het forum is hier altijd al 't zelfde geweest.
de iets mindere gebruikers worden afgezeken of iets dergelijks....
Onzin, jij
denkt dat je wordt afgezeken.
Ik heb net een paar threads van je door gelezen en het meeste is gewoon terecht gesloten (search - Warez -)
Als je gewoon eerst de FAQ leest en de search gebruikt en vervolgens dan een bericht plaatst dan behandelen wij je echt wel normaal hoor, maar het moet wel van 2 kanten komen en dat is niet het geval (zeker niet in de laatste thread)
er ontstaat min of meer een clubje en rest word alleen geholpen als jullie in een goede bui zijn
Ben het daar niet mee eens, wij willen iedereen best helpen maar dan moet de persoon die een topic opent er ook wel wat voor hebben gedaan, door bijv de search te gebruiken en het lezen van de FAQ.
Als er weer een vraag komt die al een miljoen x is langsgekomen en waar je het antwoord in de FAQ of search had kunnen vinden dan wijzen wij je daarop d.m.v. het roepen van "Lees de FAQ" of gebruik de "search"
Wat dus ook helpen is ! wij geven je immers een hint waar je het antwoord kan vinden.
als iedereen eens normaal reageert was er niks aan de hand
ik heb zo gewoon weer een mooi voorbeeldje gegeven
Volgens mij reageert iedereen normaal, alleen jij reageert op een manier die eigenlijk niet kan.
Negeer dat soort opmerkingen, vraag gewoon vriendelijk of die persoon ontopic wil blijven of zeg helaas ..... aan dit antwoord heb ik niet veel en stel de vraag opnieuw.
Nou dat was een lap tekst, ik hoop dat er nog wat modjes reageren om het 1 en ander toe te lichten.
Mocht je nog opmerkingen/vragen hebben stel ze gerust hoor, wij hebben liever ook dat het hier gezellig blijft en er een goede sfeer hangt
Daar heeft iedereen immers wat aan