Na een jaar ben ik weer opnieuw begonnen met NewsTracker. Dit is een In Delphi 6 Enterprise gemaakt Windows programma wat in de system tray van Windows (naast de klok) zit en voor jou de headlines en meuktracker op Tweakers.net in de gaten houdt. Zodra er een nieuwe headline of software update is zal de NewsTracker dit melden met behulp van een tray-balloon.
Omdat het hier om een pre-release gaat zijn nog niet alle functies ingebouwd. Zo zijn er nog geen opties in te stellen en werkt deze versie alleen nog maar in Windows Me, 2000 of XP (dit heeft te maken met de tray-balloon).
Toch wou ik deze (hopelijk) stabiele versie met jullie delen, zodat jullie deze basis kunnen testen en misschien eventuele fouten en verbeteringen kunnen melden aan mij.
Screenshots:
Headlines:

Software updates en Info venster:

Tray balloon:

Klik hier om te downloaden.
Alvast bedankt.
Omdat het hier om een pre-release gaat zijn nog niet alle functies ingebouwd. Zo zijn er nog geen opties in te stellen en werkt deze versie alleen nog maar in Windows Me, 2000 of XP (dit heeft te maken met de tray-balloon).
Toch wou ik deze (hopelijk) stabiele versie met jullie delen, zodat jullie deze basis kunnen testen en misschien eventuele fouten en verbeteringen kunnen melden aan mij.
Screenshots:
Headlines:

Software updates en Info venster:

Tray balloon:

Klik hier om te downloaden.
Alvast bedankt.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."