G450 kaputt??

Pagina: 1
Acties:

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Hela,

ik heb vorige week een nieuw moederbord in mijn systeem ge-upgrade van een KT7-Raid naar een KT7A-Raid, En sindsdien allemaal problemen. Uiteindelijk kwam ik er met GoldMemory achter dat een 512MB module niet op 133MHz draaide, wel op 100MHz. Dus die DIMM is terug naar de winkel, en een nieuwe is onderweg. So far so good, tijdelijk ander geheugen erin. Ik weet niet of dit iets te maken heeft met mijn nieuwe problemen, maar ik meld het maar even.

Nou had ik van de week al een paar keer dat ik geen beeld kreeg als ik opstartte, een paar keer resetten en ik had weer beeld.

Nu doet ie het helemaal niet meer, mijn 2 Iiyama monitoren blijven het oranje/gele lampje geven als ik mijn computer aanzet, in plaats van dat ze op groen springen. Mijn computer start wel gewoon op, maar heeft alleen geen beeld (ik kan er wel met terminal services op werken, dus hij draait perfect.)

Iemand dit eerder meegemaakt of enig idee waar het aan zou kunnen liggen!? Ik heb hem nog niet in een ander systeem getest, dat is de volgende stap.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:54

Predator

Suffers from split brain

Al es een andere beeldschermkaart geprobeerd ?
Of je G450 in en andere pc ?

Toen je problemen begonnen had je juist een kaart bijgestoken of zo ?
Is er nix aan je configuratie veranderd en begon ie plots raar te doen ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik heb aaaaalles gewijzigd aan dat systeem... en toen draaide hij stabiel, en nu na een paar dagen geen beeld meer..

half jaar TD-ervaring en anderhalf jaar systeembeheerservaring ertegenaan gegooid, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:54

Predator

Suffers from split brain

We die G450 gewon in een andere PC en kijk of ie het daar wel doet :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs