Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

CS: het is gewoon niet normaal meer....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom geregeld op DEMON NL of Quadspeed servers maar er zitten ALTIJD en dan bedoel ik echt ALTIJD 2 of 3 lui bij die cheaten. Of met Aimbots , of met Seethrough patches/drivers. Ik wordt er niet goed van... ik hoop toch echt dat die makers van die ASuS drivers ZO GIGANTISCH FUCKING FAILLIET gaan.... idioten. Je maakt toch geen drivers waar je door muren heen kan kijken. Dan weet je toch dat er gecheat gaat worden. Hoe dom zijn die amerikanen eigenlijk? Nu maar hopen dat er bij de komende CS versies de cheats eruit worden gehaald.......

:(

AAC = Association Against Cheaters

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Wat is een aimbot? Richt ie dan uit zichzelf ofzo?

Verwijderd

Helaas zijn er altijd weer mensen die het leuk vinden om het voor de rest te verpesten. Ik speelde laatst weer na lange tijd UT CTF en ik zie allemaal mensen met translocators langs me heen vliegen. Als ik geluk had dan want meestal werd ik ook nog om zeep geholpen met die dingen. Voor mij is de lol er dan af maar er zijn een hoop mensen die het leuk vinden. En dat geldt ook voor cheaten. En dat van die Asus drivers, ik denk toch dat dat niet opzettelijk is gebeurd.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Tiger - Ga InstaGib spelen..
Ik snap nog steeds het nut niet van die drivers, je kan er doorheen kijken.. Dus? Je kan er toch niet doorheen schieten. En ja, je kan ook ventjes ontwijken die om een hoekje staan, maar daar heb je ook weinig aan..

Verwijderd

Bij CS wel Tim, met zware wapens kun je daar door muren schieten

(CS = Counterstrike = MOD voor halflife)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
HL ook wel, ff gauss, pats klaar.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Aimbot is een scriptje die ervoor zorgt dat als er een vijand komt het mikkertje naar het hoofd van de vijand gaat... dus je schiet altijd in zn hoofd en dan issie dus altijd direct dood...

erg genaaid dus...

:(

Verwijderd

Timpie2000, om die reden speel ik dus ook InstaGib maar ik speel liever met gewone wapens maar dat kan dus helaas vaak niet.
(het kan wel maar dan moet je dus met van die vervelende gasten spelen)

Verwijderd

Ik ga voor de zoveelste keer mijn verhaal doen over aimbots.

Er is 1 werkende aimbot, deze richt zich automatisch op hoofdhoogte van dat niveau als je schiet. Dus alleen als je beide op dezelfde hoogte staat werkt dat. Als de ander op het dak staat kun je hem niet eens schieten!!!! want dan mikt hij op hoofdhoogt op het niveau dat jij staat. Ook als hij voor je op de trap staat bijvoorbeeld.

Het valt dus allemaal wel mee met die Aimbots.

De anti-smoke en Flash hack is veel erger.

Van dat door de muren kijken halen de mannen van CS er niet zomaar uit.

Verwijderd

elk spel heeft zo'n z'n cheats... men vindt 't "leuk" om van zulke gebruik van te maken... :(
Pagina: 1