Toon posts:

hoe kan ik het beste overcloacken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een amd athlon 1000(100) met een abit kt7a-raid moederbord. Ik kan mijn processor overclocken tot 1050( 11 x 105), hoger wil ie niet gaan of hij hangt :9~ .Kan ik ook mijn volt hoger krijgen, en zo ja, weet er iemand een handige handleiding voor dit te doen?
en zou het ook mogelijk zijn van mijn 3dkaart te verhogen, heb een elsa gladiac GeForce 2 mx

bedankt op voorrand

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

[topic=153153/1/25]

Eerst die maar even lezen ;)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20
Cloacken?

Moet je effe aan Kaptain Kirk vragen! :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 10 oktober 2001 15:50 schreef Fire69 het volgende:
Cloacken?

Nee joh, aan worf natuurlijk. Die heeft daar veel meer verstand van :D

• Fire69
  • Laatst online: 13:20
Op woensdag 10 oktober 2001 15:51 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Nee joh, aan worf natuurlijk. Die heeft daar veel meer verstand van :D
Ja, dom van me!
Trouwens, in de eerste serie konden ze nog niet cloacken denk ik!? :?

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Hmmm, overcloacken is een zeer lastig probleem. Neem eerst contact op met starfleet en regel een cloacking device. Bel vervolgens Scotty en laat het overcloacken aan hem over. *D

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Verwijderd

Ik persoonlijk zou Miles O'Brian ffies aan z'n vessje trekken...

Ennuh BTW, Scotty en Kirk zijn van serie 1... toen konden alleen die Klingons cloacken, pas in DS9 had de federation cloaking (defiant alleen...).

Maareuh das wel erg off topic geloof ik...

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Nou is het heel grappig dat al die nerds hier die een grapje maken over een tikfoutje van de topicstarter niet doorhebben dat het "cloaking" en niet "cloacking" is :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 10 oktober 2001 15:52 schreef Fire69 het volgende:

[..]

Ja, dom van me!
Trouwens, in de eerste serie konden ze nog niet cloacken denk ik!? :?
Volgens mij wel, die klingon birds of prey wel :P
Maar waarom word nou ook scotty en o brian erbij gehaald?
Die weten het ook niet goed hoor, moet je bij de klingons/romulans zijn.

maar ontopic pls :7

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20
Picard en consorten hadden het ook eens gebruikt, toen vlogen ze een planeet binnen om zich te verstoppen. Dat kon omdat ze een soort fase-modulator hadden ofzo, moet je ff mailen naar Abit of die ook op jou bordje zit.

(stom dat ze adt ding daarna uit principe gemold hebben, anders waren ze onoverwinnelijk geweest, maarja das niet leuk voor de serie)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik niet gaan cloacken! zo vindt je je hele pc niet meer terug, laat staan je power-knop :)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
He wat flauw weer zeg....het is toch hartstikke duidelijk dat ie al een cloacking device heeft. Hij wil alleen weten hoe z'n cloacking device harder kan laten lopen, snap dat dan!

I reject your reality, and substitute my own.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54

Predator

Suffers from split brain

Moet er nog trekkie zijn ?

:P

talk about OFFTOPIC lol ;)

er is toch nog een nut voor n00b topix

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Ik denk niet dat er overgecloacked kan worden volgens mij is dit echt in strijd met de prime directive, denk niet dat Janeway hier aan mee wil werken.
Het is immers toch technologie uit de toekomst, snap alleen niet waarom de doctor wel zijn mobile emitter mag blijven gebruiken.

Verwijderd

dat vroeg ik me ook af, hij is al irietant genoeg, laat hem lekker in sickbay...

(wel weer opvallend... alle overcloakers zijn aan de startrek, stelletje neurds die we zijn ;) )

Verwijderd

je moet dilerium in the core gooien, dan ga je harder. Qwark heeft nog wel wat achterde bar liggen.

engage
Of was het Neelix ? of toch dat donkere vrouwtje ?
Je weet wel die nep non die met geesten praat (niet Q)

Nee zonder dollen, als ik jou was zal ik het uitbesteden.
Zo niet..neem het zwarte draadje en het blauwe draadje en maak deze voorzichtig los. Pak een gloednieuw geel draadje en clock deze vast op de plaat. Start je pc op.

Duurt het nu langer dan 10 min. voordat hij opstart, dan had je mijn eerste advies op moeten volgen.

Zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens weet je, net zals het gras bij de buren altijd groener is. en dat the Borg altijd nog harder dan the Enterprice kan (warp 9)

Beam dit hele zooitje maar op het net Scotty !!!!!! :r

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hahaha...

Het is dus overklokken in normaal Nederlands (Overclocking voor Britten, Yanks en de rest van de wereld), en dat doe je door de multiplier (niet van toepassing op Pentiums), de FSB (=Front side bus) en wellicht de Vcore te verhogen.

Als een van deze termen je niet bekend voorkomt moet je daar eerst maar eens over lezen in deze fantastische uitleg. :)

Succes!

(en let een beetje op de temperaturen; AMD's willen nog wel eens _wat_ te warm worden)

* MisterDon blijft lief tegen newbies. :)

(dat ie nog niet op slot zit zeg! Modjes zijn vandaag als Zwarte Kip... Lekker langzaam! :D )

Verwijderd

Jullie hebben het allemaal fout, ik ben diegene die het overlcloacking heeft uitgevonden :)
Niet die amateurs van een spock of de o'brian en conrnuiten ! >:)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 21:18

NightBird

DPC-Crew Coding
Op woensdag 10 oktober 2001 19:33 schreef Pr3d4t0r het volgende:talk about OFFTOPIC lol ;)
Offtopic? Compleet ontopic .. de enige die offtopic reageert is de topicstarter ;)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

errst maar leren overclocken spellen :D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• bazs2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 12 oktober 2001 07:39 schreef NightBird het volgende:

[..]

