Toon posts:

Hoe een systeem moet ik pakke???

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar m'n vorige topic was gesloten voor ik iets kon replyen. dus ik wou zeggen ik dacht dus meer aan een
T-birdje met een Asus A7V mammabordje, of een AMD Athlon XP, maar zijn daar al moederborden van???

Verwijderd

:?

zoek zoek

Verwijderd

Ik heb nog wel een 486 voor je... of een Pentium 133

Verwijderd

Topicstarter
ik vind er alleen met ddr geheugen, maar zijn er ook wel voor PC133 SDRAM's???

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
UTFS
die mobo's zijn er vast wel

Verwijderd

Topicstarter
Nee dank u RRainman, hehe

Verwijderd

Topicstarter
Well, zonder rekening mee te houden met het geheugen type, had ik het allereerste gekozen voor een Abit KG7 met raidcontroller, maar ik heb nog een heleboel SDRAM's hier liggen. in mijne pc steken er al 960MB RAM in.en ik heb nog wat reepjes over

Verwijderd

Topicstarter
Sorry iedereen, er is nog geen mammaplankje uit voor een Athlon XP met SDRAM geheugen :'( , ik ben nu ijverig op zoek naar alle soorten moederborden, je mag me helpen als je wilt. :P

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:39 schreef Jackie_Che het volgende:
Well, zonder rekening mee te houden met het geheugen type, had ik het allereerste gekozen voor een Abit KG7 met raidcontroller, maar ik heb nog een heleboel SDRAM's hier liggen. in mijne pc steken er al 960MB RAM in.en ik heb nog wat reepjes over
Waarom koop je niet een Memory PCI kaart ? Dan kan je mooi de rest van je reepjes gebruiken :Y) :7 :D |:(

Verwijderd

Topicstarter
Een wat, ik wist niet dat dat bestond, kost dat veel, en zal ik dat kaartje dan ook kunnen gebruiken voor een moederbord dat ander geheugen ondersteund???

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 16:01 schreef Jackie_Che het volgende:
Een wat, ik wist niet dat dat bestond, kost dat veel, en zal ik dat kaartje dan ook kunnen gebruiken voor een moederbord dat ander geheugen ondersteund???
*zucht* wat denk je nou zelf? Je zei in je vorige post dat je de search al helemaal doorgespit had... Nou, volgens mij kan je beter een presario ofzo kopen en verder niet meer aan dat ding zitten... Kijk gewoon in de search, je hebt nog niks gevraagd wat daar niet te vinden is. :Z

Verwijderd

Topicstarter
oh jawel, ik heb gevraagd naar naar een moederbord voor de Athlon XP met SDRAM ondersteuning, en die staat er niet in, er staat wel in dat als je je bios update dat je dan de XP kan gebruiken, maar dat wil ik niet, ik wil een geheel nieuwe mobo, en dat van die geheugen moest niet per se, het was als een optie.

Verwijderd

*zucht* wat denk je nou zelf? Je zei in je vorige post dat je de search al helemaal doorgespit had... Nou, volgens mij kan je beter een presario ofzo kopen en verder niet meer aan dat ding zitten... Kijk gewoon in de search, je hebt nog niks gevraagd wat daar niet te vinden is
Dat vind ik ook, allen dan zou ik hetop een iets vriendelijkere manier schrijven.
Ik sluit topics niet voor niets btw.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.