"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
The ramblings of an idiot
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ze zijn niet dood!
Thy will see the light...
* ubermaestro vond F15 Strike Eagle een super vet spel
Verwijderd
Maar Janes is er toch mee gekapt? Ze zijn nu 1 met EA sports ofzo? Nu kun je niet meer online bij hun spelen. Een of andere groep is er wel mee doorgegaan...geen idd wat de url is.
Niet EA sports maar gewoon EA.Op vrijdag 12 oktober 2001 00:18 schreef Aico het volgende:
Ze zijn nu 1 met EA sports ofzo?
Janes heeft wel goede sims gemaakt zoals F-15 en Longbow II maar daarna vond ik het wel hard achteruit gaan. Janes F-18 is een goede sim maar lang niet genoeg afgewerkt... en verder, tja het schijnt dat men vanuit EA liever arcade-"sims" ziet dan echte 'hardcore' realistische sims.. die arcade sims zijn goedkoper om te maken en verkopen een stuk beter.. zo vond ik IAF en USAF leuk van opzet maar veel te simpel en grafisch ook niet heel erg super. Jammer van IAF want de Israelische luchtmacht is natuurlijk
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Tja, Jane's is niet echt een onderdeel van EA. Jane's is de verzamelnaam van een aantal ondernemingen, zoals bijvoorbeeld Jane's defense weekly, een blad over defensie zaken. En zo is er dus ook combat simulations van Jane's, wat ik begrepen heb is dat jane's met die exacte info op komt dagen en dat EA er een sim van gaat maken, en dat Jane's er weer op let dat ie lekker realistisch wordt.
Voor degene die F-15 leuk vonden heb ik de tip : probeer F-18, onafgewerkt of niet (vind het wel meevallen) hij is een wat pittiger je zit alleen in zo'n kist (F/A 18E) en dus heb je je WSO niet achterin zitten die je waarschuwt voor IR raketten (je moet hem immers op je af zien komen). Ook gaan de radio gesprekken niet ombeurten zoals in F-15, alles gaat door elkaar waardoor het wel eens lastig is de voor jou belangrijke info op te pikken. Uiteraard is dit weer realistischer, de KLu selecteert niet voor niets op selectief luisteren...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Jammer dat er nooit meer wat uit gekomen is van Jane's
En ergens hebben ze gelijk.. het maken van een Quake 3 clone is veel goedkoper dan een realistische flightsimulator.... en er zijn nu eenmaal minder mensen die zulke sims spelen en kopen.
Ze waren ook bezig aan een A-10 'study sim' maar die hebben ze ook gekilled. Heel erg jammer, want die was erg veel belovend.
Naja, ik wacht maar op LOMAC en IL-2.
OH ja, dat is waar ook. Op de site van hun hadden ze al leuke screenies, maar omdat de A-10 ook in USAF zou komen zijn ze ermee genokt ofzo. Leek me net zo stoer, beetje realistische A-10 bak 30mm gaatjes in tanks makenOp maandag 15 oktober 2001 12:27 schreef tazzman het volgende:
Ik heb niets meer gezien van Janes... maar wel gelezen (geloof op SimHQ) dat ze zich niet meer bezig houden met "study sims" (realistische sims) maar meer 'sims' ala USAF willen maken.
Ze waren ook bezig aan een A-10 'study sim' maar die hebben ze ook gekilled. Heel erg jammer, want die was erg veel belovend.
Naja, ik wacht maar op LOMAC en IL-2.
Ik wacht met spanning af!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kijk, dan gaan we LOMAC eens ff in de gaten houdenOp dinsdag 16 oktober 2001 14:24 schreef tazzman het volgende:
Moet je maar even wachten op LOMAC -> Lock On: Modern Air Combat! Deze "opvolger" van Flanker 2.51 is geheel gemaakt op de uitstekende Flanker 2 engine en zal nu ook bijvoorbeeld een bijzonder mooi gemodelde A-10 bevatten!Screenies zien er echt VET uit en het schijnt dat LOMAC (als eerste in de Flanker serie) *WEL* een mooie dynamische campaign engine zal bevatten.
Ik wacht met spanning af!
(maar is nu nog pre-alpha, dus dat zal waarschijnlijk pas midden of eind 2002 worden ben ik bang...)
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are