Hallo, mooi weer bij jullie? hier op shithol (schiphol) wel. maareh ik heb een vraagje, ik ben effe aan het testen hoe ik op een/me site het beste users statistieken (statistics per user) kan laten zien, ik heb dus een zooitje hits per uur die ik in een 24 uurs staaf diagram wil laten zien zodat de user zijn statistieken kan opvragen als ie zin heeft. hier ben ik even mee aan het testen of het werkt enzo, maar hoe kan je nou het beste de getallen die uit mysql gepoept worden in een leuk diagrammetje zetten? en dan liefst geen antwoord zoals het getal als de height van je kolom (table's) instellen. want dat skiet niet op, ik heb even gesearch op "ASP diagrammen" , ASP lijndiagrammen" en nog meerdere combo's van dat, maar kon echt nix nuttigs vinden!
dus wie o wie heeft een leuk idee? of een programma die om de xx min de data uit de dbase trekt dmv sql en het doorsluist in diagram vorm naar je site ofzo.
bvb
Evert ala Mister_X
dus wie o wie heeft een leuk idee? of een programma die om de xx min de data uit de dbase trekt dmv sql en het doorsluist in diagram vorm naar je site ofzo.
bvb
Evert ala Mister_X