Toon posts:

Hoe een systeem moet ik nou kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ahoi medetweakers, ik heb de Search al veel gebruikt enzo, maar ik kom toch maar niet uit op een conclusie. :? ik ben namelijk van plan om een nieuwe systeem te bouwen voor een vriend van mij( hij had het gevraagt aan mij) en ik zou ie niet graag willen teleurstellen, maar ik kom er maar niet op uit hoe een systeem ik moet pakken. ik weet dus niet wat hij zoal met een computer doet, maar volgens hem moet ie krachtig en stabiel zijn. hij heeft geen scherm, muis enzo nodig, alleen maar den bak en wat erin zit. Dus ik hoop dat ik antwoord krijg over krachtige en stabiele systemen. (8>

Verwijderd

Sorry, maar zo te horen kun je beter een computer laten bouwen. En laten adviseren.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

hmm.. nou, pak de search er maar nog een keer bij, want je kan echt genoeg vinden over onderdelen die in je systeem zouden moeten.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Op woensdag 10 oktober 2001 15:05 schreef Jackie_Che het volgende:
ik weet dus niet wat hij zoal met een computer doet, maar volgens hem moet ie krachtig en stabiel zijn.
Zou je daar dan niet eens eerst achter proberen te komen...
Lijkt me wel makkelijk..

Verder geef je veel te weinig info, dus dit gaat gewoon niet werken hier..

* Twynn voorziet weer eens een Intel vs AMD gebeuren!

Verwijderd

Als je met de search niet vind zou ik er ook niet aan beginnen om een pc te bouwen, het lijkt of je helemaal niet weet waar je het over hebt.

Dit topic is gesloten.