat het mis. Zodra ik eentje ga lezen (zo een waar een hele hoop programma's opstaan en begint met een T en die jullie waarschijnlijk wel kennen) krijg je de volgende foutmelding:

Vervolgens doet ie het gewoon toch en kun je ook alles instaleren.
Maar films kijken lukt echt niet. Power DVD zegt dit:

en ik heb ook al andere programma's geprobeerd en die doen ook nix.
Wat is er aan de hand en vooral hoe los ik het op?
Dit is mijn eerste DVD dus misschien is het heel erg stom, neem me dat dan niet kwalijk. Ik wee het nie.
Die pioneer doet gewone CD-roms perfect. Geen probleem. Maar zodra ik DVD's ga gebruiken gaat het mis. Zodra ik eentje ga lezen (zo een waar een hele hoop programma's opstaan en begint met een T en die jullie waarschijnlijk wel kennen) krijg je de volgende foutmelding:

Vervolgens doet ie het gewoon toch en kun je ook alles instaleren.
Maar films kijken lukt echt niet. Power DVD zegt dit:

en ik heb ook al andere programma's geprobeerd en die doen ook nix.
Wat is er aan de hand en vooral hoe los ik het op?
Dit is mijn eerste DVD dus misschien is het heel erg stom, neem me dat dan niet kwalijk. Ik wee het nie.
edit:
Ik heb dus windhoos XP draaien, zoals je aan de screenshots ziet
Ik heb dus windhoos XP draaien, zoals je aan de screenshots ziet
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst