Toon posts:

Domeinnaam verhuizen van Joker.com naar Internic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn domein naam verhuizen van Joker.com naar internic.

Een hosting bedrijf heeft voor mij een domein naam geregistreerd, ik wil zelf de DNS en ip gegevens kunnen wijzigen en dat kan nu niet omdat mijn hostingbedrijf al hun accounts centraal beheert.

Hierdoor heb ik geen login gegevens om mijn domein te wijzigen, deze kan ik aanvragen bij Joker.com maar mijn hosting bedrijf geeft aan dat dat mogelijk problemen oplevert.

Verhuizen van mijn domeinnaam naar internic is volgens hun wel mogelijk en het zou dan makkelijker zijn voor mij om mijn gegevens te wijzigen.

Wat moet ik doen? mijn domein naam verloopt 4 november aanstaande voor die tijd moet alles rond zijn |:(

Verwijderd

* Zucht *

Deze vraag is nog 'maar' 96 keer gesteld.

Kijk bovenaan de pagina, daar zie je een klein tekstje "search". Klik daar maar eens op en tik dan in "domein verhuizen".

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Gewoon het bedrijf opdracht geven om dat domein om te zetten naar internic.
Jij hebt er voor betaald, dus het is jouw domein en daar mag je mee doen wat jij wil.
Als je domeinnaam verlopen is heb je geloof ik nog 2 maanden de tijd om 'm opnieuw te registreren.

Niet?
[Specs]

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar [forum=24] ;).

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:52

sus

is druk :+

eeehm, dat moven is niet helemaal goed gegaan...

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik zit nu met een enkele vraag :)

ik moet bij Joker.com 70,00 piek betalen om toegang tot de control panels te krijgen (hosting bv heeft geen aparte login voor elk domein vandaar dat ik die moet aanvragen :( ) Zij kunnen wel voor mij wijzigen maar ik wil dat zelf doen.

Ik zit te denken om mijn domein naar Network solutions .com te verhuizen. Dan kan ik ook zelf bij control panels alles wijzigen. Hoeveel kost dat? kan niks vinden op networksolutions.com (is ook verandert en nu veel onoverzichtelijker :( )

Hosting bv kan dat ook voor me doen hebben ze aangegeven. Wat is de beste keuze?

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:36

jorammeke

OpperPrutser

verhuis hem anders naar budgetregister.com.
Is $14.99 per jaar en je kunt hem zelf instellen...

Klik op renew en dan op renew registerd by another provider..

7510Wp / Daikin Altherma 4 / HA / ESP's en andere rommel

Verwijderd

Topicstarter
Neuh. toch maar liever gewoon bij networksolutions.com maar waar kan ik dat forumlier vinden?

wellicht toch maar even een maailtje naar mijn hosting bv, dan mogen zij dat regelen.
Pagina: 1