je hangt op intern netwerk man
ping van 7, dan is et natuurlijk niet moeilijk om mensen met een ping van 100 ofzo te raken
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Ja doh je zit ook erg lang in die Arena [318 min ofzow, ik kan het niet echt goed zien] en al die andere gasten ongeveer 50 min...
Verwijderd
En je speelt natuurlijk een saaie en veelste makkelijke mod. 
Ik heb die mod welgeteld 1 week gespeeld, en na 1 dagje alle maps geoefend te hebben stond won ik ook zowat van iedereen, maar ja verder was er geen kont aan dus ik heb die chap er weer afgegooid.
Ik heb die mod welgeteld 1 week gespeeld, en na 1 dagje alle maps geoefend te hebben stond won ik ook zowat van iedereen, maar ja verder was er geen kont aan dus ik heb die chap er weer afgegooid.
Verwijderd
Nee das ze damageOp woensdag 10 oktober 2001 16:10 schreef LaptopDude het volgende:
Ja doh je zit ook erg lang in die Arena [318 min ofzow, ik kan het niet echt goed zien] en al die andere gasten ongeveer 50 min...
Enne raikane, waarom kom je niet een keer naar hensl, of nog beter naar Jolt. RA. Wedden dat je een goede challenge krijgt?
Verwijderd
Ow oopsOp woensdag 10 oktober 2001 16:16 schreef Aspi het volgende:
[..]
Nee das ze damage
Enne raikane, waarom kom je niet een keer naar hensl, of nog beter naar Jolt. RA. Wedden dat je een goede challenge krijgt?
Ik speel btw ook soms op henslfuk, arena 1 en 2 0wnz j00
Verwijderd
Heb een paar keer een kerel gezien die dus echt UNREAL snel en goed was. Blowfish was zijn naam en die gast stond op 150 toen de 2e plaats op 30 stond. Echt UNREAL
Verwijderd
\o/ fisc lammersOp woensdag 10 oktober 2001 15:21 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jow mensen, check deze ra3-screenshot made @ ra3.henslfuk.nl:
[afbeelding]
ps. ging ik hard, of ging ik hard
ff meteen voor de duidelijk dit is gewoon een online server waar meeste mensen rond de ping 25-70 zitten, maar ik lager, omdat ik een 100Mbit connectie heb.Op woensdag 10 oktober 2001 15:50 schreef Aspi het volgende:
Ping rape
Daarnaast is het Rocket Arena 3, mod voor Q3 en ga maar eens op die server spelen en proberen 66 frags in 29 minuten te halen
Op woensdag 10 oktober 2001 16:14 schreef Raikane het volgende:
En je speelt natuurlijk een saaie en veelste makkelijke mod.
Lees maar eens goed, het is 66 frags in 29 minuten en die andere waarde is me damage die ik gedaan hebOp woensdag 10 oktober 2001 16:10 schreef LaptopDude het volgende:
SureOp woensdag 10 oktober 2001 16:31 schreef ReaLX het volgende:
[..]
\o/ fisc lammers
En owja, iedereen die denkt dit nix te vinden... icq me, dan laat ik je wel ff wat zien in ra3
Verwijderd
Ik heb wel tegen je gespeeld op hensl...
Probeer het op Jolt als de IN clan er is zou ik zeggen
Verwijderd
Ik speel alleen maar TribalCTF en gewoon normaal Q3 Deathmatch.
RA3 vind ik saai en te simpel.
RA3 vind ik saai en te simpel.
Typisch LPB gevalletje hier
Een 100 Mb verbinding? Hmm, doe mij er ook zo 1 graag.
Een 100 Mb verbinding? Hmm, doe mij er ook zo 1 graag.
Als je tegen me me gespeeld heb op hsf, dan moet dat wel binnen afgelopen maand zijn geweest, want pas sinds dan zit ik op nieuwe pc + 100Mbit connectieOp woensdag 10 oktober 2001 17:21 schreef Aspi het volgende:
Ik heb wel tegen je gespeeld op hensl...
ps. ik zal op jolt spelen... ik ben nog zowat niemand tegen gekomen waarvan ik d8 dat ie wel richting mijn niveau komt (serieus).. al ken ik wel wat mensen die beter zijn.. maar ja dan heb je 't ook over de beste (zoals Struiseh van X of Guigois van Xe
Verwijderd
eeehm 100+ minuten =/
get ... a ... live ... ?

voor zoveel tijd mag je wel wat meer frags eigenlijk
en al helemaal met zo'n ping 
get ... a ... live ... ?
voor zoveel tijd mag je wel wat meer frags eigenlijk
edit:
sorry zag net dat het damage was
, ik = geen q3
sorry zag net dat het damage was
Verwijderd
Struiseh is wel goed ja, ik heb ook een tijdje geleden tegen de duitse gasten van Unmatched gespeeld. Die zijn wel behoorlijk goed. Ook een tijdje geleden tegen Harlequin.. Die kon het ook welOp donderdag 11 oktober 2001 01:42 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Als je tegen me me gespeeld heb op hsf, dan moet dat wel binnen afgelopen maand zijn geweest, want pas sinds dan zit ik op nieuwe pc + 100Mbit connectie
ps. ik zal op jolt spelen... ik ben nog zowat niemand tegen gekomen waarvan ik d8 dat ie wel richting mijn niveau komt (serieus).. al ken ik wel wat mensen die beter zijn.. maar ja dan heb je 't ook over de beste (zoals Struiseh van X of Guigois van Xe)
Pagina: 1