Toon posts:

zwart scherm CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

/me ontbrak *

DioCePos ga je gang :).

Verwijderd

Wat is dit toch voor een gedoe... probeer je grootste topic starter te worden ofzo??? Vind het vrij irritant...

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:02 schreef nicoprevoo het volgende:
Wat is dit toch voor een gedoe... probeer je grootste topic starter te worden ofzo??? Vind het vrij irritant...
Als je de moeite zou nemen om te lezen dan zie je dat ik het topic 'ontbrakt' heb, iets waar de meesten me dankbaar voor zijn, bovendien neem ik de mod's daarmee een last uit handen, dus stel je alsjeblieft niet zo aan en lees eerst wat er staat alvorens zo'n reactie te geven.

LA / Brakke topics (#49)

Verwijderd

Topicstarter
ehm... ontbrakt... waar gaat dat over????

Verwijderd

Topicstarter
waar is mijn post nou gebleven dan... er staat enkel klikklak enz... ???

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Maakt niet uit.
nociprevoo is zelf nog een n00b en heeft dus de FAQ nog niet doorgelezen.

Maar Kyori.
Wat is jouw vraag over dat zwarte scherm in CS?
Anders staat dit topic hier ook alleen maar vor Jan met de korte achternaam.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:11 schreef DioCePos het volgende:
ehm... ontbrakt... waar gaat dat over????
Ik ga er een verhaaltje bijzetten de volgende keer :).

Het betekend dat door een storing je topic wel is aangemaakt, maar de inhoud/tekst ervan verloren is gegaan. Tijdens het inlezen van de DB onstaat er dan een fout (Code #49) en dan is je topic 'brak'. Resultaat: de mensen kunnen er niet bij en kunnen 'm niet lezen.

Nu 'ie ontbrakt is kun je je vraag opnieuw stellen en hopelijk er een antwoord op krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
meeen. ik heb die vraag gesteld maar blijkbaar is die gedelete ofzow????? als ibik in CS ESC druk krijg ik zwart scherm.... ik heb win 2k ... help

Verwijderd

Topicstarter
ahhhh oke dan hij is opnieuw gepost dus... =)

Verwijderd

Topicstarter
het spel loopt dan dus vast en ik moet ctrl alt del drukken om eruit te komen. OOk heb ik vaak last van muislag. Ik typ dan meestal gl_d3dflip 1 in console maar dit moet ik steeds weer opnieuw doen.... ook vaag dus. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Kan er iemand helpen want het is echt geen spelen zo....

Verwijderd

Ok... sorry... wist ik niet... zal maar eens een middag de FAQs gaan lezen... het kwam mij alleen over dat jij een topic opent voor iemand die vervolgens zijn vraag mag stellen... Maar zal voor de rest mijn mond daarover houden >:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

in OpenGL gaan spelen :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
hmm in open gl.. ik heb een riva tnt2 ultra en open gl draait volgens mij niet zo fantastisch maar ik check eens.....

Verwijderd

CS draait over het algemeen lekkerder in OpenGL dan in d3d..

Dus zou ik zeker ff proberen...

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb het in open GL geprobeerd te spelen... Hij draait inderdaad perfect..... ALLEEN... nu crasht windows... =( ik heb dit probleem al eens eerder gehad. Toen had ik van iem een oplossing gehoord. IK weet echter echt niet meer wat dat was, dus bij deze vraag ik het weer :) ikhoop dat iem me kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
is er echt niemand die een oplossing weet?
Pagina: 1