Offtopic? Compleet ontopic .. de enige die offtopic reageert is de topicstarter ;)
Met een beredenering als deze snap ik niet waarom er nog oorlog bestaat. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

• marteltor
  • Nu online
als je multiplier 11 is en je fsb 105,
dan loopt ie niet op 1050 zoals jij beweert,
maar op 1155 mhz...

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Gebruikersnaam: koendooke
Voornaam: koen
Achternaam: vanoverloop
E-mail adres:
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Geb. datum: 25 april 1980
Geslacht: Man
Beroep: student
Studierichting: toegepaste informatica
Hobbies en interesses: pc
Signature: greetzz
Ondertitel:
Homepage: /
ICQ Nummer: 72433036
User icon: -
Webicon:

Sez nuff denk ik :)

Sorry modjes, ik heb al 2 maand gewacht om dit te zeggen:
RTFF! Ja, dat voelt goed! RTFF [b][u] RTFF! [/b][/u]

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
nadat jullie hem zo afgezeken hebben durft ie niet meer te reageren :P

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 16:00 schreef GKLQuake het volgende:
Picard en consorten hadden het ook eens gebruikt, toen vlogen ze een planeet binnen om zich te verstoppen. Dat kon omdat ze een soort fase-modulator hadden ofzo, moet je ff mailen naar Abit of die ook op jou bordje zit.

(stom dat ze adt ding daarna uit principe gemold hebben, anders waren ze onoverwinnelijk geweest, maarja das niet leuk voor de serie)
offtopic:
Dat waren metaphasic shields. Hebben ze in Voyager ook een keer gebruikt om een Borg-ship te kunnen afschudden. Voyager hebben ze toen met die schilden een zon ingevlogen. Zelfde geintje hebben ze uitgehaald met de Enterprise D.

In Descent Part 2 the Enterprise-D moved deep into the corona of a star using special metaphasic shields, and its chief engineer estimated that its shields would fail within 5 minutes under this bombardment. Based on the presence of a habitable planet in that star system as well as the colour spectrum of the star, we can conclude that its star was very similar to Earth's star in terms of general luminosity. An upper limit on its power absorption would therefore have been 64 MW/m², since the power intensity at the surface of Earth's star is only 62 MW/m². Therefore, the ship (with ~78,000 m² projected area) absorbed roughly 5TW. The 5-minute survival limit indicates that their thermal energy absorption capability is roughly 1500 TJ, or roughly 350 kilotons.

• kEUS
  • Laatst online: 10-07 15:51

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

Cloaken is toch meer case modding, je kast precies hetzelfde maken als je omgeving zodat je hem totaal niet meer ziet :)

een schoner internet begint bij jezelf

• Willem
  • Laatst online: 22-08 22:08
Op woensdag 10 oktober 2001 15:50 schreef Fire69 het volgende:
Cloacken?

Zat er ook aan te denken :)
Of Starcraft Broodwar: met een Ghost een Battlecruiser cloaken >:)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• toastingnow
  • Laatst online: 18-08 11:01
waar blijft topicstarter nou??

jullie hebben 'm afgeschrikt...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Ontopic heren ..

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

On-topic? Het wordt zwaar, maar ik ga het proberen:

...

rtff?

:)

Koendooke, ik zou als ik jou was eerst de FAQ lezen van onze vriend ecteinascidin, da's het eerste topic in de lijst. Die legt het wat en waarom uit. Als je daar nog problemen mee hebt kun je die hier weer neerleggen met een uitleg van wat, waarom en met welke hardware.

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 12 oktober 2001 10:32 schreef Bene het volgende:

Koendooke, ik zou als ik jou was eerst de FAQ lezen van onze vriend ecteinascidin, da's het eerste topic in de lijst. Die legt het wat en waarom uit. Als je daar nog problemen mee hebt kun je die hier weer neerleggen met een uitleg van wat, waarom en met welke hardware.
dat had iemand anders algezecht hier :p

maar we helpen hem toch wel een beetje in deze topic...
okok
ik zelf heb een PIII en kan niet via multi's werken dus ik ben overgelaten alleen aan de fsb :(

wat je in je bios moet instellen is
dat je cpu op een hogere mhz loopt dan je werk geheugen
ik heb namelijk staan op 133 mijn cpu en mijn werk geheugen op 100. zo kan ik in veel stappen overclocken. ik heb mijn cpu nu draaien op 155 mhz (multi staat op 6.5) en mijn mem loop op iets van 120 mhz. heb dus nog 13 mhz over alleen dat pikt mijn cpu niet want hij wil niet hoger dan 38 mhz want bij 39 mhz krijg ik soms spontaan een vast loper
btw ik heb mijn vcore op 1.85 V draaien.... btw zet je vcore niet tehoog. want hoe meer volt hoe warmer hij word. maar teweinig kan je kans hebben op spontane reboots.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Hmmm misschien een idee... hebbie al potloot streepjes gezet op je amd processor... ???

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Zie je, nu hebben jullie hem weer weggejaagd met jullie geblaad >:) (no offence)

Geen inspiratie

Verwijderd

Na jullie advies heeft hij natuurlijk zijn computer weg-gecloakt |:(

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:51 schreef martijn12345 het volgende:
...met jullie geblaad
ik blaat
ik blaatte
ik heb geblaaT

8-)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1