Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Dat probleem ken ik!! 
Ik had ook patch 423 geinstalleerd, daarna liep UT echt bagger! Met veel happeringen...
Ik haalde iets van 20 fps...
Sys:
Athlon 750@950 MHz
Asus V6800 DDR Pure
Asus 533 drivers
Terwijl ik normaal op 1024 X 786/32 80 Frames/sec haal..
Ik heb nu weer de oude patch gebruikt... nu is alles weer goed....
Ik had ook patch 423 geinstalleerd, daarna liep UT echt bagger! Met veel happeringen...
Ik haalde iets van 20 fps...
Sys:
Athlon 750@950 MHz
Asus V6800 DDR Pure
Asus 533 drivers
Terwijl ik normaal op 1024 X 786/32 80 Frames/sec haal..
Ik heb nu weer de oude patch gebruikt... nu is alles weer goed....
Whatever.
4.25 is bagger bij mij wou UT niet eens meer opstarten
4.20 is nog steeds beter.
Ja, UT liep zo gaar als wat bij mij met de 4.25 patch .
Gemiddeld 16 fps op een p!!!933 , 256mnb en een GF2??????
Software ging nog 4 keer sneller.
Gemiddeld 16 fps op een p!!!933 , 256mnb en een GF2??????
Software ging nog 4 keer sneller.
Bij mij ook klote met de 4.25 patch 
Ligt aan een brakke update van D3DDrv.dll
Je kan een nieuwe revisie downloaden bij unrealtournament.com geloof ik. Maar heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb gelijk 4.20 er weer opgezet. Want die werkt tenminste
Binnenkort zal ik de 4.25 weer eens proberen.
Ligt aan een brakke update van D3DDrv.dll
Je kan een nieuwe revisie downloaden bij unrealtournament.com geloof ik. Maar heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb gelijk 4.20 er weer opgezet. Want die werkt tenminste
Binnenkort zal ik de 4.25 weer eens proberen.
hmmm.....ik ben dus niet de enige. Snel weer patch 420 er op zetten dan, die werkt tenminste goed.
THX
THX
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Hetzelfde bij mij...
Alleen ben ik er nog niet uit dat het de patch is want mijn hd gaat zo traag in ut.
ik heb:
Athlon 800@800mhz
)
Abit ka7
128mb ram
3D Prophet SDR
Fortissimo
seagate barracuda 20.4gig
Dvd 8x32
Alleen ben ik er nog niet uit dat het de patch is want mijn hd gaat zo traag in ut.
ik heb:
Athlon 800@800mhz
Abit ka7
128mb ram
3D Prophet SDR
Fortissimo
seagate barracuda 20.4gig
Dvd 8x32
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
patch 413 loopt het beste op de pc van mijn zus (p3 650 128mbram tnt2) zit zo gemiddeld op 60fps dus dat is echt wel lekker. patch 420 deed het ook wel goed daarop( alleen paar texture bugs) En 425 deed het helemaal niet goed daarop echt het haperde als een gek
.
Op mijn eigen pc(celeron500@563 128mbram voodoo3 2k) heb ik nooit probelen gehad met patchen alleen volgens mij presteerd ie onder zijn vermogen omdat er een voodoo3(glide) in zit en hij haalt 'maar' 36fps(heel constand tussen 30-40fps ofzo) gemiddeld terwijl glide juist heel goed ondersteund word in UT..
Op mijn eigen pc(celeron500@563 128mbram voodoo3 2k) heb ik nooit probelen gehad met patchen alleen volgens mij presteerd ie onder zijn vermogen omdat er een voodoo3(glide) in zit en hij haalt 'maar' 36fps(heel constand tussen 30-40fps ofzo) gemiddeld terwijl glide juist heel goed ondersteund word in UT..
4.25 is hier sneller dan de vorige. Zou ook aan betere win2k ondersteuning kunnen liggen. Iig wil ik niet terug
Verwijderd
Heb bij 1e installatie ook last van gehad.
Heb vervolgens heel ut opnieuw geinstalleerd.. en wat denk je?.. toen lukte het wel!
Heb vervolgens heel ut opnieuw geinstalleerd.. en wat denk je?.. toen lukte het wel!
In 425 zaten een aantal D3D bugs ja.. Die zijn in 428 grotendeels gefixed. Ik heb niet lang 425 gedraait, ik heb behoorlijk snel 427 geinstalleerd, die D3D was de beta die je kon downloaden van unreal.epicgames.com, die preseerde wel een beetje minder dan ik bij 420 gewend was. In 428 is de D3D weer eeb stukje beter en sneller.
The Cow: dat is niet waar... er zijn genoeg mensen die 425 draaien (voornamelijk mensen met de echte CD
) Maar natuurlijk zitten er genoeg bugs in. Maar windows 9x\2k\me bevatten ook enorm veel beugs en toch worden ze gebruikt.. goh wat raar...
Mijn advies, installeer altijd de nieuwste versie en kijk of die op jou systeem beter draait dan de vorige versie, zo nee gooi de ouder versie er weer op (vanuit een 400 install). Laat niet andere een referentie voor jou zijn, want veel bugs zijn systeem afhankelijk, een kleine systeem verandering kan al grote gevolgen hebben voor prestaties.
