Kan Tweakers.net nu weer game news doen als eerst.

Pagina: 1
Acties:

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Omdat ze nu niks meer met gamers.nl(ook goede site) temaken hebben.

Verwijderd

Je komt zelf al met het antwoord...je kan toch gewoon naar gamers.nl gaan dan als je graag gamesnieuws wil?? Ik zie het probleem niet..

Verwijderd

ik denk dat $1CkB0y bedoelde of t.net weer game-nieuws ging brengen, zoals eerst gebeurde maar waarmee gestopt is omdat gamer.nl en t.net associates waren, maar omdat gamepiont gamer.nl heeft gekocht en g.nl en t.net nou wat minder vrienden zijn (zie reacties), lijkt mij dat er niets in de weg staat om (net als g.nl, maar dan sneller) op t.net ook gamenieuws te brengen. Je kunt idd ook naar g.nl gaan, maar ook naar gamespot, daily radar etc etc

Verwijderd

Ik snap wel wat ie bedoeld, maar het lijkt mij beter als tweakers.net zich vooral richt op hardware, aangezien ze daar goed in zijn en veel van weten. Dat games gaat er dan toch maar een beetje bijhangen. En zo halen ze nooit de kwaliteit van andere sites (en gamers.nl). Ik weet ook wel dat er meer sites zijn, maar Nederlandse sites zijn er niet veel (en zeker geen goeie). Gamers.nl wordt volgens mij de eerste die het een beetje serieus aan gaan pakken en goed. Maar daar gaat het nu niet om. Ik verwacht gewoon dat t.net er niet veel van bakt als ze ook games gaan doen. 'schoenmaker blijf bij je leest' zei mijn oma altijd :P

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
sorry dat ik het zeg, maar gamers.nl sucks.....Ik heb niks persoonlijk tegen die lui maar het stelt gewoon niks voor. Allemaal waardeloze verhaaltjes die totaal geen diepgang hebben. Que content is het niks ( maar dat is een mening :)

Verwijderd

Kan je misschien ook iets concreter zijn ?

Of je nu zegt "Nieuw K7 mobo uit" of "Q4 is uit"
En zoveel verschil zie ik niet tussen de "lul" verhaaltjes van Gamers.n/ of van andere sites. En de reviews/columns/andere stukken worden ook steeds beter dus misschien moet je nog maar eens een bezoekje brengen :)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Check deze thread in Lieve Adjes: http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/001252.html

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
The milkman> Nou de site zit bv vol met spelfouten, in een forum ofzo kan dat wel, maar niet op een professionele site. Reviews (zucht) zijn meestal van oudere spellen. enz enz...........Veel nieuws slaat nergens op

(dit is dus weer een mening ;) )

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Revieuws spel je als reviews. ;) >:)
Maar je hebt wel gelijk.

Verwijderd

Oude reviews valt volgens mij best wel mee, Deus Ex is nog vrij recent dacht ik zo en met die CSBot waren ze de 1e site ter wereld met dat nieuws.

En helft van het nieuws op tweakers is ook vaag, over leipe mensen die pc's met shotguns bewerken. Alsof dat enige nieuwswaarde heeft.
Pagina: 1