Toon posts:

en waarom denk je

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou en waarom denk je dat ik zo reageer

het forum is hier altijd al 't zelfde geweest.
de iets mindere gebruikers worden afgezeken of iets dergelijks.... er ontstaat min of meer een clubje en rest word alleen geholpen als jullie in een goede bui zijn

als iedereen eens normaal reageerd was er nix aan de hand
ik heb zo gewoon weer een mooi voorbeeldje gegeven

mzzls

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:24
Wil je ook met ons delen waar je het over hebt?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:54 schreef Severt het volgende:

de iets mindere gebruikers worden afgezeken of iets dergelijks.... er ontstaat min of meer een clubje en rest word alleen geholpen als jullie in een goede bui zijn

mzzls
Ik heb hier niet zoveel last van, en als ik word afgezeken door iemand dan negeer ik hem, of je zeg er gewoon wat van.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik denk dattie hier mee verder gaat..
[topic=288356/1/25]

Hier staat tekst

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SA --> LA

Het zal hier wel om gaan denk ik?

[topic=288356/1/100]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

:? :? :? :?

|:(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/newposting2.gif

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

:? :? :? :?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:58 schreef msoete het volgende:

[..]

Ik heb hier niet zoveel last van, en als ik word afgezeken door iemand dan negeer ik hem, of je zeg er gewoon wat van.
Even terug komen op mijn reactie, je moet natuurlijk niet gaan aanstellen als mensen een ander antwoord geeft dat je verwacht natuurlijk.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Huh?

Wtf,.. k*t ISDN hier ;)

SORRY :P

Verwijderd

als je dat niet weet, moet je maar putje schepper worden
Vanaf dat punt ging het fout. Dus trek je eigen conclusie maar.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

LOL!

move.to/hk ;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je hebt het zelf uitgelokt hoor.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tenzij iemand binnen 2 minuten een goede verklaring geeft over nut c.q. noodzaak van dit topic gaat er een slot op

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ok daar gaan we weer :)

Als jij graag respectvol behandeld wil worden, dan moet je dat ook bij andere mensen doen, zoiets heten omgangsnormen :)

die mensen probeerden je alleen te helpen, en dan ga jij ineens flamen, dan kun je zulke reacties verw88.
En als je "problemen" met een paar mensen hebt, dan is niet gelijk het hele forum tegen je hoor :)

[behulpzaam]

En je hebt of een GF2 gts/pro, of een MX 400, kijk ff op de doos en je weet het :)
En probeer volgende keer ietsje rustiger te reageren

[/behulpzaam]

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
de iets mindere gebruikers worden afgezeken of iets dergelijks....
Onzin, jij denkt dat je wordt afgezeken.
Ik heb net een paar threads van je door gelezen en het meeste is gewoon terecht gesloten (search - Warez -)

Als je gewoon eerst de FAQ leest en de search gebruikt en vervolgens dan een bericht plaatst dan behandelen wij je echt wel normaal hoor, maar het moet wel van 2 kanten komen en dat is niet het geval (zeker niet in de laatste thread)
er ontstaat min of meer een clubje en rest word alleen geholpen als jullie in een goede bui zijn
Ben het daar niet mee eens, wij willen iedereen best helpen maar dan moet de persoon die een topic opent er ook wel wat voor hebben gedaan, door bijv de search te gebruiken en het lezen van de FAQ.

Als er weer een vraag komt die al een miljoen x is langsgekomen en waar je het antwoord in de FAQ of search had kunnen vinden dan wijzen wij je daarop d.m.v. het roepen van "Lees de FAQ" of gebruik de "search" :)

Wat dus ook helpen is ! wij geven je immers een hint waar je het antwoord kan vinden.
als iedereen eens normaal reageert was er niks aan de hand
Volgens mij reageert iedereen normaal, alleen jij reageert op een manier die eigenlijk niet kan.

Negeer dat soort opmerkingen, vraag gewoon vriendelijk of die persoon ontopic wil blijven of zeg helaas ..... aan dit antwoord heb ik niet veel en stel de vraag opnieuw.

Nou dat was een lap tekst, ik hoop dat er nog wat modjes reageren om het 1 en ander toe te lichten.

Mocht je nog opmerkingen/vragen hebben stel ze gerust hoor, wij hebben liever ook dat het hier gezellig blijft en er een goede sfeer hangt ;)

Daar heeft iedereen immers wat aan :)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:54 schreef Severt
what's in a name ;) :P

Verwijderd

FOUTJE verkeerd topic |:(

Verwijderd

Wat mij onder andere aan de hand van dit topic opvalt is dat de |:( smiley de laatste tijd wel erg veel gebruikt wordt.

Het ding straalt nogal wat negativiteit uit. Bepaald geen feedback om het even netjes uit te drukken.

Ik ben voorstander om de |:( smiley te schrappen. Hij wekt alleen maar agressie op en draagt niets positiefs bij aan een discussie.

Zal ik een actiegroep oprichten of sta ik toch alleen in mijn strijd? :P

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
diddel, je hebt een punt...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op woensdag 10 oktober 2001 16:51 schreef saviour het volgende:
diddel, je hebt een punt...
Ja dat wel, maar ik vindt de |:( echt zooo tof en droog ;) Hij moet dus blijven :P

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op woensdag 10 oktober 2001 16:47 schreef diddel een hoop gezeur over de |:( smiley
Tja, het is gewoon DE smiley voor:
  1. Als je zelf een stomme fout hebt gemaakt.
  2. Als iemand anders iets vraagt, wat wel errug stom is, waar je daarna nog wel antwoord op geeft natuurlijk.
Vooral punt 1 is ie wel handig bij....

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 14:54 schreef Severt het volgende:

mzzls
Weer zo`n n00b! ;)

Nee, even ontopic, ik vind wel dat hier weinig kans is voor nieuwelingen, waarom? Tja, het is een beetje aan het ver-Fok!en hier... het wordt hier een liefdadigheids-theekrans-feestje onderelkaar. Da`s vast wel leuk, maar dan gaat het hele idee achter de bedoeling weg :{

Ach, ik vertrouw op de mods dat ze de boel in toom en ontopic houden. Daarom begrijp ik nog steeds niet dat er een huiskamer is... Fok!zine.net heeft een net zo leuk forum voor die luitjes.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 19:53 schreef MikeN het volgende:

Tja, het is gewoon DE smiley voor:
  1. Als je zelf een stomme fout hebt gemaakt.
  2. Als iemand anders iets vraagt, wat wel errug stom is, waar je daarna nog wel antwoord op geeft natuurlijk.
Vooral punt 1 is ie wel handig bij....
Voor punt 1 sluit ik me volledig bij je aan.

Maar punt 2... pak er eens een willekeurige topic bij. Het gebruik van |:( komt bijna altijd over als een flame en wordt zo ook opgevat. Ik denk niet dat het de discussie positief beinvloed.

Ik start hier even een nieuw topicje over in LA dan kan deze topic gewoon weer verder :)
Pagina: 1