Dit is een GoT forum, dus tweak dan ook, en probeer zoveel mogelijk configuraties uit (drivers + UT versies). Let wel, sommige UT versie zijn referentie versies (waar je op terug kan vallen), dit zijn enkele referntie veries:
400 (standard install)
405 (aanbevolen boven 400)
413 (nieuwe internet instellingen)
420 (nieuwe D3D drivers layout)
De belangrijkste terug val versie is op dit moment 413 vanwege de nieuwe internet instellingen.
428 (als die het haalt) wordt weer een nieuwe terug val versie (nieuwe net code, oa: verbetering voor win2k servers en port swap work-around)
Maar hou er ook rekening mee dat je graphische prestaties niet alleen afhankelijk zijn van UT, DirectX en video kaart drivers, maar ook van andere programmas: Media Player 7, MS NetMeeting, sommige LAN monitor tools (NetWatcher Pro\LockDown 2000)), graphische tweak tools (eg. PowerStrip), DirectX screenshooting tools (HyperSnap DX), en zeer belangrijk "Active Desktop" . De meeste programma's verminderen de prestatie, sommige verbeteren de prestatie (PowerStrip heeft bij sommige een verbetering en bij andere een verslechtering). Je denk misschien wel "wat een onzin". Maar probeer het zelf maar eens, je merkt wel degelijk verschil. NetMeeting en Media Player 7 zorgden ervoor dat UT niet naar full screen wou.
The Cow: dat is niet waar... er zijn genoeg mensen die 425 draaien (voornamelijk mensen met de echte CD
Mijn advies, installeer altijd de nieuwste versie en kijk of die op jou systeem beter draait dan de vorige versie, zo nee gooi de ouder versie er weer op (vanuit een 400 install). Laat niet andere een referentie voor jou zijn, want veel bugs zijn systeem afhankelijk, een kleine systeem verandering kan al grote gevolgen hebben voor prestaties.
Dit is een GoT forum, dus tweak dan ook, en probeer zoveel mogelijk configuraties uit (drivers + UT versies). Let wel, sommige UT versie zijn referentie versies (waar je op terug kan vallen), dit zijn enkele referntie veries:
400 (standard install)
405 (aanbevolen boven 400)
413 (nieuwe internet instellingen)
420 (nieuwe D3D drivers layout)
De belangrijkste terug val versie is op dit moment 413 vanwege de nieuwe internet instellingen.
428 (als die het haalt) wordt weer een nieuwe terug val versie (nieuwe net code, oa: verbetering voor win2k servers en port swap work-around)
Maar hou er ook rekening mee dat je graphische prestaties niet alleen afhankelijk zijn van UT, DirectX en video kaart drivers, maar ook van andere programmas: Media Player 7, MS NetMeeting, sommige LAN monitor tools (NetWatcher Pro\LockDown 2000)), graphische tweak tools (eg. PowerStrip), DirectX screenshooting tools (HyperSnap DX), en zeer belangrijk "Active Desktop" . De meeste programma's verminderen de prestatie, sommige verbeteren de prestatie (PowerStrip heeft bij sommige een verbetering en bij andere een verslechtering). Je denk misschien wel "wat een onzin". Maar probeer het zelf maar eens, je merkt wel degelijk verschil. NetMeeting en Media Player 7 zorgden ervoor dat UT niet naar full screen wou.
ow ja... nog een hint, het is het beste om TC in een clean install van UT te zetten die te patchen en dan de Mod te instaleren. Om HD ruimte te besparen kan je alle UT directories wissen in de Mod UT, en dan de Unrealtournament.ini file bijwerken zodat de maps/textures/sounds/music/... directories naar de vollege originele UT verwijzen.
Als later weer een nieuwe UT patch uit komt moet je gewoon allebij de directories de patch uitvoeren...
Als later weer een nieuwe UT patch uit komt moet je gewoon allebij de directories de patch uitvoeren...
Verwijderd
Waar kan ik die 4.27 patch vinden? Misschien heb ik niet goed gezocht op de diverse UT pagina's, maar daar kon ik hem zo 123 niet vinden...
moet mij ook ff vertellen waar je versies boven 4.25 vandaan haalt..zijn dan geen officiele lijkt mij.
dat zijn beta releases... daar kom je niet zomaar aan...
De meeste beta releases will je niet proberen omdat je vaak toch best wel kut zijn..
De meeste beta releases will je niet proberen omdat je vaak toch best wel kut zijn..
Verwijderd
Okie... kwam zelf maar tot 4.26.. maar aan beta versies zit ik liever niet... zoveel verstand van UT heb ik nu ook weer niet...
428 heeft het dus gehaald... was goed genoeg om gereleased the worden.
Dus de D3D problemen zijn weggewerkt?
Hier is de 428patch te downloaden maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. 
http://bluesnews.com/files/ut/utpatch428.shtml
http://bluesnews.com/files/ut/utpatch428.shtml
Pagina: 1