Toon posts:

Intresse in www.casemod.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb um een half jaartje geleden geregd bij freehosting en heb er al die tijd nix mee gedaan. Nu heb ik een factuur gekregen en vindt ik het zonde om er nog steeds nix mee te doen :)
Ik denk ik vraag het eerst ff hier want als iemand d'r recht op heeft is het wel een casemodder :)

Verwijderd

bied hem gewoon aan op i-net tegen de hoogste bieder,

er zijn volgens mij sites waar je domeinnamen kunt verkopen, this een goeie naam ik zou hem wel willen hebben maar ik heb er ook geen tijd voor....

Verwijderd

Hoe hoog was die rekening ennuh is dat met of zonder web-space... Kortom geef us wat meer info....

Verwijderd

Topicstarter
Kweet niet psies meer wat de specs waren van freehosting, maar dit zijn de specs van het lite packet van ladot:

1 Webmail adres
5 MB Webspace
500 MB dataverkeer per maand (voldoende voor circa 1250 bezoekers)
Supersnelle dubbel uitgevoerde 155 Mbit verbinding direct aan de Amsterdam Internet Exchange
Volledige FTP-toegang
Geen verplichte Ladot banners

D8 dat email zo was geregeld dat je alles voor de @ kon opgeven. Het kwam dan uit op info@domain. D'r zit owk 1 extra email adres bij, mar die weet ik nie meer :+

De rekening was iets van 130 ofsow ;(

Verwijderd

500 MB verkeer is niet bar veel...

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:48 schreef InSaint het volgende:
500 MB verkeer is niet bar veel...
als je nou de pics op een andere server zet, dan valt het wel mee

Verwijderd

Topicstarter
idd verkeer maakt toch niet uit. Vraag 10 wanadoo accountjes aan en je hebt 200mb space en 10gig limiet :9

Verwijderd

Dat pakket wat ie erbij heeft maakt toch niets uit? Het gaat hier om de domeinnaam toch? Daar kan ie best wat geld voor vangen dacht ik zo.

Verwijderd

5 MB Webspace,
Dat is wel erg weinig, bij een titel als www.casemod.nl denk ik aan pics van case mods.
Resultaat is dat je erg snel over je 5 Meg heen bent |:(

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 02:16
Op woensdag 10 oktober 2001 15:30 schreef Januz_ het volgende:
De rekening was iets van 130 ofsow ;(
136 ... ik heb daar ook een domein en ik wil er ook vanaf ...
nog iemand interesse in www.mann3s.nl ?

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 02:16
Op woensdag 10 oktober 2001 16:38 schreef Rensje het volgende:
5 MB Webspace,
Dat is wel erg weinig, bij een titel als www.casemod.nl denk ik aan pics van case mods.
Resultaat is dat je erg snel over je 5 Meg heen bent |:(
dan pleur je die plaatjes toch gewoon op andere servers ?

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 16:41 schreef Mannes het volgende:

[..]

dan pleur je die plaatjes toch gewoon op andere servers ?
Waarom zou je er dan voor betalen??
Alleen omdat je dan dat domein hebt?
Dan maar een redirect zou ik zeggen... Toch :?

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 12:48
das wel een erg brute domeinnaam >:)

nu nog een mooie website erbij

Verwijderd

Topicstarter
ofcoz! De eerste 6 maanden waren gratiz dus deed ik het voor de naam en een later shop idee in me hoofd 8-). mja zoals zovelen hersenspinsels is ook deze niet verder gekomen dan me oren :)

edit, quote
Waarom zou je er dan voor betalen??
Alleen omdat je dan dat domein hebt?
Dan maar een redirect zou ik zeggen... Toch :?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

You've got mail.....

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

je kunt domeinen verkopen op www.ibazar.nl.
Gaan soms voor hoge prijzen weg!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de spam die ik gekregen heb guy's :)
't liefst gaat ie naar iemand met non-commercial intresse in het domain. Een nederlandse casemod central zou mooi zijn :-)

• php
  • Niet online

php

Ik moet even overleggen met de waterkoeling.nl crew, maar ik denk dat dat wel haalbaar is. Analoog aan waterkoeling.nl

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
't liefst gaat ie naar iemand met non-commercial intresse in het domain. Een nederlandse casemod central zou mooi zijn :-)
Als iemand een goede reden heeft om het domein casemod.nl te claimen (wat jij dus blijkbaar niet hebt), dan heb jij daar weinig over te vertellen hoor. Zeker als blijkt dat jij die naam alleen maar geregistreerd hebt met de gedachte om hem later door te verkopen, dan moet je hem gewoon afstaan...

tenminste, dat is mij eens verteld door iemand die er verstand van had :)

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Op donderdag 11 oktober 2001 11:28 schreef Herman het volgende:
Ik moet even overleggen met de waterkoeling.nl crew, maar ik denk dat dat wel haalbaar is. Analoog aan waterkoeling.nl
Heej Herman,

Als we 'm voor weinig kunnen overnemen... Zou wel lache zijn...

offtopic:
Wanneer gaan we waterkoeling.nl verhuizen? Ik heb nog steeds jouw KvK nodig hè...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

als jij 'm bij Freehosting/LaDot geregisteerd hebt voor het eerste halfjaar gratis, da's toch een personal domain i.p.v. netjes geregistreerd via je KVK.

Iedereen die ingeschreven is bij de KVK kan in dat geval www.casemod.nl zonder blikken of blozen overnemen.

edit:

ik heb nog ff een domain check gedaan...

Domainname:
casemod.nl(second domain)

casemod.nl is dus niet van jou, maar van ladot, jij huurt dat ding van Ladot. Hiermee sta je dus nergens zodra d'r iemand met een KVK papiertje bij Ladot zegt, dat domain wil ik

• php
  • Niet online

php

Nee, je kan niet zomaar met een KvK in je hand een domein claimen, wat al in gebruik is of geregistreerd is voor een ander.

Maar mijn aanbod staat nog steeds. Weer een beetje leven in de brouwerij.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Ik wou net zeggen, dat domein is niet van jou, van Freehosting.nl...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 17:38 schreef Herman het volgende:
Nee, je kan niet zomaar met een KvK in je hand een domein claimen, wat al in gebruik is of geregistreerd is voor een ander.
In dit geval wel degelijk (via freehosing/ladot in ieder geval).

De topic starter is niet de eigenaar maar "huurder" van dat domein. In de overeenkomst kan een bedrijf zonder problemen het domein opeisen. Hier kan de "huurder" niets tegen inbrengen.

Het is zoals in mijn vorige post beschreven staat een second level domain, dat wil zeggen dat het dus particulier is, een firstlevel domain heb je als je je domein geregistreerd hebt via je kvk op bedrijfsnaam dus.

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 13:31 schreef Hellfire het volgende:

[..]

Als iemand een goede reden heeft om het domein casemod.nl te claimen (wat jij dus blijkbaar niet hebt), dan heb jij daar weinig over te vertellen hoor.
Lees aap :'(
Zeker als blijkt dat jij die naam alleen maar geregistreerd hebt met de gedachte om hem later door te verkopen, dan moet je hem gewoon afstaan...
Lees aap :)

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 22:01
Het is gewoon een algemeen domein, en kan dus niet zomaar door iemand opgeeist worden.

Zels al zou er nu iemand een bedrijf onder de naam 'casemod' beginnen, kan diegene nog het domein niet opeisen omdat het domein eerder bestond

• php
  • Niet online

php

En inmiddels hangt er een KvK aan, dus nu is het helemaal niet meer terzake doende.
Pagina: 1