Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Wat te doen met 2e cd bij UT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Speel al een hele poos met UT, echter ik ben er steeds nog niet toe gekomen om die 2e cd te installeren. Enige dat ik weet is dat het grafische kwaliteiten toevoegt. Heb een PIII667 met 192mb en geforce DDR. Wat voegt die 2e cd toe en wat moet ik downloaden van het net voor eventuele upgrade van die 2e cd?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Das een speciale UT-onderzetter.

(daar staan de S3-MeTaL drivers op)

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

En die High-Quality textures..
Maar die mag je geloof ik alleen met een S3 kaart gebruiken..

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

De map editor enzow staat er toch ook op?

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 15:23

Foxz

343 Guilty Spark

Inderdaad TUINHARK

Ze zijn trouwens wel bezig met een patch zodat ook andere kaarten de texture compressing kunnen gebruiken!

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• edward2
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Foxz, waar heb je dat gelezen, dat zou wereldnieuws zijn, die textures zijn zo waanzinng mooi.

Niet op voorraad.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
heeft een keer op Tweakers gestaan.
S3 had texture compressie techonogie verkocht (of in iedergeval een licensie) aan nVidia (dacht ik)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Wat jij bedoelt, is de dat de drivers van Nvidia S3TC aankunnen, maar in UT is deze alleen voor metal (S3) geschreven, er moet dus of een metalwrapper komen of het moet in d3d geport worden, ik hoop tenminste dat je dit bedoelt Foxz.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Ok... tot zover is het duidelijk.. maar kan ik nu met een geforce gebruik maken van de S3-metal drivers?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nee, kun je voorlopig vergeten, daarom vroeg ik naar die link van Foxz om te kijken hoever ze hiermee zijn, morgen zou leuk zijn :)

Niet op voorraad.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Microsoft heeft de texturecompressie toegevoegd aan DirectX. Dus alle spellen kunnen er gebruik van gaan maken. Het probleem is dat UT dat niet doet. Er moet idd een patch voor gemaakt worden. Alleen weet ik niet of die in ontwikkeling is. Wat ik wel weet is dat nVidia hulp heeft aangeboden.
Ik hoop iig dat hij er snel komt! :9
Pagina: 1