Bios update onder Win XP

Pagina: 1
Acties:

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
omdat ik mijn Asus A7m266 geschikt wil maken voor de Athlon XP >:) heb ik de nieuwste bios geflashed (1005-003) maar dat gaat helaas niet goed... Win XP ziet dit denk ik als een flinke wijziging in de hardwareconfiguratie en komt met allemaal wazige meldingen tijdens het opstarten, zordra ik de oude bios weer terugzet gaat alles weer goed. Ik ben benieuwd of iemand een idee heeft om dit toch voor elkaar te krijgen (de bios update), we praten hier toch over een noodzakelijke update en dat zou toch gewoon moeten kunnen.. of heeft MS hier niet over nagedacht ?

Ik draai Windows XP Corp edition build 2600... enne de UTFS heb ik reeds gebruikt ;)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

vertel dan eens wat voor wazige meldingen XP geeft na de BIOS update? in principe kunnen er best wat andere instellingen in je BIOS komen te staan, maar zo wereldschokkend dat XP niet echt meer wil draaien, kan bijna niet... --> post de fouten van WinXP ff ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!